|
Post by renak on Dec 17, 2016 22:22:43 GMT
Eli keihin goSuttajiin haluaisitte olla yhteyksissä yhä? (Niihin siis jotka eivät (enää) Kattilaa käytä)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 2:59:57 GMT
en muista enää nimiä enkä kyllä muutenkaan ehkä kehtais sanoo niitä mut on pari sellasta jolle haluisin vielä puhua ja selvittää asiat vaikken kyllä muuten nyt erityisesti mitään kaipaakaan
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 18:11:57 GMT
Ziggy Stardust (?) tai jotain siihen suuntaan. juteltiin muutamia kertoja ja vaihdettiin sähköpostitkin ja ois niin ihana kuulla hänestä kans kaipaan modeista Dionea (?) ja Cadyyta. muistan kun ne oli mun lempparimodet ;_; modechateissa oli niin hauskaa ja puhuttiin just 1d ja baletista yyh.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:12:39 GMT
Ziggy Stardust (?) tai jotain siihen suuntaan. juteltiin muutamia kertoja ja vaihdettiin sähköpostitkin ja ois niin ihana kuulla hänestä kans kaipaan modeista Dionea (?) ja Cadyyta. muistan kun ne oli mun lempparimodet ;_; modechateissa oli niin hauskaa ja puhuttiin just 1d ja baletista yyh. muistan ziggyn tai en mä ehkä ikinä puhunu sille mut muistan ton nimen kumminkin :---D
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:40:41 GMT
en muista ketää enää nimeltä
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 19, 2016 21:11:40 GMT
Joskus kaipaan mun Doctor Who -jengiä tai lähinnä sitä meidän hengailukeskusteluu. Miopod kuulu siihen ja parin muun kanssa meillä on wa-keskusteluki (tosin se on lähinnä mun ja Miopodin pokemon-lesoiluu. . . .). Mut se oli hauskaa, varsinki ku pääsin trollaamaan.
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 20, 2016 11:20:02 GMT
Ziggy Stardust (?) tai jotain siihen suuntaan. juteltiin muutamia kertoja ja vaihdettiin sähköpostitkin ja ois niin ihana kuulla hänestä kans kaipaan modeista Dionea (?) ja Cadyyta. muistan kun ne oli mun lempparimodet ;_; modechateissa oli niin hauskaa ja puhuttiin just 1d ja baletista yyh. Ziggy oli mun kaverilistalla aika pitkään mut ei mitään mielikuvaa miten me tutustuttiin. :'D Oisko ollu jotenkin jossain Michael Monroe -keskustelussa. Oli kiva tyyppi. Ja Dione on mun FB-kaveri kai :-D Oltiin WERAn kautta tekemisissä gosuaikoina paljonkin.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 18:46:27 GMT
Ziggy Stardust (?) tai jotain siihen suuntaan. juteltiin muutamia kertoja ja vaihdettiin sähköpostitkin ja ois niin ihana kuulla hänestä kans kaipaan modeista Dionea (?) ja Cadyyta. muistan kun ne oli mun lempparimodet ;_; modechateissa oli niin hauskaa ja puhuttiin just 1d ja baletista yyh. Ziggy oli mun kaverilistalla aika pitkään mut ei mitään mielikuvaa miten me tutustuttiin. :'D Oisko ollu jotenkin jossain Michael Monroe -keskustelussa. Oli kiva tyyppi. Ja Dione on mun FB-kaveri kai :-D Oltiin WERAn kautta tekemisissä gosuaikoina paljonkin. haha cool :-D mä en muista, mä varmaan menin sille vaan sillo ite tyyliin kehumaan jotain sen profiilia tai asua tai jotain ja sen jälkee vaan jäin häiritteen sitä. haha kiva XD ja muuta mitä kaipaan on ropeklaani ja ja howrse-keskustelu
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2016 18:53:10 GMT
Ziggy Stardust (?) tai jotain siihen suuntaan. juteltiin muutamia kertoja ja vaihdettiin sähköpostitkin ja ois niin ihana kuulla hänestä kans kaipaan modeista Dionea (?) ja Cadyyta. muistan kun ne oli mun lempparimodet ;_; modechateissa oli niin hauskaa ja puhuttiin just 1d ja baletista yyh. En oo yhtää varma muistanko ton tyypin gosusta vai luulenko mä että muistan vaan sen takia koska David Bowien Ziggy Stardust. Joka tapauksessa kuulostaa siltä että sillä on hyvä musiikkimaku.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2016 18:57:57 GMT
Joskus kaipaan mun Doctor Who -jengiä tai lähinnä sitä meidän hengailukeskusteluu. Miopod kuulu siihen ja parin muun kanssa meillä on wa-keskusteluki (tosin se on lähinnä mun ja Miopodin pokemon-lesoiluu. . . .). Mut se oli hauskaa, varsinki ku pääsin trollaamaan. Joo toi kattilanki Doctor Who keskustelu on vähä tyhjän elvyttämistä ku ei täälä oo sillee aktiivisia Doctor Whon seuraajia niinku gosus Välillä unohan et siinä watsapp ryhmäs on muitaki ihmisiä meidän lisäksi :
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 19:01:35 GMT
Ziggy Stardust (?) tai jotain siihen suuntaan. juteltiin muutamia kertoja ja vaihdettiin sähköpostitkin ja ois niin ihana kuulla hänestä kans kaipaan modeista Dionea (?) ja Cadyyta. muistan kun ne oli mun lempparimodet ;_; modechateissa oli niin hauskaa ja puhuttiin just 1d ja baletista yyh. En oo yhtää varma muistanko ton tyypin gosusta vai luulenko mä että muistan vaan sen takia koska David Bowien Ziggy Stardust. Joka tapauksessa kuulostaa siltä että sillä on hyvä musiikkimaku. haha :-D
|
|