|
Post by marrasaamu on Jun 18, 2015 15:31:01 GMT
Mun tekis hirveesti mieli pohjanmaanpastilleja ja nachoja. Mitä on pohjanmaanpastillit o: Tynnyrissäkö olet elänyt? Näitä. Kai ne tunnetaan kans nimellä uskovaisen pastillit tai körttipastillit
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:32:32 GMT
Mitä on pohjanmaanpastillit o: Tynnyrissäkö olet elänyt? Näitä. Kai ne tunnetaan kans nimellä uskovaisen pastillit tai körttipastillit AIJAA noita :DD Oon nähny niitä vaan erilaisessa pussissa hah, mut noi on kyllä hyviä
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 18, 2015 15:33:47 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:39:10 GMT
Selaat naamakirjassa Paulin synttärien kunniaksi postattuja kuvia > luet kommentteja > Paul Is Dead -salaliitto > fml oikeesti lopettakaa jo
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 15:42:16 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 15:45:14 GMT
Selaat naamakirjassa Paulin synttärien kunniaksi postattuja kuvia > luet kommentteja > Paul Is Dead -salaliitto > fml oikeesti lopettakaa jo mun tumblrin dashboard on täynnä "happy birthday, paul maccartney" postauksia
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:47:57 GMT
Selaat naamakirjassa Paulin synttärien kunniaksi postattuja kuvia > luet kommentteja > Paul Is Dead -salaliitto > fml oikeesti lopettakaa jo mun tumblrin dashboard on täynnä "happy birthday, paul maccartney" postauksia Seuraat oikeita ihmisiä sitten 8)) Mullakin on mut en jaksa reblogata kaikkia
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 15:48:21 GMT
nyt lähden kaverille nähdään joskus illalla/yöllä/joskus sillon
heihei :")
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:49:14 GMT
nyt lähden kaverille nähdään joskus illalla/yöllä/joskus sillon heihei :") Heihei 8))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 15:52:00 GMT
nyt lähden kaverille nähdään joskus illalla/yöllä/joskus sillon heihei :") hei heiii
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 18, 2015 16:11:19 GMT
Iltaa teille kaikille Mites päivänne on sujunut?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 16:20:28 GMT
Iltaa teille kaikille Mites päivänne on sujunut? Mitäs tässä, kuolen tylsyyteen mut onneks muuten on ollut ihan semihyvä päivä. Harmittaa ku tekee mieli suklaata mut en yksinkertasesti jaksa syödä sitä!!
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 18, 2015 16:23:31 GMT
Iltaa teille kaikille Mites päivänne on sujunut? Mitäs tässä, kuolen tylsyyteen mut onneks muuten on ollut ihan semihyvä päivä. Harmittaa ku tekee mieli suklaata mut en yksinkertasesti jaksa syödä sitä!! Mullakin on tylsää Oikeastaan koko päivä on ollu tylsä sillä on satanu vaan :/ Jos mulla olis suklaata, olisin syöny jo koko levyn 8)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 16:29:07 GMT
Mitäs tässä, kuolen tylsyyteen mut onneks muuten on ollut ihan semihyvä päivä. Harmittaa ku tekee mieli suklaata mut en yksinkertasesti jaksa syödä sitä!! Mullakin on tylsää Oikeastaan koko päivä on ollu tylsä sillä on satanu vaan :/ Jos mulla olis suklaata, olisin syöny jo koko levyn 8)
Oon himoinnu suklaata koko viikon ja nyt kun sitä ois niin en jaksa syödä!!
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 18, 2015 16:31:20 GMT
Mullakin on tylsää Oikeastaan koko päivä on ollu tylsä sillä on satanu vaan :/ Jos mulla olis suklaata, olisin syöny jo koko levyn 8)
Oon himoinnu suklaata koko viikon ja nyt kun sitä ois niin en jaksa syödä!! Kannattaa vaan raahata ittensä suklaan ääreen ja syödä vaikkei jaksa!
|
|