|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 8:27:54 GMT
kertokaa mielipiteenne
jaksanko lähtee keskustaan kun tuolla sataa vettä ja pitäis nousta ylös
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 8:40:46 GMT
HUOMENTAAA
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 11:57:51 GMT
kertokaa mielipiteenne jaksanko lähtee keskustaan kun tuolla sataa vettä ja pitäis nousta ylös Ei kannata lähtee mihinkään jos sataa eikä oo autoa tbh Niinsiis terse vaan kaikille
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:08:55 GMT
kertokaa mielipiteenne jaksanko lähtee keskustaan kun tuolla sataa vettä ja pitäis nousta ylös Ei kannata lähtee mihinkään jos sataa eikä oo autoa tbh Niinsiis terse vaan kaikille eka jotku meijän riparilta pyys mua lähteen niiden kaa keskustaan mut en mennykkää sit ku nukahin ja nyt mun yks kaveri haluu et meen sen kaa keskustaan kaikki on nyt nii masseissa että haluu epätoivoisesti shoppailemaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 12:13:13 GMT
Ei kannata lähtee mihinkään jos sataa eikä oo autoa tbh Niinsiis terse vaan kaikille eka jotku meijän riparilta pyys mua lähteen niiden kaa keskustaan mut en mennykkää sit ku nukahin ja nyt mun yks kaveri haluu et meen sen kaa keskustaan kaikki on nyt nii masseissa että haluu epätoivoisesti shoppailemaan Ooh, saatko pidettyä yhteyttä niihin riparilaisiin siis myöhemminkin? 8)) No ole sitten fiksu äläkä heti mene tuhlailemaan niitä :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:18:49 GMT
eka jotku meijän riparilta pyys mua lähteen niiden kaa keskustaan mut en mennykkää sit ku nukahin ja nyt mun yks kaveri haluu et meen sen kaa keskustaan kaikki on nyt nii masseissa että haluu epätoivoisesti shoppailemaan Ooh, saatko pidettyä yhteyttä niihin riparilaisiin siis myöhemminkin? 8)) No ole sitten fiksu äläkä heti mene tuhlailemaan niitä :DD no me tehtiin vikana iltana whatsapp ryhmä jossa on kaikki sieltä riparilta ja ne kaikki asuu oulussa joten kyl mä niitä voin nähä :"D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 12:20:20 GMT
Ooh, saatko pidettyä yhteyttä niihin riparilaisiin siis myöhemminkin? 8)) No ole sitten fiksu äläkä heti mene tuhlailemaan niitä :DD no me tehtiin vikana iltana whatsapp ryhmä jossa on kaikki sieltä riparilta ja ne kaikki asuu oulussa joten kyl mä niitä voin nähä :"D Jättebra 8)) Huoh tuntuu et nukahdan pian mut ajattelin sinnitellä vähintään ruokaan asti ilman päikkäreitä. Mut sit jos meen ruoan jälkeen niin nukun koko illan taas ja sit vituttaa.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:22:08 GMT
no me tehtiin vikana iltana whatsapp ryhmä jossa on kaikki sieltä riparilta ja ne kaikki asuu oulussa joten kyl mä niitä voin nähä :"D Jättebra 8)) Huoh tuntuu et nukahdan pian mut ajattelin sinnitellä vähintään ruokaan asti ilman päikkäreitä. Mut sit jos meen ruoan jälkeen niin nukun koko illan taas ja sit vituttaa. laitoin muka 11 herätyksen sit olin hereillä ehkä 30min sit nukahin ja nukuin johonki yhteen asti sit makoilin viel jonku tunnin sit söin aamupalaa joskus kahen aikaan :"D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 12:24:49 GMT
Jättebra 8)) Huoh tuntuu et nukahdan pian mut ajattelin sinnitellä vähintään ruokaan asti ilman päikkäreitä. Mut sit jos meen ruoan jälkeen niin nukun koko illan taas ja sit vituttaa. laitoin muka 11 herätyksen sit olin hereillä ehkä 30min sit nukahin ja nukuin johonki yhteen asti sit makoilin viel jonku tunnin sit söin aamupalaa joskus kahen aikaan :"D Mullekin käy aina noin kun yritän herätä aikaisin 8( Ellen herää itestään mut sitten pitäis olla motivaatioo nousta sängystä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:27:45 GMT
laitoin muka 11 herätyksen sit olin hereillä ehkä 30min sit nukahin ja nukuin johonki yhteen asti sit makoilin viel jonku tunnin sit söin aamupalaa joskus kahen aikaan :"D Mullekin käy aina noin kun yritän herätä aikaisin 8( Ellen herää itestään mut sitten pitäis olla motivaatioo nousta sängystä pääsen ylös aikasin vaan jos on ihan pakko niinku kouluun ja eilen ku oli konfirmaatio yms. mutta jos pitäis muuten vaan nousta nii ei onnistu ja nyt se yks mun kaveri spämmää et lähenkö sen kaa keskustaan mut ignooraan vaan sen viestit ku en haluu vastata
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:30:28 GMT
mitä kaikkea tumblrista löytyykään oli siis sellanen juttu et mitä nukkumisasentonne kertoo suhteestanne tai jotain en jaksa laittaa niitä kaikkia kuvia mut repesin näille koska pete
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 12:32:26 GMT
mitä kaikkea tumblrista löytyykään oli siis sellanen juttu et mitä nukkumisasentonne kertoo suhteestanne tai jotain en jaksa laittaa niitä kaikkia kuvia mut repesin näille koska pete EI JUMALISTE NYT :DDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:38:01 GMT
mitä kaikkea tumblrista löytyykään oli siis sellanen juttu et mitä nukkumisasentonne kertoo suhteestanne tai jotain en jaksa laittaa niitä kaikkia kuvia mut repesin näille koska pete EI JUMALISTE NYT :DDD nauran vieläki :DDDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 12:40:44 GMT
mulle tulee tästä biisistä aina mieleen muumit
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 12:46:42 GMT
mulle tulee tästä biisistä aina mieleen muumit Tossa on kyllä kieltämättä jotain samoja viboja. Miks mun vinyylisoitin napsuu aina tosi aggressiivisesti kun otan sen levyn pois siitä
|
|