Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2017 21:08:39 GMT
En uskalla kirjautuu enää mihinkään netissä ja inhottaa kun kaikki voi katsella tätä foorumia kirjautumatta
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:33:57 GMT
Vois hävittää ittensä netistä ihan kokonaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 21:39:13 GMT
etkä poista ! D: me tarvitaan sua täällä!
ja siis no niinhän sitä voi mut ei ihmiset jotka tuntee sut irl varmaan tiedä sun käyttäjää täällä? ja neki jotka katselee ja lukee näitä viestejä niin todennäköisesti ne vaan miettii et onpa kivanolonen/kiinnostava tyyppi, ei sulla ole mitään hävettävää tai en mä ainakaan oo nähny sun ikinä sanovan mitään minkä takia pitäs käyttäjä poistaa (toisin kun mä sanon sellasia asioita varmaan joka päivä yet here I am)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 8:10:45 GMT
etkä poista ! D: me tarvitaan sua täällä! ja siis no niinhän sitä voi mut ei ihmiset jotka tuntee sut irl varmaan tiedä sun käyttäjää täällä? ja neki jotka katselee ja lukee näitä viestejä niin todennäköisesti ne vaan miettii et onpa kivanolonen/kiinnostava tyyppi, ei sulla ole mitään hävettävää tai en mä ainakaan oo nähny sun ikinä sanovan mitään minkä takia pitäs käyttäjä poistaa (toisin kun mä sanon sellasia asioita varmaan joka päivä yet here I am) No, ne varmaan osaa päätellä et tää tyyppi on minä voisin tehä uuden käyttäjän heh heh
|
|
|
Post by Sibe on Feb 6, 2017 18:58:22 GMT
et ainakaan poista sun käyttäjää )-: mut varmaan mun irl-ystävätkin keksis kuka mä oon täällä, jos ne tänne joskus seikkailis. toisaalta taas, mitä väliä sillä on? en ainakaan halua esittää teille, supermukaville ja ihanille ihmisille jotain, mitä mä en oo. se nyt vasta typerää oliskin
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 6, 2017 19:34:56 GMT
Etkä poista :c Oon tämmönen jännä, mutta se olis ehkä aika hauskaa, että irl-kaverit löytäis tänne ja tunnistaisi mut haha xD se tosin ei vissiin ollut pointti tässä
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 7, 2017 5:38:29 GMT
älä poista :c
must tuntuu et mun hyvät kaverit saattais hyvinki tunnistaa mut täältä ja varmaan tunnistaiski, mut sit jotku ei niin hyvät kaverit ei tunnistais mua
|
|