|
Post by mismi555 on Apr 29, 2017 17:37:50 GMT
Joo tota oon varmaa käyny tääl viimeks vuonna nakki ja muussi ja aattelin tulla vilkaseen, onks tää edelleen hengissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 18:12:26 GMT
juu, me ollaan oltu elossa koko tää aika täällä :DDD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2017 19:09:41 GMT
Ollaan pidetty matalaa profiilia, mutta elossa ollaan.
|
|
|
Post by mismi555 on Apr 29, 2017 19:24:24 GMT
Ollaan pidetty matalaa profiilia, mutta elossa ollaan. omg vois kait ruveta oleen aktiivisempi
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 29, 2017 20:09:38 GMT
Ollaan pidetty matalaa profiilia, mutta elossa ollaan. omg vois kait ruveta oleen aktiivisempi joo ala käymään. mäki yritän nii voidaan yhes yrittää olla aktiivisia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 21:10:32 GMT
Ollaan pidetty matalaa profiilia, mutta elossa ollaan. omg vois kait ruveta oleen aktiivisempi joo <3 aktivoidutaan kaikki kesäks! jos sellanen siis on tulossa, vähän huonolta näyttää tällä hetkellä
|
|
|
Post by Miopod on Apr 29, 2017 23:25:52 GMT
omg vois kait ruveta oleen aktiivisempi joo <3 aktivoidutaan kaikki kesäks! jos sellanen siis on tulossa, vähän huonolta näyttää tällä hetkellä Tulee ihan mieleen se vanha kännykkälogo/mikälie kuvaviesti minkä pysty tilaan jostain aku ankan takakannesta jossa luki tyyliin jotain "Summer failed to load" sit siinä oli joku keskeneränen latauspalkki ja "Try Spain"
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 30, 2017 10:43:36 GMT
joo <3 aktivoidutaan kaikki kesäks! jos sellanen siis on tulossa, vähän huonolta näyttää tällä hetkellä Tulee ihan mieleen se vanha kännykkälogo/mikälie kuvaviesti minkä pysty tilaan jostain aku ankan takakannesta jossa luki tyyliin jotain "Summer failed to load" sit siinä oli joku keskeneränen latauspalkki ja "Try Spain" ne oli muuten tosi hämyjä pystyisköhän sellasia tilaa enää :DD
|
|
|
Post by Miopod on Apr 30, 2017 12:00:25 GMT
Tulee ihan mieleen se vanha kännykkälogo/mikälie kuvaviesti minkä pysty tilaan jostain aku ankan takakannesta jossa luki tyyliin jotain "Summer failed to load" sit siinä oli joku keskeneränen latauspalkki ja "Try Spain" ne oli muuten tosi hämyjä pystyisköhän sellasia tilaa enää :DD :DD vois kokeilla herättää jonku vanhan nokian tuolta eloon. Muistan ku olin jotain 8 ja yritettiin äitin kans tilata mun puhelimeen jotain semmosta pacman logoa mut se ei koskaa tullu siihen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 30, 2017 16:04:53 GMT
ne oli muuten tosi hämyjä pystyisköhän sellasia tilaa enää :DD :DD vois kokeilla herättää jonku vanhan nokian tuolta eloon. Muistan ku olin jotain 8 ja yritettiin äitin kans tilata mun puhelimeen jotain semmosta pacman logoa mut se ei koskaa tullu siihen :DDD voi eii ( ehkä se vielä joskus löytää tiensä sun puhelimeen - jos se viesti vaan jäi jonnekin bittiavaruuteen pomppii? Tai sit se viestisignaali mikälie meni ihan vähän huti satelliitista ja nyt se on matkalla jollekin vieraalle planeetalle jonka asukkaat tulkitsee pacmanin logon sodan julistuksena ja- Hups
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2017 16:39:33 GMT
Ollaan pidetty matalaa profiilia, mutta elossa ollaan. omg vois kait ruveta oleen aktiivisempiJoo siitä vaan :'D
|
|
|
Post by Trixie™ on May 2, 2017 14:06:50 GMT
ei, näet harhoja, tais olla rankka vappu
|
|