|
Post by Magnifique on Jan 24, 2017 13:22:34 GMT
peloissani vai hämmentyny. elikkäs siis maija poppasessa on se chim chim cheree -laulu jonka kaikki varmasti tietää, eikös? nii kuitenki jos sä kirjotat paperille (suosittelen lyijykynää, koska siitä kuuluu sellane hyvä ääni tätä tehdessä, mutta kynän saat kuitenkin valita itse) -2-2x=, nii se kuulostaa ihan siltä sen laulun alulta. ja siis mä nyt testasin sen heti sillä sekunnilla kun luin tän jutun, niin se oikeesti toimii. ja tää oli oikeesti aika pelottavaa, koska se kuulostaa täysin siltä laulun alulta. luin tän siis buzzfeedin sivulta, kun etin maija poppaseen liittyviä asioita. oon vaan erittäin hämmentyny siitä, et mitä tän jutun löytäny tyyppi on oikee miettiny. onks se vaan matikkaa laskiessaan kirjottanu ton laskun paperille ja aatellu et se kuulostaa iha chim chim chereeltä?? täsä on siis kyseinen artikkeli jonka luin
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 24, 2017 16:55:47 GMT
Joo ja Mitä kuuluu Marja-Leena kuulostaa ihan yheltä black metal -biisiltä. Mielleyhtymät on hassuja, testasin iteki tota melodiajuttua, mut jouduin kyl oikeesti pakottamaan et sain ne kuulostamaan samalta. Idk ehkä teen kakkosen liian koukeroisesti.
|
|
|
Post by Jp on Jan 24, 2017 17:10:58 GMT
|
|