|
Post by renak on Dec 28, 2016 21:24:28 GMT
Mikä on teidän unelma-ammattinne?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 28, 2016 21:26:53 GMT
Ääninäyttelijä
Tosi villii mut hei oon halunnu sitä muksusta mut vakityötä siitä on ihan sairaan hankalaa saada. Kun ei mua kiinnosta muu näytteleminen yhtään, haluu vaan olla Pekka Autiovuori II, dubbaa piirrettyjä ja tehä kuunnelmia.
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 21:29:48 GMT
Ääninäyttelijä Tosi villii mut hei oon halunnu sitä muksusta mut vakityötä siitä on ihan sairaan hankalaa saada. Kun ei mua kiinnosta muu näytteleminen yhtään, haluu vaan olla Pekka Autiovuori II, dubbaa piirrettyjä ja tehä kuunnelmia. Trixie voisit sitten ääninäytellä kaikkia Disneyn prinsessoja.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 28, 2016 21:33:53 GMT
Niitä on vuosien varrella tullut ja mennyt. Mainittakoon vaikkapa, että jossain vaiheessa rauhanturvaajan hommat kiinnosti.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 28, 2016 21:35:50 GMT
elokuvaohjaaja tai pelisuunnittelija tai ylipäätään joku sellanen taiteellisen prosessin johtaja, et voisin vaan selittää kaikille mun ideoita ja pistää ne toteuttaa niitä mun puolesta samalla kun kyttäisin niskassa et kaikki menee varmasti just mun suunnitelmien mukaan
Vahvana kakkosena on taas perunankuorija.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 28, 2016 21:52:27 GMT
taiteellisen prosessin johtaja, et voisin vaan selittää kaikille mun ideoita ja pistää ne toteuttaa niitä mun puolesta samalla kun kyttäisin niskassa et kaikki menee varmasti just mun suunnitelmien mukaan ...tai ehkä voisin vaan olla jumala
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 28, 2016 23:23:14 GMT
Ääninäyttelijä Tosi villii mut hei oon halunnu sitä muksusta mut vakityötä siitä on ihan sairaan hankalaa saada. Kun ei mua kiinnosta muu näytteleminen yhtään, haluu vaan olla Pekka Autiovuori II, dubbaa piirrettyjä ja tehä kuunnelmia. Trixie voisit sitten ääninäytellä kaikkia Disneyn prinsessoja. Tulis kyl sellainen keissi et lauluihin pitää palkata eri näyttelijä, ei ois eka kerta, mut Disney-brändiin kuuluu se hoilotus enkä tiiä hyväksyiskö iso konttori mul huono karaoke -ulinaa. Mut totta puhuen Disney ei kiinnosta mua pätkääkään, Knalli ja sateenvarjo ois enemmän mun aluetta, Radioteatteri 5ever.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 1, 2017 0:04:28 GMT
Ääninäyttelijä Tosi villii mut hei oon halunnu sitä muksusta mut vakityötä siitä on ihan sairaan hankalaa saada. Kun ei mua kiinnosta muu näytteleminen yhtään, haluu vaan olla Pekka Autiovuori II, dubbaa piirrettyjä ja tehä kuunnelmia. !!! MUN SUURIN HAAVE OLI ALA- JA YLÄASTEELLA TULLA ÄÄNINÄYTTELIJÄKSI!! Sit äiti tappo mun unelmat kertomalla miten äärimmäisen epätodennäköinen haave mulla on ja oon niin ujoki ettei siitä tulis koskaa mitään. Tiesin varmaan kaikki suomen ääninäyttelijät ja osasin tunnistaa niiden äänet piiretyistä. Sit kerran dubbasin ite mun kaverin kans yhen code lyoko jakson windows live movimakerilla mut se tiedosto jäi mun vanhaan koneeseen. ( Kerran näin untaki että Kaapoon haettiin uutta ääninäyttelijää Kaapolle ja sit mä sain paikan ja jouduin laulaan sen tunnarinki uusiksi. Ja rakastin Pekka Autiovuoren Monnia ja Roope-setää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 1, 2017 8:13:33 GMT
Joskus nuorempana halusin laulajaksi mut ei must ois siihen :DDD Kirjailija kans ois kiva mut en sais kyl puskettua niin kovassa tahdissa kirjoja et sillä jopa eläis
Sairaanhoitaja on ihan hyvä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 9:46:46 GMT
Vahvana kakkosena on taas perunankuorija. mihinköhän tää mun hurja kunnianhimo jäi
|
|
|
Post by Sibe on Apr 1, 2017 15:06:51 GMT
kirjailija mutta en nyt tiiä onko mun tekstit niin erikoisia :'D
todennäkösesti opiskelen joksikin kielineroksi lul
|
|
|
Post by marrasaamu on Apr 1, 2017 17:56:18 GMT
Tekisin jotakin käsityöalaan liittyvää. Voisin ite olla käsityöläinen tai sit olla töissä vaikka lankakaupassa... ois ihanaa. Tai sit ois myös hienoo tehdä töitä löytöeläinten parissa.
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 18, 2017 14:58:38 GMT
pelienkehittäjä tai animaattori
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 29, 2017 5:09:22 GMT
Eläinten kanssa työskentely ois kyllä mahtavaa
|
|