|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 17:00:00 GMT
Itse liputan alkuperäisen puolesta. ps. sanokaa jos tosta puuttuu jokin, en oo pitänyt mitään kirjaa munkkimarkkinoista
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 22, 2017 17:33:32 GMT
alkuperänen tietenki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 18:21:34 GMT
yaas vadelmahillotäyte on paras, kaikki muut tuntuu liian karamelliselta + se on hei vaaleenpunanen edit: ok sweet lemon ei ollu karamellinen mut se sitruunainen häivähdys vei pois sen ällöttävän tuhtiuden ja samalla palan mun berliininmunkkielämystäni
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 18:21:42 GMT
Listan ulkopuolelta vastaisin että posso. Sen verran sentään oon kotkalaistunu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 18:41:05 GMT
Listan ulkopuolelta vastaisin että posso. Sen verran sentään oon kotkalaistunu. jos joskus kotkaan eksyn niin sisällytän kyllä ehdottomasti päiväohjelmaan possomunkin maistamisen
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 18:43:46 GMT
Listan ulkopuolelta vastaisin että posso. Sen verran sentään oon kotkalaistunu. jos joskus kotkaan eksyn niin sisällytän kyllä ehdottomasti päiväohjelmaan possomunkin maistamisen Mä melkein uskallan väittää, et Kotkaan kannattaa eksyä vain jo possojen takia.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 18:47:44 GMT
jos joskus kotkaan eksyn niin sisällytän kyllä ehdottomasti päiväohjelmaan possomunkin maistamisen Mä melkein uskallan väittää, et Kotkaan kannattaa eksyä vain jo possojen takia. toivotaan että satun tippuu 400 kilometriä etelämpään maailmankartalla tässä joku päivä
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 18:55:38 GMT
Mä melkein uskallan väittää, et Kotkaan kannattaa eksyä vain jo possojen takia. toivotaan että satun tippuu 400 kilometriä etelämpään maailmankartalla tässä joku päivä Se on ihan täysin mahollista. Mullekin kävi niin, tosin tipahin vain reilut parisataa kilometriä. Sit löysin itteni vanhasta kerrostalosta, jossa on leveät ikkunalaudat, jääkaappi kylmäkaapin paikalla ja sievä perunakellari.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 22, 2017 18:59:49 GMT
toivotaan että satun tippuu 400 kilometriä etelämpään maailmankartalla tässä joku päivä Se on ihan täysin mahollista. Mullekin kävi niin, tosin tipahin vain reilut parisataa kilometriä. Sit löysin itteni vanhasta kerrostalosta, jossa on leveät ikkunalaudat, jääkaappi kylmäkaapin paikalla ja sievä perunakellari. ohhoh ihan hyvä tuuri meinaan, sieviä perunakellareita voi olla vaikea löytää
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 22, 2017 19:27:04 GMT
Se perinteinen, hyvä hillomunkki on aina paikallaan.
Mutta mieluiten ottasin ihan tavallisen omenahillomunkin
|
|
|
Post by Hermeliini on Mar 23, 2017 21:50:20 GMT
Perusmunkit on hyviä, mutta syön mielummin posson c:
|
|
|
Post by swordsman on Mar 24, 2017 12:28:05 GMT
mulla on nyt täällä ihan perinteisiä berliininmunkkeja <3
vastasin kyllä kyselyyn että kaikki on nam
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 24, 2017 13:47:27 GMT
mulla on nyt täällä ihan perinteisiä berliininmunkkeja <3 mullakin! omnomnom
|
|
|
Post by Sibe on Mar 24, 2017 18:56:41 GMT
Listan ulkopuolelta vastaisin että posso. Sen verran sentään oon kotkalaistunu. possot on kyllä hyviä! :-3 ja perus berliininmunkit - en kyllä oo maistanu muita makuja haha
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2017 7:19:28 GMT
Banaani.
|
|