Deleted
Deleted Member
|
Voidaanko
Feb 4, 2017 21:14:38 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 4, 2017 21:14:38 GMT
herättää henkiin tai luoda uus pitkä jatkokeskustelu, kuten "päivän polttavimmat ongelmat" tai "arvostelkaa tää päivä..."? En kyl keksi mitään ideaa
|
|
|
Voidaanko
Feb 4, 2017 21:15:33 GMT
via mobile
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 21:15:33 GMT
joo totta kai.
sellaset on oikeesti ihan kivoi, joten jos aihe löytyy niin mikäs siinä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Voidaanko
Feb 4, 2017 21:19:07 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 4, 2017 21:19:07 GMT
Jep Ongelmana on nyt sit aihe Lisäks mä en voi tehdä sitä koska mun keskustelut ei menesty. Pitää olla joku catlandfeimi, kuten pete, Arabella, Miopod, Sibe, Trixie, rebdomine... jne
|
|
|
Voidaanko
Feb 4, 2017 21:45:25 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 21:45:25 GMT
Jep Ongelmana on nyt sit aihe Lisäks mä en voi tehdä sitä koska mun keskustelut ei menesty. Pitää olla joku catlandfeimi, kuten pete, Arabella, Miopod, Sibe, Trixie, rebdomine... jne höpönpöpö, kuka tahansa voi tehdä menestyvän kessan kun aihe vaan löyty! mut joo siis tosiaan, niitä aiheita on vaikee keksii ja voin sanoo ettei munkaan kessoista tosiaan kaikki menesty, ja kun tein jonku "kerro päivän polttavimmat ongelmat" keskustelun niin en mä nyt arvannu et se ois vieläki elossa (jos oisin niin oisin tehny siitä vähemmän nolon-). Jotkut keskustelut vaan sattuu pysyy pinnalla, tosin yleensä sellaset, joissa saa valittaa, vetää eniten puoleensa porukkaa
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:51:43 GMT
Jep Ongelmana on nyt sit aihe Lisäks mä en voi tehdä sitä koska mun keskustelut ei menesty. Pitää olla joku catlandfeimi, kuten pete, Arabella, Miopod, Sibe, Trixie, rebdomine... jne höpönpöpö, kuka tahansa voi tehdä menestyvän kessan kun aihe vaan löyty! mut joo siis tosiaan, niitä aiheita on vaikee keksii ja voin sanoo ettei munkaan kessoista tosiaan kaikki menesty, ja kun tein jonku "kerro päivän polttavimmat ongelmat" keskustelun niin en mä nyt arvannu et se ois vieläki elossa (jos oisin niin oisin tehny siitä vähemmän nolon-). Jotkut keskustelut vaan sattuu pysyy pinnalla, tosin yleensä sellaset, joissa saa valittaa, vetää eniten puoleensa porukkaa Menee ohi aiheen mut ihan sama. Meillä oli koulussa jollain luennolla puhetta suomalaisten small talkista. Siinä on suunnilleen kaks vaihtoehtoo: 1) jostakin valittaminen 2) sää(stä valittaminen).
|
|
|
Voidaanko
Feb 4, 2017 22:00:35 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:00:35 GMT
höpönpöpö, kuka tahansa voi tehdä menestyvän kessan kun aihe vaan löyty! mut joo siis tosiaan, niitä aiheita on vaikee keksii ja voin sanoo ettei munkaan kessoista tosiaan kaikki menesty, ja kun tein jonku "kerro päivän polttavimmat ongelmat" keskustelun niin en mä nyt arvannu et se ois vieläki elossa (jos oisin niin oisin tehny siitä vähemmän nolon-). Jotkut keskustelut vaan sattuu pysyy pinnalla, tosin yleensä sellaset, joissa saa valittaa, vetää eniten puoleensa porukkaa Menee ohi aiheen mut ihan sama. Meillä oli koulussa jollain luennolla puhetta suomalaisten small talkista. Siinä on suunnilleen kaks vaihtoehtoo: 1) jostakin valittaminen 2) sää(stä valittaminen). ne on hei hyviä aiheita :_D mä luin joskus jotain maahanmuuttajille suunnattua sivustoo ja siellä sanottiin jtn "sää on hyvä puheenaihe, sillä siitä kaikki ovat yleensä samaa mieltä: kesä on liian lyhyt ja talvella on kylmää." voin vaan kuvitella kuinka stimuloivaa keskustelua tänki ohjeen noudattamisesta syntyy
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 22:07:40 GMT
Menee ohi aiheen mut ihan sama. Meillä oli koulussa jollain luennolla puhetta suomalaisten small talkista. Siinä on suunnilleen kaks vaihtoehtoo: 1) jostakin valittaminen 2) sää(stä valittaminen). ne on hei hyviä aiheita :_D mä luin joskus jotain maahanmuuttajille suunnattua sivustoo ja siellä sanottiin jtn "sää on hyvä puheenaihe, sillä siitä kaikki ovat yleensä samaa mieltä: kesä on liian lyhyt ja talvella on kylmää." voin vaan kuvitella kuinka stimuloivaa keskustelua tänki ohjeen noudattamisesta syntyy Ne on! Siis oikeesti. "Taas se bussi on myöhässä" tai " "kyllä on kamala sää" on ehkä ainoot keskustelunavaukset mitä bussipysäkillä ois ees melkein normaalia käyttää (paitsi et suomalainenhan ei puhu vieraille (eikä mielellään kyllä tutuillekaan)).
|
|
|
Voidaanko
Feb 4, 2017 22:13:48 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:13:48 GMT
ne on hei hyviä aiheita :_D mä luin joskus jotain maahanmuuttajille suunnattua sivustoo ja siellä sanottiin jtn "sää on hyvä puheenaihe, sillä siitä kaikki ovat yleensä samaa mieltä: kesä on liian lyhyt ja talvella on kylmää." voin vaan kuvitella kuinka stimuloivaa keskustelua tänki ohjeen noudattamisesta syntyy Ne on! Siis oikeesti. "Taas se bussi on myöhässä" tai " "kyllä on kamala sää" on ehkä ainoot keskustelunavaukset mitä bussipysäkillä ois ees melkein normaalia käyttää (paitsi et suomalainenhan ei puhu vieraille (eikä mielellään kyllä tutuillekaan)). mun taktiikka: tarjoo purkkaa niiku purkka on se juttu siinä on jotain taikaa ja se toimii myös toisinpäin: jos haluut jostain eroon niin alat vaan jauhaa tosi epämiellyttävän kuulosesti purkkaa sen lähettyvillä ja pian se karttaa sua ku ruttoo! (toinen vaihtoehto taas on sanoo olevansa rutto mikä ainakin saa ihmiset katsoo sua oudosti jos ei muuta)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 8:12:53 GMT
höpönpöpö, kuka tahansa voi tehdä menestyvän kessan kun aihe vaan löyty! mut joo siis tosiaan, niitä aiheita on vaikee keksii ja voin sanoo ettei munkaan kessoista tosiaan kaikki menesty, ja kun tein jonku "kerro päivän polttavimmat ongelmat" keskustelun niin en mä nyt arvannu et se ois vieläki elossa (jos oisin niin oisin tehny siitä vähemmän nolon-). Jotkut keskustelut vaan sattuu pysyy pinnalla, tosin yleensä sellaset, joissa saa valittaa, vetää eniten puoleensa porukkaa Menee ohi aiheen mut ihan sama. Meillä oli koulussa jollain luennolla puhetta suomalaisten small talkista. Siinä on suunnilleen kaks vaihtoehtoo: 1) jostakin valittaminen 2) sää(stä valittaminen). Miten olis: Tulkaa valittamaan säästä -keskustelu
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 5, 2017 13:01:30 GMT
Jep Ongelmana on nyt sit aihe Lisäks mä en voi tehdä sitä koska mun keskustelut ei menesty. Pitää olla joku catlandfeimi, kuten pete, Arabella, Miopod, Sibe, Trixie, rebdomine... jne minä, feimi :DDdd awww
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Voidaanko
Feb 5, 2017 13:04:55 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 5, 2017 13:04:55 GMT
Jep Ongelmana on nyt sit aihe Lisäks mä en voi tehdä sitä koska mun keskustelut ei menesty. Pitää olla joku catlandfeimi, kuten pete, Arabella, Miopod, Sibe, Trixie, rebdomine... jne minä, feimi :DDdd awww Kyllä kyllä :'D
|
|
|
Post by Sibe on Feb 6, 2017 18:57:00 GMT
Jep Ongelmana on nyt sit aihe Lisäks mä en voi tehdä sitä koska mun keskustelut ei menesty. Pitää olla joku catlandfeimi, kuten pete, Arabella, Miopod, Sibe, Trixie, rebdomine... jne miun keskustelut ei oo täällä menestyny yhtään :--D meinasin kirjottaa menehtynyt, mutta se tosiaan kyllä kuvais paremmin eh enkä nyt sanois että oon feimi, ängen vaan kaikkialle mukaan, ihan vaan koska haluan, mut sit ketää ei loppupeleissä kiinnosta x:
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 6, 2017 19:59:59 GMT
Joo toki jos tulee mieleen jotain mitä kuuntelet nyt/mikä vituttaa/mitä söit viimeksi/vastaa kysymykseen/minkä leffan katsoit äsken -alueiden ulkopuolelta. Vaik päivän asu -töpö? Se ois söpöö (varsinki ku voisin siinä tuhota kaikkien mielikuvat tyylikkäästä tracysta kuvailemalla miten oon viettäny viimeset viis päivää tardis-pyjamahousuissa). Yhdellä sivustolla jolla kävin aikoinani oli kans 12 faktaa -lanka jossa aina kopioitiin edellisen lista, jätettiin siihen ne faktat jotka pätee itseensä ja korvaa muut omilla, se oli ihan hauskaa silloin.
(ps tää on mun 1,666 viesti, huikeeta)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Voidaanko
Feb 7, 2017 13:52:40 GMT
via mobile
Post by Deleted on Feb 7, 2017 13:52:40 GMT
Yhdellä sivustolla jolla kävin aikoinani oli kans 12 faktaa -lanka jossa aina kopioitiin edellisen lista, jätettiin siihen ne faktat jotka pätee itseensä ja korvaa muut omilla, se oli ihan hauskaa silloin. (ps tää on mun 1,666 viesti, huikeeta) Tehään tää!! /argh en osaa lainata viestistä osaa varsinkaan mobiilissa
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 8, 2017 16:50:33 GMT
Yhdellä sivustolla jolla kävin aikoinani oli kans 12 faktaa -lanka jossa aina kopioitiin edellisen lista, jätettiin siihen ne faktat jotka pätee itseensä ja korvaa muut omilla, se oli ihan hauskaa silloin. (ps tää on mun 1,666 viesti, huikeeta) Tehään tää!! /argh en osaa lainata viestistä osaa varsinkaan mobiilissa ;^) saamasi pitää
|
|