|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 1:01:20 GMT
(hyvä ja maanantai on aika ristiriidassa keskenään, tiedän. halusin nyt silti toivottaa hyvät maanantait koska miksipäs ei)
Onko teillä koulua/töitä/muuta menoa?
mulla tämä on vielä viimenen vapaapäivä bhsgnbhd ja yritän nauttia täysin rinnoin vaikken tiedä osaanko.
ps. sattuuko kukaan tietämään onko kissoilla aataminomenaa?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 2, 2017 1:11:30 GMT
Mulla on lomaa mut kuumottaa koska viikon päästä alkaa harkka enkä oo saanu työvuorolistoja
Ja googlasin ja yahoo answersin (:DDD tiedän luotettavin lähde) mukaan joo mut se ei näy karvojen takia > googlasin sphinx-kissojen kuvia mut en nähny niilläkään joten en tiedä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 2:06:54 GMT
Mulla on lomaa mut kuumottaa koska viikon päästä alkaa harkka enkä oo saanu työvuorolistoja Ja googlasin ja yahoo answersin (:DDD tiedän luotettavin lähde) mukaan joo mut se ei näy karvojen takia > googlasin sphinx-kissojen kuvia mut en nähny niilläkään joten en tiedä aa kun olin tuntevinani mun kissalla aataminomenan kun rapsutin sitä kaulan alta ja sit aloin miettii voiko se olla aataminomena vai di kun kyseessä kuitenkin on kissa
|
|
|
Post by Miopod on Jan 2, 2017 2:25:40 GMT
hahhaa mulla alkaa koulu vasta yheksäs päivä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 3:20:08 GMT
hahhaa mulla alkaa koulu vasta yheksäs päivä en ole kateellinen ... paljoa. ok oon
|
|
|
Post by swordsman on Jan 2, 2017 7:19:38 GMT
mulla on koulua D:
se tosin alkaa vasta kymmeneltä joten sain nukkua aika pitkään
mut silti, en haluais enkä jaksais lähtee minnekään, yhyy
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2017 9:28:27 GMT
hahhaa mulla alkaa koulu vasta yheksäs päivä Mullaki Olis hirveetä jos alkais nyt
|
|
|
Post by Arabella on Jan 2, 2017 12:56:06 GMT
aijaa mulla alkaa koulu vasta viikon päästä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 13:06:49 GMT
aijaa mulla alkaa koulu vasta viikon päästä SIIS TÄMÄ EI OLE KYLLÄ NYT YHTÄÄN REILUA
|
|
|
Post by Arabella on Jan 2, 2017 13:16:32 GMT
aijaa mulla alkaa koulu vasta viikon päästä SIIS TÄMÄ EI OLE KYLLÄ NYT YHTÄÄN REILUA nii no sellasta sattuu
|
|
|
Post by Miopod on Jan 2, 2017 14:41:43 GMT
hahhaa mulla alkaa koulu vasta yheksäs päivä Mullaki Olis hirveetä jos alkais nyt Niimbä Ja sitä on enivei muutenki vaan viis viikkoa ja sit alkaa lukuloma.
|
|
|
Post by kurjakissa on Jan 2, 2017 15:02:19 GMT
Viikko vielä lomaa :'D haluisin niiiiiin kovasti netflixin, oon pärjänny viaplayn kanssa kohta varmaa sen puolisen vuotta mut tänää alko sherlockin uus kausi netflixis ja oijoi haluan päästä kattoo ;___; haluux joku lainata tiliänsä olen luotettava :--) lupaan ostaa suklaata jos joku suostuu
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 2, 2017 15:25:21 GMT
alko koulu tänään, menin neljältä nukkumaan & koulussa oli ihan turhaa
TARVIIN LISÄÄ LOMAA
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 2, 2017 17:53:46 GMT
aijaa mulla alkaa koulu vasta viikon päästä SIIS TÄMÄ EI OLE KYLLÄ NYT YHTÄÄN REILUA Mulla ois alkanu harkka alunperin tänään mut opettajat oli kerranki kivoja ja anto meille viikon ylimääräistä lomaa koska osa osastoista on suljettuina ens maanantaihin asti 8)))
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 2, 2017 18:45:39 GMT
Mulla alkaa ens tiistaina vasta jee.
|
|