|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:15:35 GMT
joku auttaa et mitä oikeesti teen et hillunko vaan täs koneel vai yritän tehä jotaa järkevää? Tee jotain järkevää jos keksit lmao Koska yh ite tekisin mutkun en jaksa tehdä mitään ja toi yks ei pääse varmaan koskaan pelaamaan mun kanssa!! Miten kysyn siltä et pääseekse tänään vai ei nyyh mun pitäis joskus siivoo huone ja osallistuu yhtee kilpailuunkin mut en tiiä jaksanko yhtää no höh, toivotaan et se pääsee!
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 18, 2015 15:16:14 GMT
Mun tekis hirveesti mieli pohjanmaanpastilleja ja nachoja.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:17:15 GMT
Mun tekis hirveesti mieli pohjanmaanpastilleja ja nachoja. kiva hei :DD halusin kommentoida järkevästi mut musta tuli sanaton
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 15:17:17 GMT
tein just ehkä elämäni pahimman virheen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:17:38 GMT
Mun tekis hirveesti mieli pohjanmaanpastilleja ja nachoja. Mitä on pohjanmaanpastillit o:
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:17:48 GMT
tein just ehkä elämäni pahimman virheen No minkä o:
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:18:24 GMT
tein just ehkä elämäni pahimman virheen whatt??!! o::
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:19:40 GMT
Tee jotain järkevää jos keksit lmao Koska yh ite tekisin mutkun en jaksa tehdä mitään ja toi yks ei pääse varmaan koskaan pelaamaan mun kanssa!! Miten kysyn siltä et pääseekse tänään vai ei nyyh mun pitäis joskus siivoo huone ja osallistuu yhtee kilpailuunkin mut en tiiä jaksanko yhtää no höh, toivotaan et se pääsee! Nyyh kysyin siltä nyt uusiks taas kerran mutku asnssnsaj haluaisin vain
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 15:19:58 GMT
tein just ehkä elämäni pahimman virheen No minkä o: en voinu mitää se oli niin helppoo pari klikkausta vaan kuuntelin peto on irti. hidastettuna.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:20:39 GMT
en voinu mitää se oli niin helppoo pari klikkausta vaan kuuntelin peto on irti. hidastettuna. NYT VITTU PETE :DDDD
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:21:02 GMT
mun pitäis joskus siivoo huone ja osallistuu yhtee kilpailuunkin mut en tiiä jaksanko yhtää no höh, toivotaan et se pääsee! Nyyh kysyin siltä nyt uusiks taas kerran mutku asnssnsaj haluaisin vain D: en kyl nyt tajuu mitää et puhutko jostai kaverista, seurustelukumppanista, perheenjäsenestä vai kestä ja oon muutenki pihalla
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:21:29 GMT
en voinu mitää se oli niin helppoo pari klikkausta vaan kuuntelin peto on irti. hidastettuna. NYT VITTU PETE :DDDD yhdyn tähän mielipiteeseen XD anteeks mut repesin
|
|
|
Post by Arabella on Jun 18, 2015 15:21:24 GMT
en voinu mitää se oli niin helppoo pari klikkausta vaan kuuntelin peto on irti. hidastettuna.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 15:21:56 GMT
Nyyh kysyin siltä nyt uusiks taas kerran mutku asnssnsaj haluaisin vain D: en kyl nyt tajuu mitää et puhutko jostai kaverista, seurustelukumppanista, perheenjäsenestä vai kestä ja oon muutenki pihalla Kaverista :DD Pitäis netin kautta pelata pleikkarilla mut se ei pääse pleikkarille atm abdsha
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 15:23:16 GMT
D: en kyl nyt tajuu mitää et puhutko jostai kaverista, seurustelukumppanista, perheenjäsenestä vai kestä ja oon muutenki pihalla Kaverista :DD Pitäis netin kautta pelata pleikkarilla mut se ei pääse pleikkarille atm abdsha aajaaa, selvensi aika paljon :DD no höh 8(
|
|