|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 20:35:56 GMT
kuvailkaa!! ((..tai nauhottakaa jos uskallatte)) mun ääni on kuulemma tosi monotoninen (mulle sanottiin tänään et kuulostan ihan robotilta ) mun mielestä mun ääni on vaan sellasta ärsyttävää hyeenahonotusta mutta en tiedä miltä se sit muiden korviin kuulostaa ps. teillä kaikilla on varmasti söpöt äänet
|
|
|
Post by Arabella on Jan 3, 2017 20:57:17 GMT
enmä tiiä miten ääntä voi kuvailla en kyl ees tiiä miltä kuulostan ja aina ku kuulen mun äänen jostain nauhalta oon silleen ai olinko tuo minä hyi
ja mulle on joskus sanottu että puhun tosi hitaasti mut mun kaveri sano etten kuulemma puhu enää yhtä hitaasti ku ennen mut en tiiä se varmaan vähän riippuu
|
|
|
Post by Miopod on Jan 3, 2017 21:08:32 GMT
mä sössötän ku mulla on ässävika. Enkä osaa sanoo T:tä ja R:rää jos ne on peräkkäin samas sanas.
Videolla kuulemma kuulostan ihan mun äitiltä (mut normaalisti tai vaikka jonku puhelimen kautta en vissii kuulosta enää??)
Plus ku kuuntelin joskus nauhalta mulla onki paljo tyttömäisempi ääni ku mitä ite kuulen. Omassa päässä se kuulostaa tyyliin joltain 15-vuotiaalta pojalta.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jan 4, 2017 10:36:56 GMT
Mulla on vähän "normia" kimeämpi ääni (nyt tosin mullakin on jonkinlainen äänenmurros). Ja kun pienenä oli ässävika, tulee sanoissa s vielä vähän sössöttäen, vaikka kävin puheterapiassa. Kuulostan puhelimessa kuulemma tosi erilaiselta, kun oikeesti. Ja en tykkää kuunnella mun ääntä nauhalta, aiemmin inhosin sitä, mutta nykyään on alkanu sietämään.
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 4, 2017 14:26:15 GMT
nauhottaessa kuulostaa ihan siltä, että mulla ois s-vika (tai se ainaki suhisee sillee ärsyttävästi), en sit tiiä onko oikeesti mulla on kyllä ruma ääni, flunssasena kuulostan esiteini-ikäseltä pojalta, jolla ei oo tullu vielä äänenmurros.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 4, 2017 15:51:14 GMT
Kuulostan kuolevalta ankalta Ja nauraessani noita-akalta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 4, 2017 16:09:02 GMT
Kuulostan kuolevalta ankalta Ja nauraessani noita-akalta nyt huijaat
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 4, 2017 16:42:33 GMT
en osaa sanoo. aika moni on sanonu et mun ääni on aina välillä tosi matala ja hiljanen, mut aina välillä sit sellane kimee?? en sit osaa sanoa, mikä on lopullinen tulos, mut ite sanoisin, et sellane melko selkeä ja ei nii matala ääni, et keskivertoa kimeempi.
|
|
|
Post by Aino on Jan 4, 2017 17:00:43 GMT
En tiedä millainen mun ääni on :/ Mulla on r-vika, joten puhun tyhmän kuuloisesti eikä asiaa auta se, että puhun välillä aika nopeasti. Kaikissa videoissa yms. mun ääni kuulostaa ihan kamalalta.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 4, 2017 17:03:21 GMT
mulla on outo ääni. ei muuta en uskalla äänittää
|
|
|
Post by swordsman on Jan 4, 2017 17:28:20 GMT
mäkään en oikeesti tiiä miltä mun ääni kuulostaa muiden korvissa
kaikissa äänityksissä se ainakin kuulostaa erittäin oudolta, mut ei se vissiin kuulosta muidenkaan mielestä yhtään mun oikeelta ääneltä (onneksi)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 4, 2017 17:33:08 GMT
En tiedä millainen mun ääni on :/ Mulla on r-vika, joten puhun tyhmän kuuloisesti eikä asiaa auta se, että puhun välillä aika nopeasti. Kaikissa videoissa yms. mun ääni kuulostaa ihan kamalalta. r-vika on oikeestaan aika söpöä, en usko et kuulostat tyhmältä
|
|