|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 22:25:58 GMT
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 2, 2017 22:49:10 GMT
Kjeh kjeh
koulu alkaa vasta 9. päivä
olen onnellinen.
- tulin tällee jälkijunassa fiilistelee
|
|
|
Post by Jp on Jan 2, 2017 22:55:06 GMT
Kjeh kjeh koulu alkaa vasta 9. päivä olen onnellinen. - tulin tällee jälkijunassa fiilistelee Sama joten viel on lomaa jäljellä, viel tulee hyvii päiviä.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 2, 2017 22:57:36 GMT
Kjeh kjeh koulu alkaa vasta 9. päivä olen onnellinen. - tulin tällee jälkijunassa fiilistelee Sama joten viel on lomaa jäljellä, viel tulee hyvii päiviä. kyllä!
|
|
|
Post by Miopod on Jan 2, 2017 23:00:55 GMT
Viikko vielä lomaa :'D haluisin niiiiiin kovasti netflixin, oon pärjänny viaplayn kanssa kohta varmaa sen puolisen vuotta mut tänää alko sherlockin uus kausi netflixis ja oijoi haluan päästä kattoo ;___; haluux joku lainata tiliänsä olen luotettava :--) lupaan ostaa suklaata jos joku suostuu ohoh en tienny et ne laittaa ne sinnekki? katoin ton ekan vaan streamista. mut jos ilman tekstityksii pärjäät nii tää näyttää bbc1 kanavaa 24/7 josta voit kattoo brittien aikaan tulevat jaksot ja täältä sitte taas löytyy se eka jakso (toivottavasti sulla on adblock koska jälkimmäinen ampuu muuten ihan helvetisti ponnahdusikkunoita)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 23:00:57 GMT
Kjeh kjeh koulu alkaa vasta 9. päivä olen onnellinen. - tulin tällee jälkijunassa fiilistelee mulla koulu alkaa vasta seitsemän tunnin pääst-
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 23:05:57 GMT
Viikko vielä lomaa :'D haluisin niiiiiin kovasti netflixin, oon pärjänny viaplayn kanssa kohta varmaa sen puolisen vuotta mut tänää alko sherlockin uus kausi netflixis ja oijoi haluan päästä kattoo ;___; haluux joku lainata tiliänsä olen luotettava :--) lupaan ostaa suklaata jos joku suostuu ohoh en tienny et ne laittaa ne sinnekki? katoin ton ekan vaan streamista. mut jos ilman tekstityksii pärjäät nii tää näyttää bbc1 kanavaa 24/7 josta voit kattoo brittien aikaan tulevat jaksot ja täältä sitte taas löytyy se eka jakso (toivottavasti sulla on adblock koska jälkimmäinen ampuu muuten ihan helvetisti ponnahdusikkunoita) ....mun piti nukkuu mut- sovitaan et se on sit teidän vika jos en herää huomenna ajoissa
|
|
|
Post by Miopod on Jan 2, 2017 23:14:53 GMT
ohoh en tienny et ne laittaa ne sinnekki? katoin ton ekan vaan streamista. mut jos ilman tekstityksii pärjäät nii tää näyttää bbc1 kanavaa 24/7 josta voit kattoo brittien aikaan tulevat jaksot ja täältä sitte taas löytyy se eka jakso (toivottavasti sulla on adblock koska jälkimmäinen ampuu muuten ihan helvetisti ponnahdusikkunoita) ....mun piti nukkuu mut- sovitaan et se on sit teidän vika jos en herää huomenna ajoissa ei ekana päivänä kuitenkaa mitää tärkeetä tapahdu :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 2, 2017 23:27:53 GMT
seuraava on vasta 8vk päästä ( entä sulla?
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 3, 2017 0:14:03 GMT
Kjeh kjeh koulu alkaa vasta 9. päivä olen onnellinen. - tulin tällee jälkijunassa fiilistelee mulla koulu alkaa vasta seitsemän tunnin pääst- oh noo :')
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 0:58:39 GMT
seuraava on vasta 8vk päästä ( entä sulla? en edes tiedä D: mutta liian kaukana joka tapauksessa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 1:01:31 GMT
....mun piti nukkuu mut- sovitaan et se on sit teidän vika jos en herää huomenna ajoissa ei ekana päivänä kuitenkaa mitää tärkeetä tapahdu :DD juu ei tietenkään paitsi et meidän koulun opettajat on hirveitä ja tänäänki oli joku deadline jollekin palautukselle jonka kerkesin adrenaliinipiikin voimin palauttaa juuri ennen kuin ois ollu liian myöhäistä no mut onhan tässä vielä kolme tuntia aikaa nukkua!! :DD
|
|
|
Post by Miopod on Jan 3, 2017 1:35:23 GMT
ei ekana päivänä kuitenkaa mitää tärkeetä tapahdu :DD juu ei tietenkään paitsi et meidän koulun opettajat on hirveitä ja tänäänki oli joku deadline jollekin palautukselle jonka kerkesin adrenaliinipiikin voimin palauttaa juuri ennen kuin ois ollu liian myöhäistä no mut onhan tässä vielä kolme tuntia aikaa nukkua!! :DD hah mäki nukuin kerran yks viikko yhteensä vaa jotai 8 tuntia Sit torkahtelin tunneille kaiken aikaa. Mun pahin pelko oli et mitä jos mä piereskelen unissani enkä huomaa ite mitää :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 4:44:40 GMT
juu ei tietenkään paitsi et meidän koulun opettajat on hirveitä ja tänäänki oli joku deadline jollekin palautukselle jonka kerkesin adrenaliinipiikin voimin palauttaa juuri ennen kuin ois ollu liian myöhäistä no mut onhan tässä vielä kolme tuntia aikaa nukkua!! :DD hah mäki nukuin kerran yks viikko yhteensä vaa jotai 8 tuntia Sit torkahtelin tunneille kaiken aikaa. Mun pahin pelko oli et mitä jos mä piereskelen unissani enkä huomaa ite mitää :DD se pelko varjostaa varmasti kaikkien mieliä, niin hereillä kuin unissakin :///
|
|