Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2016 16:02:31 GMT
Muistan jotenkin, mutta mitään ei oikein jäänyt mieleen, tai ainakaan nyt en enää muista... Nyt vaan rehellisesti sanoen hieman ärsyttää kun teet niin monta aihetta gosusta Ja gosussa olin malleilla MilZiu, :nana:1 ja MyHappyEnding
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 16:52:25 GMT
En muista susta muuta ku nimimerkin, dete-lempinimen ja sen et oon ainaki 78% varma et oon sanonu tän joskus aikasemmin jossain gsm:n mielipide edellisestä -keskustelussa. Heh.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 17:52:24 GMT
muistan sun nimen tosi hämärästi mut muuten en, vaikutat ihan hyvältä tyypiltä joka varmaan osaa yhä luetella oikeessa järjestyksessä oman vh:nsa sisällön. Oot vähän tommonen gosuorpojoka ei tiedä mitä tehdä ja minne mennä :--(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 18:12:31 GMT
Petefromtheshop: Surullisen totta :DDD ehkä saan surutyön loppuun jossain vaiheessa ja pystyn käyttäytymään kateiksi sekä sulautumaan kattilan väestöön kunnolla juu, uskon että sulaudut tänne, ollaanhan me itse kukin oltu aikoinaan gosuorpoja. (ja vähän vieläkin... vaikkei sitä myönnetäkään)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 18:23:29 GMT
juu, uskon että sulaudut tänne, ollaanhan me itse kukin oltu aikoinaan gosuorpoja. (ja vähän vieläkin... vaikkei sitä myönnetäkään) Haluuksä muuten mielipiteen itestäs? Oon varmaan törmänny sun gosunimeen jossain tääl mut oon nolo enkä muista XD ((nykyisyyden eli kissamaan perusteella oot tosi mukava ja kiva kaikille [lol mun mielipide ei ainakaa johdu sun äskeisestä kommentista] ja jonkun keskustelun mukaan harrastat tuplapostausta?? cool hengenheimolaisia)) mulle riittää mielipide ihan kattilan perusteella, mun gosuvuodet ei ollut kovin ylvästä aikaa *köh köh* :___DD Joo, harrastan tupla- tripla ja hundrapostausta
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 18:31:39 GMT
Saatettiin ehkä olla joskus kavereita, ainakin sinuun todella usein törmäsin.
Sitten sen sinun tarinaksi muistan hämärästi? (Jos sinulla siis oli joku tarina, enkä ihan väärin muista.)
Niin ja sitten muistan sinun hienon avaruustyylisen asusi (ja se kuvan?)
Eli olit ihan kiva tyyppi, sinuun oli kiva törmätä aina foorumilla.
Minun mallejani gosussa olivat mm. renak, Ginerva Weasley, Hissa, Brainy, Jokemodel jne.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 19:11:58 GMT
Jotenkin sun nimi on tuttu mut siihen se sit jääkin :oo
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 19:19:45 GMT
Jotenkin sun nimi on tuttu mut siihen se sit jääkin :oo Ainakin edes nimi! :DDD Haluuksä mielipiteen? :'D en tunne sua kissalasta juuri yhtään eli sun täytyy paljastaa gosuidentiteettisi jos tahdot kuulla sen Eh, en usko et muistat mua gosustakaan (Mit) koska olin niin epäaktiivinen forkalla ja niin :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 19:48:33 GMT
:'D okei, muistan tosiaan vaan että olit keltasella mallitasolla ja sulla oli joskus hieno asu ... okei oon kieltämättä aika ihmeissäni et muistat ylipäätänsä mitään :DDDD
|
|
|
Post by swordsman on Dec 27, 2016 19:49:09 GMT
oot aina vaikuttanu mun mielestä tosi mukavalle, mitä nyt ollaan ehditty gosussa ja täällä jutella, ja oon tosi ilonen et säkin oot nyt täällä kattilassa!
ja muistatkin varmaan että mä olin gosussa Ginny110 :-D
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 27, 2016 19:54:32 GMT
moi muistan sut gosugaalast olit sen ihq johtaja koska se yks tyyppi luopu sen toimenkuvasta joo siis me oltii joskus tiiviis yhteistyös ja kiva oot!! et varmastikaa kröh tiiä kuka oon mut sanon silti CANDYPOMPOM
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 27, 2016 20:01:45 GMT
AINII ANKAT XDDDDD enkestä ku olin teidä päävihollinen sannukka4 iskee XDD tiäks ilma ankkoi en ois tullu koskaa gosus ja me ei oltais ny täs wow
|
|
|
Post by Candypompom on Dec 28, 2016 6:50:49 GMT
AINII ANKAT XDDDDD enkestä ku olin teidä päävihollinen sannukka4 iskee XDD tiäks ilma ankkoi en ois tullu koskaa gosus ja me ei oltais ny täs wow Tietty muistan sut! Olit pro gosugaalas ja hauska juttukaveri. LISÄKSI: ankat oli op vaikka tarjositkin kovan vastuksen!!1 urheat soturimme valloittivat kerta toisensa jälkeen sairaalan parhaan luutnanttinsa kissafani01den johdolla, jolle isi ja äiti oli ostaneet kultapanduuden jotta saisi hienompia pandavaatteita <3<3 MUL OLI SENTÄÄ IKUINEN KULTAPANDA JOKA OSTETTII 60e
|
|