|
Post by rebdomine on Dec 26, 2016 20:14:33 GMT
tein mun mallilla aikalailla koko sen olemassaolon aikana profiililehtiä, joidenka ansiosta olin aikalailla kokoajan keskitulonen :^D joskus pelasin myös pelejä, mutten oikeen muuta.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 26, 2016 20:25:20 GMT
Mä vaan pummasin sitä rahaa jostain flipperistä ja possuilta ja yhtäkkiä mulla oli kymppitonni.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 26, 2016 20:35:23 GMT
olin joskus tosiriqas mut pian sen jälkeen kaikki meni alamäkeen ja olin nolo köyhä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 26, 2016 20:58:34 GMT
Sain possuista, myin tuotteita, pelasin joskus pelejä En muista
|
|
|
Post by renak on Dec 26, 2016 21:01:03 GMT
Keskituloinen suurimman osan ajasta, välillä vähän köyhempi, välillä vähän rikkaampi.
En oikeastaan edes tiedä, mistä revin kaikki rahat... Jossain vaiheessa tein joillekin malleille staileja 50gr hintaan (niitä kun teki joku kymmenen päivässä, niin olihan se sen 500gr päivässä). Sitten aina välillä löytyi jostain halvalla joku harvinainen tuote (esim. Jos joku kaveri loppasi, niin se saattoi antaa) ja sen myin sitten eteenpäin.
Jostain sitä rahaa putkahti.
|
|
|
Post by swordsman on Dec 26, 2016 21:21:20 GMT
taisin saada rahaa vaan flipperistä ja possuista, ehkä peleistäkin joskus aikoinaan kun mulla oli vielä java tietokoneessa.
ja olin muistaakseni aina aika köyhä.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 27, 2016 14:06:14 GMT
possut, pelaaminen, flipperit jne :'D ja olin ainakin alussa pääosin köyhä, sit jossain vaiheessa musta tuli keskituloinen ja kai joskus hyvätuloinenkin? niissä sitten vähän vaihtelua
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 27, 2016 19:15:43 GMT
possut, pelaaminen, flipperit jne :'D ja olin ainakin alussa pääosin köyhä, sit jossain vaiheessa musta tuli keskituloinen ja kai joskus hyvätuloinenkin? niissä sitten vähän vaihtelua Sama täällä xD silti olin yleensä aika peeaa
|
|