|
Post by zuttathezombie on Apr 15, 2017 13:34:38 GMT
En nyt tarkota realistisilla unilla lucid-unia, vaikka läheltä tää aihe liippaakin.
Mut mun unet on ollu viime aikoina todella todentuntuisia ja varmaan saisin niistä lucid-kokemuksia, jos vaan tajuaisin unen aikana olevani unessa. Mutta siis herätessä on aina sellanen olo, että nukuinko vai tapahtuko noi asiat oikeasti, vaikka niissä unissa tapahtuis mitä tahansa ihmeellistä.
Yks yö esimerkiks näin unta et pieni, puhuva pikkupupu eksy meidän isovanhempien luo ja se halus löytää takas sinne mistä se oli kotoisin ja sit me lähdettiin veljen ja yhden serkun kanssa ajamaan pohjoiseen Suomeen :DD Ja meidän perässä oli vielä tyyppejä, jotka halus sen pupun itselleen. Silti herätessä mietin et oliko se oikeesti muka vain unta kun tuntu niin todelliselta.
Onko teillä ollu tällasia unikokemuksia tai vaikka sitten niitä lucid-unia?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 15, 2017 16:08:42 GMT
no näin sen unen et rapu kuoli ja sit piti miettii hetki et hetkonen kuolikohan se oikeesti se tuntu aika realistiselta mut ei se kyl ollu kun näin jälkikäteen mietin :
|
|
|
Post by swordsman on Apr 15, 2017 19:56:22 GMT
mä välillä rupeen unessani miettimään, että nyt tää touhu meni jo niin uskomattomaks että tän on pakko olla unta, mut sit kuitenkin jotenkin vakuutun siitä että se on täyttä totta (vaikkei se tietenkään oikeasti ole). Herätessä on aina aika hämmentynyt ja vähän huijattu olo : mulla on kans muistaakseni ollu joskus pienempänä paljon sellasia muistoja joista en ollu ihan varma, oliko ne tapahtunu oikeesti vai olinko vaan nähny unta. Enää en kyllä muista yhtään millasia muistoja ne oli
|
|
|
Post by Arabella on Apr 16, 2017 15:02:32 GMT
no mun unet on viimeaikoina ollu vaan tosi sekavia ja vähän semmosia sotkuja mut vaikka ne ei oiskaan kovin realistisia nii enmä yleensä tajua että ei sitä oikeesti tapahu mut on mulle pari kertaa käyny niinki et tajuan että se on unta
ja no sekotan joskus että tapahtukohan jotain oikeesti vai olikohan se unta vai kuvittelinko vaan mut musta tuntuu et toi nyt kertoo enemmän jotain musta ku mun unista
|
|
|
Post by Sibe on Apr 18, 2017 17:43:16 GMT
Mulla on ollu viime aikoina pari unta, joiden jälkeen aamulla mietin kovasti näinkö unta vai en. Toinen oli, että äidin kanssa riideltiin tosi pahasti unessa ja aamulla oli kunnon kuumotus mennä alakertaan kun äiti oli siellä - ja vasta siinä vaiheessa tajusin, että se oli ollut vaan unta. Toinen tapaus on, kun näin yhden mun ystävän kuolevan - hän oli siis reissussa vuodenvaihteessa kotimaassaan ja uni sijoittui sinne reissuun. Aikaa oli kyllä kyseisestä reissusta jotain 1,5kk, mutta olin ihan varma, että hän oli siellä vieläkin ja kuoli. Aamulla sitten hysteerisesti itkien tekstasin hänelle, että onko ok ja selitin toiselle ystävälle asiasta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 18, 2017 18:25:40 GMT
Mulla on ollu viime aikoina pari unta, joiden jälkeen aamulla mietin kovasti näinkö unta vai en. Toinen oli, että äidin kanssa riideltiin tosi pahasti unessa ja aamulla oli kunnon kuumotus mennä alakertaan kun äiti oli siellä - ja vasta siinä vaiheessa tajusin, että se oli ollut vaan unta. Toinen tapaus on, kun näin yhden mun ystävän kuolevan - hän oli siis reissussa vuodenvaihteessa kotimaassaan ja uni sijoittui sinne reissuun. Aikaa oli kyllä kyseisestä reissusta jotain 1,5kk, mutta olin ihan varma, että hän oli siellä vieläkin ja kuoli. Aamulla sitten hysteerisesti itkien tekstasin hänelle, että onko ok ja selitin toiselle ystävälle asiasta. Hyi tollaset negatiiviset unet on aina hirveitä!! Oon iteki monta kertaa nähny vaikka unta et joku tuttu on kuollu tai et mulle on tapahtunu jotain kamalaa. Sit on ollu jotenki ahistava olo seuraavat pari päivää. Ja sit oon varsinki täs viime aikoina nähny unia, joissa oon polttanu tupakkaa ja herätessä ollu jotenki kauhee himo maistaa vaikken oo ikinä polttanu :oo
|
|
|
Post by Sibe on Apr 28, 2017 18:33:24 GMT
Mulla on ollu viime aikoina pari unta, joiden jälkeen aamulla mietin kovasti näinkö unta vai en. Toinen oli, että äidin kanssa riideltiin tosi pahasti unessa ja aamulla oli kunnon kuumotus mennä alakertaan kun äiti oli siellä - ja vasta siinä vaiheessa tajusin, että se oli ollut vaan unta. Toinen tapaus on, kun näin yhden mun ystävän kuolevan - hän oli siis reissussa vuodenvaihteessa kotimaassaan ja uni sijoittui sinne reissuun. Aikaa oli kyllä kyseisestä reissusta jotain 1,5kk, mutta olin ihan varma, että hän oli siellä vieläkin ja kuoli. Aamulla sitten hysteerisesti itkien tekstasin hänelle, että onko ok ja selitin toiselle ystävälle asiasta. Hyi tollaset negatiiviset unet on aina hirveitä!! Oon iteki monta kertaa nähny vaikka unta et joku tuttu on kuollu tai et mulle on tapahtunu jotain kamalaa. Sit on ollu jotenki ahistava olo seuraavat pari päivää. Ja sit oon varsinki täs viime aikoina nähny unia, joissa oon polttanu tupakkaa ja herätessä ollu jotenki kauhee himo maistaa vaikken oo ikinä polttanu :oo älä!! ei kyl ois niin paha, jos aihe ois pieni, mutta ku joku kuolema on niin iso juttu.. Hyi kamalaa D--: mulla se olo helpottu siinä ku heräsin (ja kaikista kamalinta oli, kun oikeesti siinä unessaki kaikki oli vaan joo hän kuoli jne jne ja heräsin itkien) ja puhuin toiselle ystävälle. en uskaltanu sanoa tälle, joka unessa kuoli mitään tästä unesta, vaikka se vaikuttikin ihmettelevän ku kysyin siinä ennen seittemää aamulla, että onko ok. oho, vähäks jännää o: parempi silti tommonen ku joku, että jollekulle käy pahasti!
|
|
|
Post by digimonkaiser on May 4, 2017 9:28:54 GMT
Näin joskus unta et mun äiti sano et "soita sit ruokatunnilla mulle" olin vaan et okei. Herätessäni en tätä muistanu, mut aamun aikana muistu mieleen ja oli pakko laittaa viestiä et pitiks mun oikeesti soittaa äitille
|
|