|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 13:13:53 GMT
Jaksoin jopa herätä päiväunilta smh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 13:21:06 GMT
HUUDATAN TÄÄLLÄ VAAN JOHN LENNONII ja meille tuli käymään joku random kauppias Kiitos maailma taas onneks ei ollu Yokon Kiss Kiss Kiss haluaisin kiittää universumia siitä että päädyin Mind Gamesiin Double Fantasyn sijaan
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 13:44:51 GMT
Jaksoin jopa herätä päiväunilta smh yees you are back :3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 13:50:43 GMT
Jaksoin jopa herätä päiväunilta smh yees you are back :3 Jjjoo vaikka uni kyllä maistuis vielä ja mulla on kauhee nälkäki mut en voi lähtee mun huoneesta ku tuolla on vieläkin vissiin toi joku imurikauppias. Mitenkäs päivä on mennyt?
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 14:02:32 GMT
Jjjoo vaikka uni kyllä maistuis vielä ja mulla on kauhee nälkäki mut en voi lähtee mun huoneesta ku tuolla on vieläkin vissiin toi joku imurikauppias. Mitenkäs päivä on mennyt? no höh höh höh. Mullakin kamala nälkä! Ihan jees paitsi siskoni herätti aamulla kun olisin halunnut nukkua : ))) sitten on mennyt ihan kivasti että luin kirjaa ja näin. Tänään vielä kampaajalle ja Jurassic Park 1:stä katsotaan :3 + en voittanut demin meet&greet -kisaa. Jonkinlainen helpotus?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 14:04:50 GMT
Jjjoo vaikka uni kyllä maistuis vielä ja mulla on kauhee nälkäki mut en voi lähtee mun huoneesta ku tuolla on vieläkin vissiin toi joku imurikauppias. Mitenkäs päivä on mennyt? no höh höh höh. Mullakin kamala nälkä! Ihan jees paitsi siskoni herätti aamulla kun olisin halunnut nukkua : ))) sitten on mennyt ihan kivasti että luin kirjaa ja näin. Tänään vielä kampaajalle ja Jurassic Park 1:stä katsotaan :3 + en voittanut demin meet&greet -kisaa. Jonkinlainen helpotus? Onneks huomenna on vain puol yhteen asti töitä ja sit perjantai on vapaa vaikka viikonloppuna pitääkin olla töissä ;_; Saa sentään nukkua tunnin myöhempään. No voihan sen helpotuksenakin kieltämättä ajatella, nyt ei tarvitse kuumotella sitä sitten :'D Mun tekee hirveesti mieli suklaata & sitäkin pitää oottaa vähintään huomiseen ellei jopa perjantaihin fml.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 14:06:04 GMT
no höh höh höh. Mullakin kamala nälkä! Ihan jees paitsi siskoni herätti aamulla kun olisin halunnut nukkua : ))) sitten on mennyt ihan kivasti että luin kirjaa ja näin. Tänään vielä kampaajalle ja Jurassic Park 1:stä katsotaan :3 + en voittanut demin meet&greet -kisaa. Jonkinlainen helpotus? Onneks huomenna on vain puol yhteen asti töitä ja sit perjantai on vapaa vaikka viikonloppuna pitääkin olla töissä ;_; Saa sentään nukkua tunnin myöhempään. No voihan sen helpotuksenakin kieltämättä ajatella, nyt ei tarvitse kuumotella sitä sitten :'D Mun tekee hirveesti mieli suklaata & sitäkin pitää oottaa vähintään huomiseen ellei jopa perjantaihin fml. haha onnea :--D jeps. Vielä on se spotifyn kisa + sen lisäks vissiin kaks vielä pääsee, oisko joku live nationin kisa tms oih, sama :_: vois tänään ostaa kaupasta eh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 14:08:37 GMT
Onneks huomenna on vain puol yhteen asti töitä ja sit perjantai on vapaa vaikka viikonloppuna pitääkin olla töissä ;_; Saa sentään nukkua tunnin myöhempään. No voihan sen helpotuksenakin kieltämättä ajatella, nyt ei tarvitse kuumotella sitä sitten :'D Mun tekee hirveesti mieli suklaata & sitäkin pitää oottaa vähintään huomiseen ellei jopa perjantaihin fml. haha onnea :--D jeps. Vielä on se spotifyn kisa + sen lisäks vissiin kaks vielä pääsee, oisko joku live nationin kisa tms oih, sama :_: vois tänään ostaa kaupasta eh Muistan kun YleX järjesti kisan, jossa ois voinu päästä Mewin yksityiselle studiokeikalle. Siinä ois pitänyt soittaa ja sit voittaa joku toinen tietokisassa, jossa kysymykset oli Mew-aiheisia. Ois houkuttanu mut kuumotti liikaa et mitähän ne siel kysyis, en kyl muutenkaan ois päässy Helsinkiin silloin :DD Ah jes, imurikauppias häipyi. Voin mennä kysymään ruokatilannetta.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 14:10:36 GMT
haha onnea :--D jeps. Vielä on se spotifyn kisa + sen lisäks vissiin kaks vielä pääsee, oisko joku live nationin kisa tms oih, sama :_: vois tänään ostaa kaupasta eh Muistan kun YleX järjesti kisan, jossa ois voinu päästä Mewin yksityiselle studiokeikalle. Siinä ois pitänyt soittaa ja sit voittaa joku toinen tietokisassa, jossa kysymykset oli Mew-aiheisia. Ois houkuttanu mut kuumotti liikaa et mitähän ne siel kysyis, en kyl muutenkaan ois päässy Helsinkiin silloin :DD Ah jes, imurikauppias häipyi. Voin mennä kysymään ruokatilannetta. okei :DD mut hei olihan tänäänkin YleX:llä kisa radiossa että jos osas vastaa oikein 1D kysymyksiin niin sai meet&greetin itelleen oo hienoa! (y) mä voisin myös raahautua alas ruualle
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 14:50:12 GMT
Hyh lihapullakeittoa. En tykkää lihapullista, paitsi tietyistä ruotsalaisista lihapullista hups.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 17, 2015 14:52:44 GMT
MOI :3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 17, 2015 14:55:31 GMT
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 14:58:16 GMT
Hyh lihapullakeittoa. En tykkää lihapullista, paitsi tietyistä ruotsalaisista lihapullista hups. mitä on lihapullakeitto? ah ikean omat on ihania
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 17, 2015 15:01:08 GMT
MITÄS TÄSSÄ MULLA OLIS KAMPAAJA KLO 18.30 KAI? JA ÄSKEN MULLE SOITTI JOKU TUNTEMATON + KUOLEN NÄLKÄÄN Joo ei enää capsia
|
|
|
Post by Sibe on Jun 17, 2015 15:02:26 GMT
MITÄS TÄSSÄ MULLA OLIS KAMPAAJA KLO 18.30 KAI? JA ÄSKEN MULLE SOITTI JOKU TUNTEMATON + KUOLEN NÄLKÄÄN Joo ei enää capsia syö ruokaa lapsi
|
|