|
Post by Hermeliini on May 13, 2017 19:30:47 GMT
Mitkä on teiän lempparit ja muutenkii pölötetää aiheesta :DD
Mun ehdoton lemppari on Valko-Venäjä, rakastetaa kaverin kanssa sitä kappaletta yli kaiken xD <3
|
|
|
Post by Arabella on May 13, 2017 20:02:02 GMT
laitoin äsken telkkarin päälle ja eka asia jonka näin oli tanssiva gorilla vaikuttaa lupaavalta
|
|
|
Post by swordsman on May 13, 2017 20:34:09 GMT
Italia on ihan paras, en pysty olemaan hymyilemättä kun kuulen ja nään sen :--D
on monia muitakin hyviä viisuja, mut aika harva on tänä vuonna jäänyt erityisesti mieleen
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 13, 2017 20:43:54 GMT
Kuuntelen aina kaikki biisit vasta finaalissa lmao Toistaseks oon tykänny Valko-Venäjästä ja Romaniasta
|
|
|
Post by Miopod on May 13, 2017 21:38:10 GMT
lol mä oon niin vaikuttunu siitä Moldovan saxofonisista että pelkästään sillä vois jo viedä mun äänen.
Mut alankomaatki on jees
ja kuka ikinä olikaa numero 4 en muista.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 13, 2017 22:04:20 GMT
Umm miks Kroatia ei saa ääniä ja mitä kaikki näkee Portugalissa?
|
|
|
Post by swordsman on May 13, 2017 22:24:30 GMT
en kyllä ihan ymmärrä tätä Portugalin suosiota. Se oli kyllä musta tosi kaunis kappale, mut oon ajatellu että euroviisuihin se ei ehkä sovi kovin hyvin D: no, näköjään sopii sittenkin
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 13, 2017 22:24:46 GMT
kaikki muut kattoo niitä ja mä vaan nukun </3
noh, ehkä ens vuonna sitten
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 13, 2017 22:28:35 GMT
Siis ei helvetti miks Portugali??
Se oli ainoa viisuissa selkeesti balladiksi luettava biisi ja olin tosi ilonen et viisut oli viimein tajunnu et balladit on perseestä JA SITTEN PORTUGALI TULEE JA VETÄÄ MATON ALTA NYT JUMALAUTA ENS VUONNA KAIKKI ON TAAS BALLADEJA
|
|
|
Post by Arabella on May 13, 2017 22:41:21 GMT
petyin vähän ku gorilla ei voittanu
|
|
|
Post by swordsman on May 13, 2017 22:41:56 GMT
ärsyttää et Ruotsi pärjäs niin hyvin, Italiaakin paremmin D: Se laulaja oli jotenkin ällöttävän ja limasen olonen
|
|
|
Post by Miopod on May 14, 2017 0:10:22 GMT
petyin vähän ku gorilla ei voittanu Meillä taas oli kotisohvilla koko illan mittanen kuoro joka kuului "MIksI ITaLiA SAA NOin PAlJoN PISteITä !!!!11"
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 14, 2017 8:48:49 GMT
Perkeleen Portugali
|
|
|
Post by Hermeliini on May 14, 2017 15:22:07 GMT
no sanoppa muuta! Tietty kannatin Valko-Venäjää suuresti kaverin kanssa ja ehkä pidätin itkua kun ne sai niin vähän pisteitä, mutta myös Hollanti, Ranska ja Tanska oli hyviä. Olis nyt se Kristian menny voittamaan eikä toi kerpeleen Salvador D:
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 14, 2017 15:59:17 GMT
no sanoppa muuta! Tietty kannatin Valko-Venäjää suuresti kaverin kanssa ja ehkä pidätin itkua kun ne sai niin vähän pisteitä, mutta myös Hollanti, Ranska ja Tanska oli hyviä. Olis nyt se Kristian menny voittamaan eikä toi kerpeleen Salvador D: Sanoin sen aiemmin ja sanon sen uudestaan - ens vuoden viisut tulee varmaan olemaan taas yhtä balladimerta Päästäisköhän me ens vuonna muuten jopa finaaliin kun nyt ollaan kolmena vuonna peräkkäin jääty pois :DDDD
|
|