|
Post by petefromtheshop on Mar 21, 2017 11:45:59 GMT
no ei välttämättä :Dd paitsi jos cittarissa on ale sit mennään lusikka mukana kauppaan ehkä sitä kerran elämässään vois käydä alen aikana ostamassa jos jaksaa kaikkee pitää kokeilla
|
|
|
Post by Sibe on Mar 21, 2017 18:30:08 GMT
ehkä sitä kerran elämässään vois käydä alen aikana ostamassa jos jaksaa kaikkee pitää kokeilla ehdottomasti treat yourself ja sitä rataa
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 18:41:12 GMT
mulla ja mun yhellä kaverilla on sellanen perinne et juhlitaan vikaa koulupäivää ostamalla ben & jerry'ssit :--D muutoin on aina sillai ''umh liian kallista'' vois alkaa iteki juhlii tollai :-D vaikkapa useammin ku vikaa koulupäivää tosin haha (siis se jäätelö on vaa niin hyvää ;_; varsinki cookie dough ja strawberry cheesecake ja ja haluaisin maistaa niitä caramel core mitälie) Strawberry cheesecake on paras! Kukaan mun kavereista ei tykkää siitä, snif. Aina pitää niiden mieliks valita joku överisuklaa (tosin ei sillä etteikö nekin olis hyviä).
|
|
|
Post by Sibe on Mar 24, 2017 18:49:03 GMT
vois alkaa iteki juhlii tollai :-D vaikkapa useammin ku vikaa koulupäivää tosin haha (siis se jäätelö on vaa niin hyvää ;_; varsinki cookie dough ja strawberry cheesecake ja ja haluaisin maistaa niitä caramel core mitälie) Strawberry cheesecake on paras! Kukaan mun kavereista ei tykkää siitä, snif. Aina pitää niiden mieliks valita joku överisuklaa (tosin ei sillä etteikö nekin olis hyviä). mun makuun paras on varmaan cookie dough :--D mut sniif. onhan ne hyviä, mut on strawberry cheesecakekin varsin hyvä! (itse asiassa opin tykkäämään siitä vasta joskus parin kuukauden sisään haha)
|
|