|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 13:53:38 GMT
ite maistoin tällä viikolla jotain limpparia, jonka makuna on guarana
ja hämmennyin kovasti koska musta tuntu et olin maistanu jotain sellasta ennenkin mut en silti yhtään tienny miltä se maistu mut oli se ihan hyvää
sit söin leipää jonka päällä oli merilevää ja fetaa ja oli sekin itse asiassa ihan hyvää mut niiku joo
Kertokaas tekin omista eksoottisista ja vähemmän eksoottisista makuelämyksistänne! Ja ei niiden ole pakko olla viimeaikaisia jos tulee jotain vanhempiakin mieleen
|
|
|
Post by Miopod on Jan 5, 2017 17:16:02 GMT
emt oon syöny kaikenlaisia outoja juttuja ihan pienestä asti säännöllisesti.
Uutenavuotena sushis oli sitä merilevää kans mut oon syöny sitä jo vuosia.
Oon syöny ainaki kolme lohen päätä elämäni aikana (ensimmäisen joskus kolme vuotiaana) niiden aivot maistuu ihan... kalalle.
Sit tänään mun alko tekeen mieli simpukoita ja rapuja.
Tykkään vissiin paljo meriruuasta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 17:32:26 GMT
emt oon syöny kaikenlaisia outoja juttuja ihan pienestä asti säännöllisesti. Uutenavuotena sushis oli sitä merilevää kans mut oon syöny sitä jo vuosia. Oon syöny ainaki kolme lohen päätä elämäni aikana (ensimmäisen joskus kolme vuotiaana) niiden aivot maistuu ihan... kalalle. Sit tänään mun alko tekeen mieli simpukoita ja rapuja.Tykkään vissiin paljo meriruuasta. rapu juokse Arabellaja lohen aivot kuulostaa aika ...mielenkiintoiselta
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2017 18:09:56 GMT
mä söin vuonna 2014 (?) itämaisessa ravintolassa semmosta jännää hedelmäjälkkäriasiaa :-D .. googlasin sen ravintolan ja se oli rambutan-hedelmä !! oli kyllä hyvää, mutta samaan aikaan tosi jännän makusta.
ja söin viime keväänä ekaa kertaa sushia ja se oli ihan jees, mut ei mitään "omg tää on parasta mitä oon ikinä syöny!!"
|
|
|
Post by Arabella on Jan 5, 2017 18:59:41 GMT
emt oon syöny kaikenlaisia outoja juttuja ihan pienestä asti säännöllisesti. Uutenavuotena sushis oli sitä merilevää kans mut oon syöny sitä jo vuosia. Oon syöny ainaki kolme lohen päätä elämäni aikana (ensimmäisen joskus kolme vuotiaana) niiden aivot maistuu ihan... kalalle. Sit tänään mun alko tekeen mieli simpukoita ja rapuja.Tykkään vissiin paljo meriruuasta. rapu juokse Arabella ja lohen aivot kuulostaa aika ...mielenkiintoiselta apua
|
|
|
Post by Angelus on Jan 5, 2017 20:16:01 GMT
Annoona... vaikka siitä on jo useampi kuukausi. - ei, en mennyt ostamaan heti kolmea...
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 5, 2017 20:22:47 GMT
Huulipuna. en tosin syönyt sitä, sattu tupsahtamaan pikkasen suuhun kun sitä laitoin. maistu hasulta
|
|
|
Post by Jp on Jan 5, 2017 21:10:54 GMT
Koirankeksei ku ne on hyvii
|
|
|
Post by Miopod on Jan 5, 2017 21:20:09 GMT
Koirankeksei ku ne on hyvii Maistoin joskus koiran semmosta raksua. Maistu ihan suolaselle näkkärille.
|
|
|
Post by Jp on Jan 5, 2017 21:28:59 GMT
Koirankeksei ku ne on hyvii Maistoin joskus koiran semmosta raksua. Maistu ihan suolaselle näkkärille. Näkkileivät on kans hyvii
|
|
|
Post by Miopod on Jan 5, 2017 21:38:21 GMT
Maistoin joskus koiran semmosta raksua. Maistu ihan suolaselle näkkärille. Näkkileivät on kans hyvii Päiväkodissa ja ala-asteella ei muuta leipää syötykkää ku näkkäriä nii et se tulee vieläki korvista ulos. Mut hapankorppu on hyvää.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2017 21:40:39 GMT
Oon tylsä ihminen, syön vaan tavallista kasvisruokaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 6, 2017 1:14:34 GMT
Mustekala täs joku aika sitten kun oltiin kavereiden kans japanilaisessa ravintolassa syömässä
AINIIN joo ja Berliinissäki tuli syötyy vaikka mitä?? Siis en oo ikinä syöny intialaista tai falafeliä mut nytpä söin. Tää on kyl enemmänkin et mitä uutta oon syöny mut :DD
|
|
|
Post by Jp on Jan 6, 2017 8:27:30 GMT
Näkkileivät on kans hyvii Päiväkodissa ja ala-asteella ei muuta leipää syötykkää ku näkkäriä nii et se tulee vieläki korvista ulos. Mut hapankorppu on hyvää. Hapankorppu on hyvää kans
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 6, 2017 12:00:21 GMT
Päiväkodissa ja ala-asteella ei muuta leipää syötykkää ku näkkäriä nii et se tulee vieläki korvista ulos. Mut hapankorppu on hyvää. Hapankorppu on hyvää kans hapankorput on tosi jees
|
|