|
Post by petefromtheshop on May 28, 2017 19:09:22 GMT
huom. pikkuveli, huom. pikkuVELI PIKKUveli pikKuVeLI MINIBOI pikkumiäs
ja sit se palaa
ja se on sua pidempi niiku -
...
help en ole valmis tähän
OON NYT LYHYIN MEIDÄN NELJÄSTÄ SISARUKSESTA
MITÄ MITÄ MITÄ
EN HALUA TÄTÄ EN VOI TAANTUA TAKASIN KUOPUKSEKSI
ja tää vaan PAHENEE koko ajan, mä katoin äsken ulos ikkunasta ja olin kuolla kun se oli ihan jÄttilÄinen - mut sit tajusin et se oliki sen serkku, mikä oli helpotus hetken ajan, kunnes tajuan et sen serkku on jotain 22 JA SILTI MÄ LUULIN SEN OLEVAN MUN 11-VUOTIASPIKKUVELI
en tiedä tulenko koskaan toipumaan tästä ja mä vielä arvioin psykan tehtävään yhdeks mun temperamenttipiirteeks ''helposti sopeutuva'' HELPOSTI SOPEUTUVA PITÄSKÖ TÄHÄN OSATA SOPEUTUA seuraavaks varmaan huomaan meidän kissan taluttavan mua hihnassa niiku mihin tää maailma on menossa
.....ok siis en ees ollu kovin järkyttyny ennen kun mun sormet osu näppäimistöön mut sillä hetkellä kun ne osu niin mun elämä RÄJÄHTI
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2017 19:11:05 GMT
RÄJÄHTI
((btw vaihoin takasin spagettiteemaan))
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2017 19:24:21 GMT
KYLLÄ mun pikkuveli on mua pitempi kans ja tää on hirveetä OON LYHYIN MEIÄN SISARUKSISTA ainaki oon kuitenki mun äitii pitempi joten
|
|
|
Post by Arabella on May 28, 2017 19:33:11 GMT
munki pikkuveli on 11 mut oon sitä varmaan yli 20 senttiä pidempi
|
|
|
Post by Miopod on May 28, 2017 20:03:38 GMT
Mun pikkuveli on meidän perheen pisin :DD
Mä taas lyhin :DD Jokanen ihminen meidän perheessä on eri senttikymmenyksellä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2017 22:23:32 GMT
KYLLÄ mun pikkuveli on mua pitempi kans ja tää on hirveetä OON LYHYIN MEIÄN SISARUKSISTA ainaki oon kuitenki mun äitii pitempi joten Mun pikkuveli on meidän perheen pisin :DD Mä taas lyhin :DD Jokanen ihminen meidän perheessä on eri senttikymmenyksellä. </3 omistan teille kaiken sympatiani niinku #LyhyetIsoSisarukset RY munki pikkuveli on 11 mut oon sitä varmaan yli 20 senttiä pidempi ok moikka en enää tykkää susta :U enkä sano tätä vaan siks että oot pitkä vaan myös siks että sun pikkuveli on lyhyt tosin varmaan seki on silti mua pidempi mut
niiku oot ihan tyhäm soita mulle kun oot 20 senttiä lyhyempi (ja sit soitat kans tai en enää tykkää susta) ((tyhäm))
|
|
|
Post by adalmiia on May 29, 2017 6:00:03 GMT
Mun pikkuveli on mua vielä melkein 40cm lyhyempi ja en tuu selviin jos siitä tulee joku päivä mua pidempi D: tosin se on niin pätkä et ei siitä välttämättä mua pidempi ees koskaan tuu
|
|
|
Post by Arabella on May 29, 2017 13:21:36 GMT
KYLLÄ mun pikkuveli on mua pitempi kans ja tää on hirveetä OON LYHYIN MEIÄN SISARUKSISTA ainaki oon kuitenki mun äitii pitempi joten Mun pikkuveli on meidän perheen pisin :DD Mä taas lyhin :DD Jokanen ihminen meidän perheessä on eri senttikymmenyksellä. </3 omistan teille kaiken sympatiani niinku #LyhyetIsoSisarukset RY munki pikkuveli on 11 mut oon sitä varmaan yli 20 senttiä pidempi ok moikka en enää tykkää susta :U enkä sano tätä vaan siks että oot pitkä vaan myös siks että sun pikkuveli on lyhyt tosin varmaan seki on silti mua pidempi mut
niiku oot ihan tyhäm soita mulle kun oot 20 senttiä lyhyempi (ja sit soitat kans tai en enää tykkää susta) ((tyhäm)) ( no anteeks mitäs oot niin lyhyt tai sit sun veli on vaan pitkä emt ok lupaan soittaa sit ku oon 20 senttiä lyhyempi
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 29, 2017 14:08:28 GMT
</3 omistan teille kaiken sympatiani niinku #LyhyetIsoSisarukset RY ok moikka en enää tykkää susta :U enkä sano tätä vaan siks että oot pitkä vaan myös siks että sun pikkuveli on lyhyt tosin varmaan seki on silti mua pidempi mut
niiku oot ihan tyhäm soita mulle kun oot 20 senttiä lyhyempi (ja sit soitat kans tai en enää tykkää susta) ((tyhäm)) ( no anteeks mitäs oot niin lyhyt tai sit sun veli on vaan pitkä emt ok lupaan soittaa sit ku oon 20 senttiä lyhyempi no okei ( saat anteeks tämän kerran mut soitat sit kans etkä kasva enää, ok?
|
|
|
Post by Hermeliini on May 29, 2017 18:11:11 GMT
Mä oon pikkusisko ja oon joku reilu 10 senttiä isosiskoa lyhyempi xD
|
|
|
Post by Arabella on May 29, 2017 19:22:38 GMT
( no anteeks mitäs oot niin lyhyt tai sit sun veli on vaan pitkä emt ok lupaan soittaa sit ku oon 20 senttiä lyhyempi no okei ( saat anteeks tämän kerran mut soitat sit kans etkä kasva enää, ok? musta tuntuu et enemmänki silleen pikkuhiljaa luhistun kasaan joten älä huoli
|
|