|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 20:56:45 GMT
Mun kaveri haasto mut selfie-haasteeseen. Mut tajusin et voin käyttää tätä hyväkseni siten et haastan mun kaverin, joka on sen yhen kaveri niin sit se näkee mun selfien etusivullaan huehuehue uu Koska se kaveripyyntö on vaan niin vaikeA HYVÄKSYÄ Se postaa joka päivä vähintään yhen selfien ja siihen kommentoi aina joku tyttö hymiöillä, joita en nää, mut luultavasti sydänsilmiä yms. ja oon täällä vain sillein Ja sit kun se postas kuvan kolmesta albumista (DOUBLE FANTASY OLI YKS) niin kukaan ei kommentoinu mitään ja sillä oli puolet vähemmän tykkäyksiä oisin ite ollut all over that shit :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 21:18:42 GMT
uu Koska se kaveripyyntö on vaan niin vaikeA HYVÄKSYÄ Se postaa joka päivä vähintään yhen selfien ja siihen kommentoi aina joku tyttö hymiöillä, joita en nää, mut luultavasti sydänsilmiä yms. ja oon täällä vain sillein Ja sit kun se postas kuvan kolmesta albumista (DOUBLE FANTASY OLI YKS) niin kukaan ei kommentoinu mitään ja sillä oli puolet vähemmän tykkäyksiä oisin ite ollut all over that shit :DD (( sun pitää vietellä se sun zumba jumba -voimilla
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 21:21:47 GMT
Koska se kaveripyyntö on vaan niin vaikeA HYVÄKSYÄ Se postaa joka päivä vähintään yhen selfien ja siihen kommentoi aina joku tyttö hymiöillä, joita en nää, mut luultavasti sydänsilmiä yms. ja oon täällä vain sillein Ja sit kun se postas kuvan kolmesta albumista (DOUBLE FANTASY OLI YKS) niin kukaan ei kommentoinu mitään ja sillä oli puolet vähemmän tykkäyksiä oisin ite ollut all over that shit :DD (( sun pitää vietellä se sun zumba jumba -voimilla Niin pitäiski mutku se ei voi hyväksyy mun kaveripyyntöä, se ei oo kattonu mun snäppejä, instagramiin en liity koska mulla täytyy olla jotain ylpeyttä jäljellä (liityin naamakirjaanki vaan edellisen ihastuksen takia ja kadun hieman hupsss) enkä nää sitä missäääään fml oikeesti Tosin tiiän missä se on töissä :DDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 21:44:29 GMT
(( sun pitää vietellä se sun zumba jumba -voimilla Niin pitäiski mutku se ei voi hyväksyy mun kaveripyyntöä, se ei oo kattonu mun snäppejä, instagramiin en liity koska mulla täytyy olla jotain ylpeyttä jäljellä (liityin naamakirjaanki vaan edellisen ihastuksen takia ja kadun hieman hupsss) enkä nää sitä missäääään fml oikeesti Tosin tiiän missä se on töissä :DDDD damn. ----> sinne siis
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 21:59:12 GMT
mitäspaskaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 22:04:36 GMT
mitäspaskaa MITÄ IHMETTÄ TAAS :DDDDDD Taidetta parhaimmillaan fndfsjkndj
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 22:06:43 GMT
mitäspaskaa MITÄ IHMETTÄ TAAS :DDDDDD Taidetta parhaimmillaan fndfsjkndj oon aika taiteilija
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 22:59:01 GMT
mitäspaskaa PETE PLIIS :"DDDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 23:04:13 GMT
mitäspaskaa PETE PLIIS :"DDDDD oli pakko sit työntää siihen alex turneria ja beatlesia teidän mieliks
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 23:05:17 GMT
oli pakko sit työntää siihen alex turneria ja beatlesia teidän mieliks kiitos arvostan <33
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 23:05:56 GMT
vois laittaa tän avatariksi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 23:08:48 GMT
vois laittaa tän avatariksi LAITA
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 23:12:02 GMT
vois laittaa tän avatariksi LAITA AI ETTÄ ON HIENO
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 19, 2015 23:17:25 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Jun 19, 2015 23:20:52 GMT
"the first three words you see are what you want in life" se tunne kun health dick booty
|
|