|
Post by renak on Dec 18, 2016 22:14:58 GMT
Siis pitäisi varmaan alkaa tehdä joulukortteja. (Tai siis niitä kortteja, joita liitetään lahjan yhteyteen)
Pitäisi tehdä perheenjäsenille sellaiset joululahjakortit, eli kahdeksalle tyypille. Minulla on joka vuosi joku yhteneväinen teema niissä (esim. viimevuonna tein vauvapokemoneja ja sitä edeltävänä vuonna muumeja). Tänä vuonna en keksi mitään teemaa... Eli mikä olisi hyvä teema joulukortteihin (tai mihinkä lie pakettikortteihin)?
Niin ja millaisia joulu-/pakettikortteja te teette tai olette tehneet?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 22:26:21 GMT
tee dinosauruskissakortteja
|
|
|
Post by renak on Dec 18, 2016 23:07:23 GMT
tee dinosauruskissakortteja Okei mitä minä juuri äsken näin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 23:09:51 GMT
tee dinosauruskissakortteja Okei mitä minä juuri äsken näin :DDDDD ne on syystä piilotettu spoilerina hei mut dinosauruskissat on mahtavia ootan yhä että joku tekee dinosauruskissavärityskirjan
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 13:03:30 GMT
|
|
|
Post by renak on Dec 19, 2016 16:38:10 GMT
photoshoppasin kavereille tollaset :^D nettikaverille tein tollasen :----D Täytyy sanoa että pikkuisen pelottavia, mutta hienoja.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 16:53:00 GMT
photoshoppasin kavereille tollaset :^D nettikaverille tein tollasen :----D Täytyy sanoa että pikkuisen pelottavia, mutta hienoja. apua millä tavalla pelottavia? : mielenkiinto heräs. ja kiitos!
|
|
|
Post by renak on Dec 19, 2016 18:22:40 GMT
Täytyy sanoa että pikkuisen pelottavia, mutta hienoja. apua millä tavalla pelottavia? : mielenkiinto heräs. ja kiitos! Varmaan koska noissa on niin paljon kaikkea jännää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:15:29 GMT
photoshoppasin kavereille tollaset :^D nettikaverille tein tollasen :----D apua KUI HIENOI oikeesti
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:22:21 GMT
photoshoppasin kavereille tollaset :^D nettikaverille tein tollasen :----D apua KUI HIENOI oikeesti huii kiitos paljon!! vähän oon vielä harjoittelija, kun oon opetellu ehkä noin kuukauden, mutta oon kyl semi tyytyväinen noihin! paras ostos hetkeen :-D
|
|