|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:18:18 GMT
en vaan pääse yli miten voi olla noin saamarin hyvä biisi oikeesti D: <3 Jutta: oih mikä tää "we love beatles" -biisi on :DD Fangirling 60-lukulaisittain?? :DD Hieman kyllä herkistyn Johnin ja Georgen kohalla fml oon niin heikko 8(( haha :DD 8((
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:18:37 GMT
Mitä on pohjanmaanpastillit o: Tynnyrissäkö olet elänyt? Näitä. Kai ne tunnetaan kans nimellä uskovaisen pastillit tai körttipastillit noi on ihan kauheita jos ne on sellasii jauhosii o:
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:20:48 GMT
Iltaa teille kaikille Mites päivänne on sujunut? heeii laiskasti on menny päivä ja vieläkään mitään hyödyllistä ei ole saavutettu. Mulla on vissiin nyt hurjan kova nälkä tai sit muuten vaan paha olo 8(
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:23:23 GMT
Iltaa teille kaikille Mites päivänne on sujunut? heeii laiskasti on menny päivä ja vieläkään mitään hyödyllistä ei ole saavutettu. Mulla on vissiin nyt hurjan kova nälkä tai sit muuten vaan paha olo 8( Oksettaako vai millä lailla paha olo 8(
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:26:33 GMT
heeii laiskasti on menny päivä ja vieläkään mitään hyödyllistä ei ole saavutettu. Mulla on vissiin nyt hurjan kova nälkä tai sit muuten vaan paha olo 8( Oksettaako vai millä lailla paha olo 8( ei sillee mitää okseta tai oo henkisesti paha olo mut en tiiä ku koskee mahaa tai jonnee taas voi jumaliste D:: okei viimekskii ku oli tällänen olo oli ihan karsee nälkä. Viimeks ku lähin kattilasta niin menin syömää + kauppaa ni miten taas voi olla nälkä d:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:31:22 GMT
Oksettaako vai millä lailla paha olo 8( ei sillee mitää okseta tai oo henkisesti paha olo mut en tiiä ku koskee mahaa tai jonnee taas voi jumaliste D:: okei viimekskii ku oli tällänen olo oli ihan karsee nälkä. Viimeks ku lähin kattilasta niin menin syömää + kauppaa ni miten taas voi olla nälkä d: No jos koittaisit sit syödä ees jotain pientä ja kato jos helpottaa o:
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:34:50 GMT
ei sillee mitää okseta tai oo henkisesti paha olo mut en tiiä ku koskee mahaa tai jonnee taas voi jumaliste D:: okei viimekskii ku oli tällänen olo oli ihan karsee nälkä. Viimeks ku lähin kattilasta niin menin syömää + kauppaa ni miten taas voi olla nälkä d: No jos koittaisit sit syödä ees jotain pientä ja kato jos helpottaa o: pitäis ehkä mut kiva et huolehdit <3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:38:27 GMT
No jos koittaisit sit syödä ees jotain pientä ja kato jos helpottaa o: pitäis ehkä mut kiva et huolehdit <3 Hah oon aina vähän tällanen huolehtija tbh :'D Ehkä se terveydenhoitaja ois siis mulle hyvä ammatti.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 20:01:51 GMT
APUA tulen kotiin avaan koneen avaan tumblrin ja BOOOOOM yhyhyhhyhyhyh kattokaa nyt alexia yhyhyhyhyhh hyhyhyhyhyhyh *kierii lattialla*
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 20:26:47 GMT
TUHANNES VIESTI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 20:39:45 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 22:44:49 GMT
Olen hämmentynyt Eiks näillä keskusteluilla oo rajaa vai mikä ihme se on??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 22:48:18 GMT
Olen hämmentynyt Eiks näillä keskusteluilla oo rajaa vai mikä ihme se on?? en tiiä mutta SÄKI TULIT jee ...älä kato huutolootaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 22:51:40 GMT
Olen hämmentynyt Eiks näillä keskusteluilla oo rajaa vai mikä ihme se on?? en tiiä mutta SÄKI TULIT jee ...älä kato huutolootaa Katoin jo et mitä ihmettä oot riehunu siellä :DDD Nukuin parin tunnin päikkärit lmao tai siis noh yökkärit?? Ku ajattelin yhentoista aikoihin etten jaksa kyllä mennä nuq vielä ku sit vituttaa lauantaina etten valvonu, mut toisaalta väsytti liikaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 22:54:08 GMT
en tiiä mutta SÄKI TULIT jee ...älä kato huutolootaa Katoin jo et mitä ihmettä oot riehunu siellä :DDD Nukuin parin tunnin päikkärit lmao tai siis noh yökkärit?? Ku ajattelin yhentoista aikoihin etten jaksa kyllä mennä nuq vielä ku sit vituttaa lauantaina etten valvonu, mut toisaalta väsytti liikaa. noku rapu meni suihkuu ja jätti mut yksin ja arvaahan sen mitä siitä seuraa yökkärit :DDD
|
|