|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 13:34:29 GMT
mIKSI BEN & JERRY'S JÄÄTELÖIDEN NE PURKIT ON MUUTTUNU NE ON ERINÄKÖSIÄ KUN ENNEN, EN ENÄÄ LÖYDÄ SIELTÄ NIITÄ MITÄ HALUAN JA MIKSI BROWNIE FUDGEE EI ENÄÄ MYYDÄ TÄÄLLÄ
TAIVAS!!
duh en ois ees raaskinu ostaa sitä mut silti ärsyttää mitäs te
|
|
|
Post by Angelus on Mar 18, 2017 15:06:49 GMT
Yllätyin et se joku minttujäätelö niiltä oli hyvää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 15:18:55 GMT
Yllätyin et se joku minttujäätelö niiltä oli hyvää kaveri sano et se on hyvää mut en uskonu
|
|
|
Post by Miopod on Mar 18, 2017 15:38:02 GMT
Lol en oo koskaa syöny Ben&Jerrysiä
|
|
|
Post by Arabella on Mar 18, 2017 18:31:39 GMT
en mäkään niitä ikinä oikeesti osta ku ei mulla oo rahaa semmoseen ja viimeks ku ostin se oli jotain semmosta missä on sitä taikinaa sit se jäätelö suli ja sit siellä vaan lillu semmonen taikinapallo
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2017 19:04:39 GMT
mun alko tekemään jäätelöä tämän keskustelun myötä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 21:36:31 GMT
en mäkään niitä ikinä oikeesti osta ku ei mulla oo rahaa semmoseen ja viimeks ku ostin se oli jotain semmosta missä on sitä taikinaa sit se jäätelö suli ja sit siellä vaan lillu semmonen taikinapallo cittarissa myydään niitä aika usein alennuksessa. mut onhan ne nyt aika törkeen kalliita
|
|
|
Post by Angelus on Mar 18, 2017 21:47:27 GMT
Ne on muuten ihan hirveän kalliita (ainakin mun kukkarolle), mutta mahdollisuuksien mukaan yritän hyödyntää 3kpl / 10e -tarjousta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 22:00:16 GMT
Ne on muuten ihan hirveän kalliita (ainakin mun kukkarolle), mutta mahdollisuuksien mukaan yritän hyödyntää 3kpl / 10e -tarjousta. mulla ja mun yhellä kaverilla on sellanen perinne et juhlitaan vikaa koulupäivää ostamalla ben & jerry'ssit :--D muutoin on aina sillai ''umh liian kallista''
|
|
|
Post by Sibe on Mar 20, 2017 16:47:14 GMT
Ne on muuten ihan hirveän kalliita (ainakin mun kukkarolle), mutta mahdollisuuksien mukaan yritän hyödyntää 3kpl / 10e -tarjousta. mulla ja mun yhellä kaverilla on sellanen perinne et juhlitaan vikaa koulupäivää ostamalla ben & jerry'ssit :--D muutoin on aina sillai ''umh liian kallista'' vois alkaa iteki juhlii tollai :-D vaikkapa useammin ku vikaa koulupäivää tosin haha (siis se jäätelö on vaa niin hyvää ;_; varsinki cookie dough ja strawberry cheesecake ja ja haluaisin maistaa niitä caramel core mitälie)
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 20, 2017 20:21:00 GMT
en oo ikinä syöny ben&jerrys-jäätelöä oonks jääny jostaki paitsi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2017 20:26:55 GMT
en oo ikinä syöny ben&jerrys-jäätelöä oonks jääny jostaki paitsi no et oikeestaan ei niissä muuta ihmeellistä ole kuin että se on jäätelöä missä on oikeestaan sitä jäätelöö enemmän kaikkee muuta shaissee seassa
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 20, 2017 20:28:28 GMT
en oo ikinä syöny ben&jerrys-jäätelöä oonks jääny jostaki paitsi no et oikeestaan ei niissä muuta ihmeellistä ole kuin että se on jäätelöä missä on oikeestaan sitä jäätelöö enemmän kaikkee muuta shaissee seassa nonii eli ei kannata lähtee kauppaan tuhlaamaan rahoja :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2017 20:31:04 GMT
no et oikeestaan ei niissä muuta ihmeellistä ole kuin että se on jäätelöä missä on oikeestaan sitä jäätelöö enemmän kaikkee muuta shaissee seassa nonii eli ei kannata lähtee kauppaan tuhlaamaan rahoja :DD no ei välttämättä :Dd paitsi jos cittarissa on ale sit mennään lusikka mukana kauppaan
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 21, 2017 11:26:02 GMT
nonii eli ei kannata lähtee kauppaan tuhlaamaan rahoja :DD no ei välttämättä :Dd paitsi jos cittarissa on ale sit mennään lusikka mukana kauppaan ehkä sitä kerran elämässään vois käydä alen aikana ostamassa jos jaksaa
|
|