|
Post by petefromtheshop on Mar 7, 2017 12:13:35 GMT
sit huomaan että siitä peilin (joka siis osottaa osittain ikkunaan ja sen takana olevaan metsään) kautta tuijottaa mua fasaani ihan ihmeissään. Sit tuijotan sitä peilin kautta pari sekuntia takasin kunnes se lähtee muina miehinä talsimaan pois päin lumihangessa.
Mietin vaan että mitenköhän se tänne on raukka eksynyt kun toi ''metsä'' on sellanen 10x10m kokonen tilkku meidän ja naapurin talon välissä..:DD
joo-o kertokaas omista hämmentävistä luontokokemuksistanne jos teillä sellasia on jäänyt mieleen
|
|
|
Post by swordsman on Mar 7, 2017 17:39:06 GMT
mä olin kerran kävelemässä kouluun ja olin aikeissa oikasta yhtä hiekkatietä kuten aina, mut jouduinkin kiertämään pitempää reittiä kun en uskaltanu kävellä kahen tappelevan fasaanikukon ohi D: meinasin aluks vaan kävellä muina miehinä niiden ohi, mut muutinkin mieleni ja harpoin lumihangen poikki toiselle tielle kun ne näytti niin agressiivisilta D-:
kummallisia eläimiä noi fasaanit, ne odottaa aina tien reunallakin siihen asti et auto on ajanu just kohdalle, ja lähtee vasta sitten juoksemaan yli :-D
|
|
|
Post by Miopod on Mar 7, 2017 18:14:04 GMT
Mä näin kerran fasaanin joka odotti suojatiellä autoja että ne päästäis sen tien yli.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 7, 2017 21:30:41 GMT
kummallisia eläimiä noi fasaanit no älä, ilmesty ihan kun tyhjästä siihen ikkunan eteenki niiku ei täällä oo ees kunnon metsää lähimaillakaan ja äitiki sano ettei se oo koskaan nähny fasaania näillä seuduilla toivon kyllä että se tulis takasin, voisin sit kuvata sen seikkailuja meidän takapihalla
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 9, 2017 18:03:08 GMT
Täs joku aika sitten eräs pullea mr. Fasaani päätti ylittää tien parin metrin päässä musta. Se vaan viipotti ihan tuli pyrstön alla siitä tien poikki ja hävis jostain mitättömän kokosesta aidanraosta jonkun talon pihalle.
Tykkään fasaaneista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 9, 2017 18:26:58 GMT
Täs joku aika sitten eräs pullea mr. Fasaani päätti ylittää tien parin metrin päässä musta. Se vaan viipotti ihan tuli pyrstön alla siitä tien poikki ja hävis jostain mitättömän kokosesta aidanraosta jonkun talon pihalle. Tykkään fasaaneista. fasaanit on jotenkin siistei ei yhtä koreilevia mitä riikinkukot mut kyl niissä jotain samaa on
|
|
|
Post by Sibe on Mar 9, 2017 19:49:31 GMT
pakko fasaaniteemaan jatkaa, niin surettaa, kun niitä ei tunnu olevan enää paljoa näillä main ( ehkä jääneet jonkun elikon saaliiksi tai jotakin + kerran koira söi fasaanin
|
|
|
Post by Aino on Mar 16, 2017 7:59:41 GMT
Mun kaveri kertoi nähneensä fasaanin kerran lintulaudalla Ja mun toinen kaveri ei tiennyt, että fasaaneja elää luonnossa ja kysyi voiko sellaisen ottaa lemmikiksi
|
|
|
Post by Miopod on Mar 16, 2017 12:21:57 GMT
Mun kaveri kertoi nähneensä fasaanin kerran lintulaudalla Ja mun toinen kaveri ei tiennyt, että fasaaneja elää luonnossa ja kysyi voiko sellaisen ottaa lemmikiksi Mä näin kerran puussa! Kuulin vaan semmosen rääkäsyn ja katoin ylös ja sieltä se tuijotti mua :DD Olin ihan yllättyny ku eihän ne vissii lennäkkää kauheen korkeelle. Mäkää en oo itseasias hetkeen nähny fasaaneja.
|
|