|
Post by Miopod on May 18, 2017 14:52:51 GMT
mut en tiiä mun arvosanoja koska olin töis ku niit sai käyä kysyys ja mun veli lupas kysyy mun puolesta mut se unohti (( //pps. tietääks kukaa saako niitä tuloksia kysyä viä seuraavanaki päivänä?
|
|
|
Post by Trixie™ on May 18, 2017 15:42:57 GMT
Onnex olkoon :^D ens vappu sit valkolakki päässä
|
|
|
Post by Miopod on May 18, 2017 16:03:49 GMT
Onnex olkoon :^D ens vappu sit valkolakki päässä Kiitos! :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 18, 2017 17:31:04 GMT
Onnea!
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 18, 2017 17:37:48 GMT
ONNEA MIPSUNEN, OLEMME YLPEITÄ SINUSTA!!
jaja en tiedä noista arvosanoista mutta kai sulla nyt luulis olevan oikeus saada tietää ne?
|
|
|
Post by swordsman on May 18, 2017 18:33:07 GMT
Onnea!!
|
|
|
Post by Trixie™ on May 18, 2017 19:32:55 GMT
Aika outoo jos arvosanat sais vaan yhtenä päivänä, käy kysyy koulun toimistosta/kansliasta/mikä teillä onkaan, ne on todennäköisesti siellä
|
|
|
Post by Arabella on May 18, 2017 19:41:12 GMT
pileet
|
|
|
Post by Miopod on May 18, 2017 19:48:58 GMT
Aika outoo jos arvosanat sais vaan yhtenä päivänä, käy kysyy koulun toimistosta/kansliasta/mikä teillä onkaan, ne on todennäköisesti siellä Kanslia on auki vaan 9-12 aamulla ja oon töissä seittemästä puol neljään. Mut yritän soittaa sinne tauolla. En yhtää ees muista milloon oon aikasempina kertoina kysyny mun tuloksia. Oon vaan kattonu et kappas, kanslian edes on jonoo ja menny jonon jatkoksi. Nyt vasta ekaa kertaa löysin sen paikan koulun sivuilta missä kerrotaan minä päivänä ja mistä kellonajasta lähtien saa käydä kyselemässä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 18, 2017 19:54:12 GMT
Onnea!
|
|
|
Post by Trixie™ on May 18, 2017 20:07:12 GMT
Aika outoo jos arvosanat sais vaan yhtenä päivänä, käy kysyy koulun toimistosta/kansliasta/mikä teillä onkaan, ne on todennäköisesti siellä Kanslia on auki vaan 9-12 aamulla ja oon töissä seittemästä puol neljään. Mut yritän soittaa sinne tauolla. En yhtää ees muista milloon oon aikasempina kertoina kysyny mun tuloksia. Oon vaan kattonu et kappas, kanslian edes on jonoo ja menny jonon jatkoksi. Nyt vasta ekaa kertaa löysin sen paikan koulun sivuilta missä kerrotaan minä päivänä ja mistä kellonajasta lähtien saa käydä kyselemässä. No voihan kehveliä. Tod näk toi on vaan aika jollon ne saa tulokset, oishan se hirveen absurdia olettaa että jokaikinen pääsee just samaan aikaan paikalle (vaikka suurin osa tietenkin menee heti kun mahdollista). Kaipa se soitolla onnistuu, jos ei muuten niin voit pyytää niitä lähettämään tulokset sun osoitteeseen, jos niitä ei voi puhelimitse antaa jonkun luottamussysteemin takia. Tai sit vaan ootat et saat todistuksen käteen /s
|
|
|
Post by Angelus on May 19, 2017 8:13:54 GMT
Aika outoo jos arvosanat sais vaan yhtenä päivänä, käy kysyy koulun toimistosta/kansliasta/mikä teillä onkaan, ne on todennäköisesti siellä Kanslia on auki vaan 9-12 aamulla ja oon töissä seittemästä puol neljään. Mut yritän soittaa sinne tauolla. En yhtää ees muista milloon oon aikasempina kertoina kysyny mun tuloksia. Oon vaan kattonu et kappas, kanslian edes on jonoo ja menny jonon jatkoksi. Nyt vasta ekaa kertaa löysin sen paikan koulun sivuilta missä kerrotaan minä päivänä ja mistä kellonajasta lähtien saa käydä kyselemässä. En tiiä miten siellä on käytäntö, mutta täällä ei saa tuloksia puhelimitse. Mutta sen sijaan ainakin ite pystyin kattoo wilman Lomakkeet-osastosta tulokset.
|
|
|
Post by Magnifique on May 19, 2017 12:10:20 GMT
meillä onnistuu ihan wilman kautta tulosten saaminen, et sieltä mun sisko ainaki omat tuloksensa löys.
mut hei onnea!!!
|
|
|
Post by Miopod on May 19, 2017 16:36:38 GMT
Kanslia on auki vaan 9-12 aamulla ja oon töissä seittemästä puol neljään. Mut yritän soittaa sinne tauolla. En yhtää ees muista milloon oon aikasempina kertoina kysyny mun tuloksia. Oon vaan kattonu et kappas, kanslian edes on jonoo ja menny jonon jatkoksi. Nyt vasta ekaa kertaa löysin sen paikan koulun sivuilta missä kerrotaan minä päivänä ja mistä kellonajasta lähtien saa käydä kyselemässä. En tiiä miten siellä on käytäntö, mutta täällä ei saa tuloksia puhelimitse. Mutta sen sijaan ainakin ite pystyin kattoo wilman Lomakkeet-osastosta tulokset. Meillä ei käytetä wilmaa ku opettajat sano etteivät halua viettää vapaa-aikaansa raportoimalla joka turhaa naksahdusta johonki reissuvihkoon :DD Mut soitin sinne ja sain tietää. Mun koko yo-rivi on MCBBB
|
|
|
Post by Trixie™ on May 19, 2017 17:55:54 GMT
En tiiä miten siellä on käytäntö, mutta täällä ei saa tuloksia puhelimitse. Mutta sen sijaan ainakin ite pystyin kattoo wilman Lomakkeet-osastosta tulokset. Meillä ei käytetä wilmaa ku opettajat sano etteivät halua viettää vapaa-aikaansa raportoimalla joka turhaa naksahdusta johonki reissuvihkoon :DD Mut soitin sinne ja sain tietää. Mun koko yo-rivi on MCBBB Toi voi olla sun rap-nimi Mc triple-B
|
|