|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:22:16 GMT
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:39:23 GMT
Eikö kukaan?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:55:48 GMT
mulla on kahdeksan varvasta
okei huijasin
mutta kun ei mulla ole salaisuuksia
(kiinnostavia sellasia).
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 2:17:26 GMT
mulla on kahdeksan varvasta okei huijasin mutta kun ei mulla ole salaisuuksia (kiinnostavia sellasia). Kuitenkin on.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 28, 2016 7:20:31 GMT
Onko pakko
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 8:19:20 GMT
Onko pakko On. (
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 28, 2016 10:14:05 GMT
Yritin ihan tosissani keksii jotain mut ei mulla ole kiinnostavia salaisuuksia. Ne on kaikki jotain tasoa "kähvelsin rahaa mun siskolta ku olin kaheksan", jotain mielipiteitä ihmisistä joita ette ees tunne tai sit jotain supertriviaalia. Enkä ees oo yrittäny aktiivisesti salata mitään teiltäkään niin että voisin tehdä jättipaljastuksen. Ois pitäny varmaan sanoo et oon Pena 19v automekaanikko tai jotain, oisin nyt sitten voinu nostaa valheen verhon.
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 10:46:32 GMT
Yritin ihan tosissani keksii jotain mut ei mulla ole kiinnostavia salaisuuksia. Ne on kaikki jotain tasoa "kähvelsin rahaa mun siskolta ku olin kaheksan", jotain mielipiteitä ihmisistä joita ette ees tunne tai sit jotain supertriviaalia. Enkä ees oo yrittäny aktiivisesti salata mitään teiltäkään niin että voisin tehdä jättipaljastuksen. Ois pitäny varmaan sanoo et oon Pena 19v automekaanikko tai jotain, oisin nyt sitten voinu nostaa valheen verhon. Ahaa onko sitä rahaa ihan kähvelletty?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 28, 2016 10:52:40 GMT
Yritin ihan tosissani keksii jotain mut ei mulla ole kiinnostavia salaisuuksia. Ne on kaikki jotain tasoa "kähvelsin rahaa mun siskolta ku olin kaheksan", jotain mielipiteitä ihmisistä joita ette ees tunne tai sit jotain supertriviaalia. Enkä ees oo yrittäny aktiivisesti salata mitään teiltäkään niin että voisin tehdä jättipaljastuksen. Ois pitäny varmaan sanoo et oon Pena 19v automekaanikko tai jotain, oisin nyt sitten voinu nostaa valheen verhon. Ahaa onko sitä rahaa ihan kähvelletty? Nalkkiin jäin, poliisivoimat iskee. Joo vein sen kakseurosen, tää on nyt virallinen tunnustus.
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 10:53:50 GMT
Ahaa onko sitä rahaa ihan kähvelletty? Nalkkiin jäin, poliisivoimat iskee. Joo vein sen kakseurosen, tää on nyt virallinen tunnustus. Ei ole hyvää toimintaa tuo! Tsotsot!
|
|