|
Post by renak on Dec 18, 2016 22:05:20 GMT
Miten saatoin unohtaa, että tänään on Stalinin syntymäpäivä? Pitäähän sitä muistaa yhden historian kauneimmista hirmuhallitsijoista syntymäpäivä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 22:12:11 GMT
mä en muista ees ravun syntymäpäivää vaikka onhan se nyt paljon pahempi terrorisoitsija mitä stalin t: yhä katkera mun liskosta
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2016 22:14:17 GMT
mä en muista ees ravun syntymäpäivää vaikka onhan se nyt paljon pahempi terrorisoitsija mitä stalin t: yhä katkera mun liskosta tääki on nyt kyllä ihan selkeetä nettikiusaamista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 22:17:04 GMT
mä en muista ees ravun syntymäpäivää vaikka onhan se nyt paljon pahempi terrorisoitsija mitä stalin t: yhä katkera mun liskosta tääki on nyt kyllä ihan selkeetä nettikiusaamista itse olet irl kiusaaja, akvaarion rauhan ja järjestyksen sabotoija ja tosi brutaali kannibaali kun syöt viattomia kanssauiskentelijoitasi!!
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2016 22:18:23 GMT
tääki on nyt kyllä ihan selkeetä nettikiusaamista itse olet irl kiusaaja, akvaarion rauhan ja järjestyksen sabotoija ja tosi brutaali kannibaali kun syöt viattomia kanssauiskentelijoitasi!! pete en ees osaa uida
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 22:28:06 GMT
itse olet irl kiusaaja, akvaarion rauhan ja järjestyksen sabotoija ja tosi brutaali kannibaali kun syöt viattomia kanssauiskentelijoitasi!! pete en ees osaa uida etkö eiku ainiin kerroit joskus mutta silti sä söit mun liskon
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2016 22:36:36 GMT
etkö eiku ainiin kerroit joskus mutta silti sä söit mun liskon en oon rapu joka ei osaa uida aika surullista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 22:58:53 GMT
etkö eiku ainiin kerroit joskus mutta silti sä söit mun liskon en oon rapu joka ei osaa uida aika surullista ei meidänkään ravut osaa uida ne vaan ryömii siellä pohjassa ja hyppii joskus
|
|