|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 22:32:14 GMT
mulla on tosi taiteellinen olo nyt ja tahdon sivistää itseäni kaiken maailman asioilla, joten tulkaa ja kertokaa teidän suosikkitaiteilijoitanne! Mun suosikkeja on Joonas Rinta-Kanto (fok_itin piirtäjä!) ja Walter Moers (sen kirjat että piirrokset on ihan huippuja) On mulla muitakin mut ei tuu just nyt mieleen niin päivittelen niitä tänne sit joskus myöhemmin
|
|
|
Post by renak on Dec 21, 2016 23:00:43 GMT
Van Gogh
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2016 23:04:56 GMT
Klassikoista täytyy olla van Gogh Sit oon ihan Don Rosan fani. Sit jostain tumblrista varmaan Halorvic, Salamaliki, Noirlac, Hippano, Littlecello, Ferntree, Qinni ja RaineszramskiJa deviantart suosikkeja ku selasin niin löyty mm. GilJimbo, The-Longfall-of-1979, Miss-Alex-Aphey, Ladyyatexel, Soposoposopo, Son-Neko, Porcelain-Requiem ja Zeakari
|
|
|
Post by Angelus on Dec 21, 2016 23:06:12 GMT
Juan Diaz Canales (Blacksad), Hiromu Arakawa (FMA), Yoshihiro Takahashi (esim. Hopeanuoli, Weed...), Baek Young-min (He is a high school girl), Lee Kwangsu (Noblesse), Valo-onkalo (mm. Invasion, parodia Hopeanuolesta...)
Siinä nyt muutama
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 23:28:58 GMT
|
|
|
Post by Angelus on Dec 21, 2016 23:40:18 GMT
petefromtheshop jos et vielä tiennyt, niin tossa valo-onkalo sivulla on pari/muutama teos, jossa on mukana dinosauruksia ;) tai osassa on siis isisin luomia ravaareita (jotka ainakin miellän ite dinosauruksiksi...)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 23:59:23 GMT
petefromtheshop jos et vielä tiennyt, niin tossa valo-onkalo sivulla on pari/muutama teos, jossa on mukana dinosauruksia tai osassa on siis isisin luomia ravaareita (jotka ainakin miellän ite dinosauruksiksi...) DHINOJA!! pakko kattoo :----DDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 22, 2016 11:29:16 GMT
RENÉ MAGRITTE
ja sit Clive Barker, Matisse, Picasso, Seurat, Giger, Frida Kahlo, Yayoi Kusama ja Paula Rego.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 16:55:08 GMT
RENÉ MAGRITTE ja sit Clive Barker, Matisse, Picasso, Seurat, Giger, Frida Kahlo, Yayoi Kusama ja Paula Rego. Ok joo tykkään van Goghistaki mut en kehdannu sanoo sitä heti ku kaikki muut mainitsi sen jo. Mut Magritte on mun lemppari.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 19:17:48 GMT
Emt kirjailijoista oon aina tykänny Rosa Liksomista (varsinkin sen novellikokoelma Yhden yön pysäkki, aijuma!!) Jonas Bjerre ja Yoko Ono?? Ilkka Lammin maalaukset oli myös tosi upeita kun kävin sen taidenäyttelyssä parisen vuotta takaperin. Oon huono tykästymään taiteessa tekijöihin, enemmänkin yksittäisiin teoksiin??
MITEN SAATOIN UNOHTAA Tove Janssonin!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 3, 2017 14:39:19 GMT
täytyi kaivaa tää täältä ihan sen takia et kirjatossa tykästyin yhteen kirjan kanteen ja googlaamalla löyty lisääkin taiteilijan tuotoksia. www.pekkahesanto.fi/index.php?article_id=3423niiku en tajuu miten jotkut saa töistään noin eläväisiä??
|
|
|
Post by Jp on Jan 3, 2017 14:58:52 GMT
Klassikoista täytyy olla van Gogh Sit oon ihan Don Rosan fani. Sit jostain tumblrista varmaan Halorvic, Salamaliki, Noirlac, Hippano, Littlecello, Ferntree, Qinni ja Raineszramski Ja deviantart suosikkeja ku selasin niin löyty mm. GilJimbo, The-Longfall-of-1979, Miss-Alex-Aphey, Ladyyatexel, Soposoposopo, Son-Neko, Porcelain-Requiem ja Zeakari Don Rosa ja Carl Barks <3 Sit just Weedin,Orionin, Hopeanuolen luoja ja sit heput jotka loi Inuyashan, Piru hovimestariks, Suden morsiammen sekä Naruton. Ralph Ineson on kans huippu mies, vaik se onkin näyttelijä mut se ääninäyttelee Charles Vanee AC neloses ja Charles Vane on jumalallinen mies. J.K.Rowling ja Simon Scarrow sekä Rick Riodan on taiteilijoita kirjallisuudesta. Sit Suomesta Viivin ja Wagnerin (sit se ei kuitenkaa oo suomest) luoja sekä kiroleva siili. Ei saa unohtaa Simpsoneiden tekijätiimii. LASSI JA LEEVI ON IHANA SARJA... PALVOKAA HÄNEN KEHITTÄJÄÄNSÄ Tove Jansson ei saa unohtaa.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 3, 2017 16:07:06 GMT
Klassikoista täytyy olla van Gogh Sit oon ihan Don Rosan fani. Sit jostain tumblrista varmaan Halorvic, Salamaliki, Noirlac, Hippano, Littlecello, Ferntree, Qinni ja Raineszramski Ja deviantart suosikkeja ku selasin niin löyty mm. GilJimbo, The-Longfall-of-1979, Miss-Alex-Aphey, Ladyyatexel, Soposoposopo, Son-Neko, Porcelain-Requiem ja Zeakari Don Rosa ja Carl Barks <3 Sit just Weedin,Orionin, Hopeanuolen luoja ja sit heput jotka loi Inuyashan, Piru hovimestariks, Suden morsiammen sekä Naruton. Ralph Ineson on kans huippu mies, vaik se onkin näyttelijä mut se ääninäyttelee Charles Vanee AC neloses ja Charles Vane on jumalallinen mies. J.K.Rowling ja Simon Scarrow sekä Rick Riodan on taiteilijoita kirjallisuudesta. Sit Suomesta Viivin ja Wagnerin (sit se ei kuitenkaa oo suomest) luoja sekä kiroleva siili. Ei saa unohtaa Simpsoneiden tekijätiimii. LASSI JA LEEVI ON IHANA SARJA... PALVOKAA HÄNEN KEHITTÄJÄÄNSÄ Tove Jansson ei saa unohtaa. Ai niin Bill Watterson! Miten mä unohdin Bill Wattersonin! Se siis loi Lassin ja Leevin
|
|
|
Post by kurjakissa on Jan 6, 2017 15:47:36 GMT
Van Gogh nyt ainaki, ikuine suosikki Vermeer, Rembrandt ja Rubens Picasso MONET <3 Michelangelo (rakastan, itkin ku näin Pietán mun eessä :DD sama meinas tapahtua sikstuksen kappelissa, fangirl level 1000) Da Vinci Helene Schjerfbeck ja Gallen-Kallela Oisha niitä vielä lisää mut nää on nää mitkä on päälimmäisenä aina mielessä Ja kirjailijoista, Shakespeare ja Baudelaire ainaki oon artsy (en oikeesti)
|
|
|
Post by Miopod on Jan 6, 2017 16:27:17 GMT
HEI HEI HEI GUYS get this:
Andy Warhol
|
|