|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:36:00 GMT
Nyt puhutaan sitten ulkoisesta kauneudesta.
Miltä näyttää teidän mielestänne kaunis ihminen? Millaiset piirteet ulkonäössä viehättävät teidän silmiänne?
Niin ja joo tietysti minkä tahansa näköinen ihminen voi olla kaunis, riippuen ihmisestä.
Ja siis naisten ulkonäössä erityisesti.
Mutta näin yleisesti: Mistä pidätte?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:41:45 GMT
Butchit saa mun polvet veteliksi, varsinki lihaksikkaat jotka näyttää siltä ku ne vois napata mua vyötäröstä ja paiskaa seinästä läpi.
Mut jos yksittäisii piirteitä etitään niin tummat vahvat kulmat, lyhyet hiukset, selkee luusto naamassa. Sit tykkään kans jos ulkonäössä on jotain särmää, niinku vaikka isohko tai kyömy nenä. Niin ja ihokarvat on iso turn on :^) gotta love dem hairy legs
Ps puhuin siis koko ajan naisista jos joku vatipää ei tajunnut
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:45:00 GMT
kaikki piirteet joita mulla itelläni ei oo, viehättää .)
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:45:59 GMT
kaikki piirteet joita mulla itelläni ei oo, viehättää .) Viis silmää ja 18 nenää
|
|
|
Post by Jp on Dec 27, 2016 22:47:37 GMT
Kuolaan mustahiuksisten miesten perää PISTE
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:52:59 GMT
kaikki piirteet joita mulla itelläni ei oo, viehättää .) Viis silmää ja 18 nenää ....kuulostaa hyvältä ei siis mietin nyt lähinnä esim. leukaa leuka ois tosi jees (ja nyt joku laittaa tähän kuvan jostain metrileuasta-)
|
|
|
Post by Miopod on Dec 28, 2016 0:48:48 GMT
Butchit saa mun polvet veteliksi, varsinki lihaksikkaat jotka näyttää siltä ku ne vois napata mua vyötäröstä ja paiskaa seinästä läpi. Mut jos yksittäisii piirteitä etitään niin tummat vahvat kulmat, lyhyet hiukset, selkee luusto naamassa. Sit tykkään kans jos ulkonäössä on jotain särmää, niinku vaikka isohko tai kyömy nenä. Niin ja ihokarvat on iso turn on :^) gotta love dem hairy legs Meinasin just tulla sanoon että tommoset vahvat, karikatyyriset ja selkeesti massasta erottuvat kasvonpiirteet. Sit tykkään yleensä joko tosi pitkistä tai tosi pätkistä. Kultaista keskitietä ei ole. Hiuksista en osaa sanoa mitään. Ne on yleensä kaikki hienoja. Hyvä ryhti ja musta three-piece-puku on kans gutaa. (toisinsanoen tykkään hovimestareista omg)
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 28, 2016 9:59:42 GMT
Butchit saa mun polvet veteliksi, varsinki lihaksikkaat jotka näyttää siltä ku ne vois napata mua vyötäröstä ja paiskaa seinästä läpi. Mut jos yksittäisii piirteitä etitään niin tummat vahvat kulmat, lyhyet hiukset, selkee luusto naamassa. Sit tykkään kans jos ulkonäössä on jotain särmää, niinku vaikka isohko tai kyömy nenä. Niin ja ihokarvat on iso turn on :^) gotta love dem hairy legs Meinasin just tulla sanoon että tommoset vahvat, karikatyyriset ja selkeesti massasta erottuvat kasvonpiirteet. Sit tykkään yleensä joko tosi pitkistä tai tosi pätkistä. Kultaista keskitietä ei ole. Hiuksista en osaa sanoa mitään. Ne on yleensä kaikki hienoja. Hyvä ryhti ja musta three-piece-puku on kans gutaa. (toisinsanoen tykkään hovimestareista omg) Toi kyl kieltämättä kuulostaa ihan sellaselta stereotyyppiseltä hovimestarilta jolla on laiha kroppa, iso nenä ja kyllästynyt katse.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 19:41:44 GMT
tää on oikeesti tosi mielenkiintonen ja suhteellisen hankalakin kysymys. aaapua ;_; haluaisin vastata tähän jotain, mutta vaikea silleen sanoa. liian monet ihmiset on kauniita, ei pysty luettelemaan kaikkia niitä piirteitä, miksi he ovat kauniita. erilaiset piirteet viehättää erilaisissa ihmisissä. riippuu esim miten se ihminen kantaa ittensä, vaikuttaako se olevansa sinut oman kehonsa kanssa, sopiiko hiukset (pituus, tyyli jne) hänelle. tietyllä tavalla tykkään kamalasti esim erottuvista solisluista, useammista korvakoruista, luonnollisuus (toki meikkaaminenkin on kaunista), vähän erikoiset silmänvärit - tai sitten se että se erottuu kunnolla tai mitä vaan silmät on kauniita !! ja ja luonnolliset kulmat tai sitten hyvin laitetut niinko että ne erottuu :--D
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 29, 2016 14:49:19 GMT
Tosi vaikee sanoo. Periaatteessa lyhyet, sirot, kapeavyötäröiset ja keijukaismaiset naiset on kauniita, mutta edes ulkoinen kauneus ei mun mielestä tuu pelkistä ulkoisista piirteistä. Pitää olla sädehtivä, ja se sädehtiminen tulee yleensä jostain silmien takaa, ilmeistä, eleistä ja ihan siitä miten se tyyppi on.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 30, 2016 2:30:24 GMT
Meinasin just tulla sanoon että tommoset vahvat, karikatyyriset ja selkeesti massasta erottuvat kasvonpiirteet. Sit tykkään yleensä joko tosi pitkistä tai tosi pätkistä. Kultaista keskitietä ei ole. Hiuksista en osaa sanoa mitään. Ne on yleensä kaikki hienoja. Hyvä ryhti ja musta three-piece-puku on kans gutaa. (toisinsanoen tykkään hovimestareista omg) Toi kyl kieltämättä kuulostaa ihan sellaselta stereotyyppiseltä hovimestarilta jolla on laiha kroppa, iso nenä ja kyllästynyt katse. :DD Ihmekkää et oon niin into kaikenmaailman downton abbeyihin tms
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 30, 2016 17:01:56 GMT
mä en osaa yhtään sanoa, kun mulla ei oo sellasta tiettyä tyyppiä. esim. toisella iso nenä on just täydellinen, toisella pieni yms. joten vastaukseni on, että se riippuu ihan ihmisestä.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 2, 2017 19:33:31 GMT
Tosi vaikee sanoo. Periaatteessa lyhyet, sirot, kapeavyötäröiset ja keijukaismaiset naiset on kauniita, mutta edes ulkoinen kauneus ei mun mielestä tuu pelkistä ulkoisista piirteistä. Pitää olla sädehtivä, ja se sädehtiminen tulee yleensä jostain silmien takaa, ilmeistä, eleistä ja ihan siitä miten se tyyppi on. no joo tuo sädehtiminen ! ja sitten jos kertoo mielenkiinnon kohteistaan ja innostuu niistä ja ojhgf se on kaunista monet asiat on kauniita itkeminenkin on kaunista
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 3, 2017 10:33:12 GMT
Tosi vaikee sanoo. Periaatteessa lyhyet, sirot, kapeavyötäröiset ja keijukaismaiset naiset on kauniita, mutta edes ulkoinen kauneus ei mun mielestä tuu pelkistä ulkoisista piirteistä. Pitää olla sädehtivä, ja se sädehtiminen tulee yleensä jostain silmien takaa, ilmeistä, eleistä ja ihan siitä miten se tyyppi on. no joo tuo sädehtiminen ! ja sitten jos kertoo mielenkiinnon kohteistaan ja innostuu niistä ja ojhgf se on kaunista monet asiat on kauniita itkeminenkin on kaunista Joo toi innostuminen tekee kenestä tahansa 101 kertaa paremman näköisen!
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2017 17:58:36 GMT
no joo tuo sädehtiminen ! ja sitten jos kertoo mielenkiinnon kohteistaan ja innostuu niistä ja ojhgf se on kaunista monet asiat on kauniita itkeminenkin on kaunista Joo toi innostuminen tekee kenestä tahansa 101 kertaa paremman näköisen! jep, samaa mieltä! .. voin vaa kuvitella ku ite innostun selitän ihan hirveen kovaan ääneen, heilutän käsiä jne puheesta tuskin saa selkoa XD ehkä sekin on ihan sulosta haha
|
|