|
Post by Miopod on Jan 12, 2017 23:42:48 GMT
Meille on vaan muistuteltu koulussa yliopistojen ja amkkien yhteishausta täs vuoden alus mut kukaa ei oo kertonu et missä ja miten?
Ja koska tarkalleen ottaen? Sanottiin vaan et taidealoille alkaa täs tammikuus ja muut jossain helmikuus, mistä helvetistä mä haen sinne taidealoille???
Hngnhg.... Haluisin vaan pitää välivuoden ja levätä ja miettiä asioita ja edetä rauhassa ja omaan tahtiin mutta äiti ei tykkää.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 13, 2017 0:35:51 GMT
Jaa'a... Ite haluan vielä mahdollisuuden päästä laivalle tekee näitä hommia mihin just oon valmistumassa. Mut pitää vielä käydä lisäkoulutus, joka antaa perusvalmiudet työtehtäviin-- en sitte tiiä milloin on seuraava koulutusajankohta...
|
|
|
Post by Miopod on Jan 13, 2017 0:44:39 GMT
Jaa'a... Ite haluan vielä mahdollisuuden päästä laivalle tekee näitä hommia mihin just oon valmistumassa. Mut pitää vielä käydä lisäkoulutus, joka antaa perusvalmiudet työtehtäviin-- en sitte tiiä milloin on seuraava koulutusajankohta... Googlettelinki et graafisen suunnittelijan ja animointikoulutuksiin haku on normaalisti muiden kans joskus maaliskuussa. Se oliki vissiin vaan toi taidemaalari johon haetaan tammikuus
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 13, 2017 11:46:02 GMT
Kaikki haku tapahtuu Opintopolussa, lomakkeen yhteydessä saa vielä lisätietoja pääsykokeista yms. haluamiinsa paikkoihin. Tässä vielä polun omat tarkemmat ohjeet, tuolta voi myös katsoa milloin mihinkin pitää hakea.
|
|