|
Post by renak on Dec 14, 2016 17:59:28 GMT
Tarvitsisin siis uuden kännykän, sillä onnistuin tuossa viime viikonloppuna hukkaamaan luurini lumihankeen... Että mikäs olisi hyvä puhelin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 18:44:52 GMT
oon kyl kauheen huono näissä kännykkäasioissa mut itelläni on joku sonyn nakki xperia m4 tai jotain. Ihan jees tää on vaikka alkaakin pikku hiljaa tehdä kuolemaa mun raavaissa käsissä
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 19:04:46 GMT
Huaweit on tosi kivoi! Varsinki Honoreista tykkään ite, ne on tehokkaita, halpoja ja hyväakkusia. Honor 8 lähtee alle 400:n euron ja vanhempia malleja saa vielä halvemmalla, esim kutonen on vieläkin ihan ajan tasalla eikä maksa edes kahtasataa.
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:10:24 GMT
Huaweit on tosi kivoi! Varsinki Honoreista tykkään ite, ne on tehokkaita, halpoja ja hyväakkusia. Honor 8 lähtee alle 400:n euron ja vanhempia malleja saa vielä halvemmalla, esim kutonen on vieläkin ihan ajan tasalla eikä maksa edes kahtasataa. Joo minun tämä hukkunut kännykkäni oli Honor 6, niin voisi kyllä miettiä tuota Honor 8...
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 19:18:04 GMT
Huaweit on tosi kivoi! Varsinki Honoreista tykkään ite, ne on tehokkaita, halpoja ja hyväakkusia. Honor 8 lähtee alle 400:n euron ja vanhempia malleja saa vielä halvemmalla, esim kutonen on vieläkin ihan ajan tasalla eikä maksa edes kahtasataa. Joo minun tämä hukkunut kännykkäni oli Honor 6, niin voisi kyllä miettiä tuota Honor 8... Ooh rip :'D Kasi on kyl tosi mukavan olonen ja varmasti pötkii useemman vuoden jos sitä ei pahoinpitele tai hukkaa. Mul on nyt... kolmas kutonen menossa ku onnistuin pudottaa yhden syksyllä ja toisessa oli joku valmistusvika, mut nää on niin halpoja eikä ihan vanhentuneita niin menkööt.
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:20:21 GMT
Joo minun tämä hukkunut kännykkäni oli Honor 6, niin voisi kyllä miettiä tuota Honor 8... Ooh rip :'D Kasi on kyl tosi mukavan olonen ja varmasti pötkii useemman vuoden jos sitä ei pahoinpitele tai hukkaa. Mul on nyt... kolmas kutonen menossa ku onnistuin pudottaa yhden syksyllä ja toisessa oli joku valmistusvika, mut nää on niin halpoja eikä ihan vanhentuneita niin menkööt. Haluatko määritellä tuon pahoinpitelyn? (tai siis jotenkin kaikki kännykkäni tuppaavat hajoamaan, kun ne vahingossa pudottaa kolmannesta kerroksesta tiililattialle...)
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 19:26:23 GMT
Ooh rip :'D Kasi on kyl tosi mukavan olonen ja varmasti pötkii useemman vuoden jos sitä ei pahoinpitele tai hukkaa. Mul on nyt... kolmas kutonen menossa ku onnistuin pudottaa yhden syksyllä ja toisessa oli joku valmistusvika, mut nää on niin halpoja eikä ihan vanhentuneita niin menkööt. Haluatko määritellä tuon pahoinpitelyn? (tai siis jotenkin kaikki kännykkäni tuppaavat hajoamaan, kun ne vahingossa pudottaa kolmannesta kerroksesta tiililattialle...) Altistaa liialliselle paineelle ja/tai kiihtyneelle kineettiselle energialle joka purkautuu törmäyksessä. Eiköhän noissa päde ihan samat ku kaikissa muissa puhelimissa, lähinnä tarkotin sitä että softa noissa on sen verran uusi ettei se tukkeudu yhdessä vuodessa niinku jotkut vanhemmat/kulutusmallit.
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:50:43 GMT
Haluatko määritellä tuon pahoinpitelyn? (tai siis jotenkin kaikki kännykkäni tuppaavat hajoamaan, kun ne vahingossa pudottaa kolmannesta kerroksesta tiililattialle...) Altistaa liialliselle paineelle ja/tai kiihtyneelle kineettiselle energialle joka purkautuu törmäyksessä. Eiköhän noissa päde ihan samat ku kaikissa muissa puhelimissa, lähinnä tarkotin sitä että softa noissa on sen verran uusi ettei se tukkeudu yhdessä vuodessa niinku jotkut vanhemmat/kulutusmallit. Okkei, kiitos paljon!
|
|