|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 21:10:52 GMT
oon sanonu tästä jo josaki keskustelus mut ei se haittaa. itken koska se on vaan nii ihana. mä en ymmärrä. ei mul muuta.
(se ei kyl tienny päivänsäde ja menninkäinen laulua mut mä olen anteeksi antanut sen)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2017 21:12:57 GMT
Aww.
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:40:04 GMT
Ihana :--D Mäkin tahdon tollasen ihastumisen tunteen.
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 22:02:55 GMT
Ihana :--D Mäkin tahdon tollasen ihastumisen tunteen. et halua. mä kärsin ja uskon ettei tää tykkää musta, joten säälin itteäni ja syön karkkia enemmän kun elämä sallii
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:07:09 GMT
tarjoo sille purkkaa ja sit tarjoot sille purkkaa toisen kerran ja kolmannella kerralla se tulee pyytää sitä sulta ite
ja sit se on sun (käytännössä)
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 22:11:51 GMT
Ihana :--D Mäkin tahdon tollasen ihastumisen tunteen. et halua. mä kärsin ja uskon ettei tää tykkää musta, joten säälin itteäni ja syön karkkia enemmän kun elämä sallii Voi itsesääli. :--D Pahinta ikinä. Mutta toivotan tsemppiä tämän valioyksilön nappaamiseen!
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 22:13:04 GMT
tarjoo sille purkkaa ja sit tarjoot sille purkkaa toisen kerran ja kolmannella kerralla se tulee pyytää sitä sulta ite ja sit se on sun (käytännössä) muuten joo mut a) sen kaveril on koko ajan purkkaa ja se kulkee aina sen kans b) mulla ei oo purkkaa c) me ei olla ees samassa koulussa nii en voi sielläkään tarjota purkkaa d) must tuntuu et pari muutaki tykkää siitä mut se ei tykkää kenestäkään vaan on niinku kaikkien kaveri. ja yks näistä joka mahdollisesti tykkää siitä on yks mun hyvä kaveri nii en oikeen tiiä mitä mun pitäa tehä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:23:30 GMT
tarjoo sille purkkaa ja sit tarjoot sille purkkaa toisen kerran ja kolmannella kerralla se tulee pyytää sitä sulta ite ja sit se on sun (käytännössä) muuten joo mut a) sen kaveril on koko ajan purkkaa ja se kulkee aina sen kans b) mulla ei oo purkkaa c) me ei olla ees samassa koulussa nii en voi sielläkään tarjota purkkaa d) must tuntuu et pari muutaki tykkää siitä mut se ei tykkää kenestäkään vaan on niinku kaikkien kaveri. ja yks näistä joka mahdollisesti tykkää siitä on yks mun hyvä kaveri nii en oikeen tiiä mitä mun pitäa tehä. a) pölli sen purkat b) nyt on c) sun pitää mennä sinne sen kouluun tarjoo purkkaa d) sanot että "tulin tänne asti tarjoo sulle purkkaa jonka pöllin sun kaverilta, voitko nyt pls tykätä musta?" ja sit se ei kehtaa kieltäytyä kun oishan se aivan vallan sopimatonta kaiken sun vaivannäön jälkeen eimut oikeesti hei, onnea koitat vaan lähestyä sitä pikku hiljaa (ei siis niin että hiivit hiljaa lähemmäks aaveen lailla mut-). ja sit käytät väsytystaktiikkaa eli ootat että se tottuu sun läsnäoloon ja tulee riippuvaiseks ( mulla on hei strategia joka sotaan )
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 22:31:09 GMT
muuten joo mut a) sen kaveril on koko ajan purkkaa ja se kulkee aina sen kans b) mulla ei oo purkkaa c) me ei olla ees samassa koulussa nii en voi sielläkään tarjota purkkaa d) must tuntuu et pari muutaki tykkää siitä mut se ei tykkää kenestäkään vaan on niinku kaikkien kaveri. ja yks näistä joka mahdollisesti tykkää siitä on yks mun hyvä kaveri nii en oikeen tiiä mitä mun pitäa tehä. a) pölli sen purkat b) nyt on c) sun pitää mennä sinne sen kouluun tarjoo purkkaa d) sanot että "tulin tänne asti tarjoo sulle purkkaa jonka pöllin sun kaverilta, voitko nyt pls tykätä musta?" ja sit se ei kehtaa kieltäytyä kun oishan se aivan vallan sopimatonta kaiken sun vaivannäön jälkeen eimut oikeesti hei, onnea koitat vaan lähestyä sitä pikku hiljaa (ei siis niin että hiivit hiljaa lähemmäks aaveen lailla mut-). ja sit käytät väsytystaktiikkaa eli ootat että se tottuu sun läsnäoloon ja tulee riippuvaiseks ( mulla on hei strategia joka sotaan ) sen koululle on aivan liian pitkä matka enkä uskalla lähtee sinne, koska siellä on tuttuja ja mun parhaan kaverin äiti on rehtori nii se näkis mut. joten ei, tää loistava sotasuunnitelma jää nyt tähän. mut mä nään sen tyyliin kerran kuussa toukokuuhun asti ja seuraavaan leiriinki on ikuisuus. mut on mulla vielä aikaa huomenna. paitsi että ollaan kirkossa. mut silti. meen istumaan sen viereen ja härnään sitä koko päivän samalla tavalla miten oon härnänny nyt ja se mua.
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 4, 2017 22:31:46 GMT
et halua. mä kärsin ja uskon ettei tää tykkää musta, joten säälin itteäni ja syön karkkia enemmän kun elämä sallii Voi itsesääli. :--D Pahinta ikinä. Mutta toivotan tsemppiä tämän valioyksilön nappaamiseen! kiitoksia yritän tehä jotain tän asian eteen joskus
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:38:07 GMT
a) pölli sen purkat b) nyt on c) sun pitää mennä sinne sen kouluun tarjoo purkkaa d) sanot että "tulin tänne asti tarjoo sulle purkkaa jonka pöllin sun kaverilta, voitko nyt pls tykätä musta?" ja sit se ei kehtaa kieltäytyä kun oishan se aivan vallan sopimatonta kaiken sun vaivannäön jälkeen eimut oikeesti hei, onnea koitat vaan lähestyä sitä pikku hiljaa (ei siis niin että hiivit hiljaa lähemmäks aaveen lailla mut-). ja sit käytät väsytystaktiikkaa eli ootat että se tottuu sun läsnäoloon ja tulee riippuvaiseks ( mulla on hei strategia joka sotaan ) sen koululle on aivan liian pitkä matka enkä uskalla lähtee sinne, koska siellä on tuttuja ja mun parhaan kaverin äiti on rehtori nii se näkis mut. joten ei, tää loistava sotasuunnitelma jää nyt tähän. mut mä nään sen tyyliin kerran kuussa toukokuuhun asti ja seuraavaan leiriinki on ikuisuus. mut on mulla vielä aikaa huomenna. paitsi että ollaan kirkossa. mut silti. meen istumaan sen viereen ja härnään sitä koko päivän samalla tavalla miten oon härnänny nyt ja se mua. härnäys on hyvä!! jaja näät sitä kerran kuussa ja sit jossain vaiheessa sieppaat sen ja sanot että sen pitää vaihtaa koulua ja sit tarjoot sille sitä purkkaa
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 5, 2017 7:01:16 GMT
sen koululle on aivan liian pitkä matka enkä uskalla lähtee sinne, koska siellä on tuttuja ja mun parhaan kaverin äiti on rehtori nii se näkis mut. joten ei, tää loistava sotasuunnitelma jää nyt tähän. mut mä nään sen tyyliin kerran kuussa toukokuuhun asti ja seuraavaan leiriinki on ikuisuus. mut on mulla vielä aikaa huomenna. paitsi että ollaan kirkossa. mut silti. meen istumaan sen viereen ja härnään sitä koko päivän samalla tavalla miten oon härnänny nyt ja se mua. härnäys on hyvä!! jaja näät sitä kerran kuussa ja sit jossain vaiheessa sieppaat sen ja sanot että sen pitää vaihtaa koulua ja sit tarjoot sille sitä purkkaa okei mä valehtelin. mä nään sen kerran viikossa kun sen koulun ranskan opiskelijat tulee meiän koululle. mut voisin kyl kehottaa sitä vaihtamaan koulua nii sen ei tarttis olla niitten tyyppien kans joista se on valittanu koko viikonlopun. pääsis eroon siitä homofoobikosta josta se selitti. mä oikeesti keräsin hirveetä vihaa niitä tyyppejä kohtaan jotka on jollain tavalla ärsyttäny sitä sen bi-seksuaalisuudesta
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 5, 2017 13:00:02 GMT
tämä x1000!! ihanaa, etten ole yksin :-D
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 5, 2017 13:17:20 GMT
tämä x1000!! ihanaa, etten ole yksin :-D hallelujaa kärsitään yhdessä tilannepäivitys muuten. oon ny kotona jaja se sen kaveri ei antanu mulle sen purkkapussin loppua et oisin voinu antaa sitä purkkaa sille (ja se meinas kuristaa mut perjantaina mut unohin sanoa teile )
|
|