|
wow
Dec 3, 2016 23:20:04 GMT
Post by Miopod on Dec 3, 2016 23:20:04 GMT
Löysin meidän jonku sukukirjan joka yltää johki 1700-luvulle asti ja joku sukuhaara menee ihan USA:an asti ja tääl mm. on jotain tyyppejä joiden sukunimi on Gaylord.
Ettiskelen noita nuorimpia tyyppejä facebookista ja stalkkaan niitten sivuja. Vähä siistiä.
|
|
|
wow
Dec 3, 2016 23:45:43 GMT
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 23:45:43 GMT
cooool
meilläkin on vissiin jotain sukulaisia USA:ssa, Michiganissa mut en tiiä onko meillä mitää sukukirjaa, ei varmaan
|
|
|
wow
Dec 3, 2016 23:50:26 GMT
Post by Miopod on Dec 3, 2016 23:50:26 GMT
cooool meilläkin on vissiin jotain sukulaisia USA:ssa, Michiganissa mut en tiiä onko meillä mitää sukukirjaa, ei varmaan Nää oli kans Michiganista ja Oregonista. Toi oli niinku mun mumman puoleisen suvun kirja, mut mun paapanki puolelta kuulemma on käyty amerikassa. Yks tyyppi jolla oli suomalainen sukunimi työskentelee Warner Brosille Amerikassa ja se on aika håt mitä katoin sen facenoob sivua :DD
|
|
|
wow
Dec 3, 2016 23:59:06 GMT
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 23:59:06 GMT
cooool meilläkin on vissiin jotain sukulaisia USA:ssa, Michiganissa mut en tiiä onko meillä mitää sukukirjaa, ei varmaan Nää oli kans Michiganista ja Oregonista. Toi oli niinku mun mumman puoleisen suvun kirja, mut mun paapanki puolelta kuulemma on käyty amerikassa. Yks tyyppi jolla oli suomalainen sukunimi työskentelee Warner Brosille Amerikassa ja se on aika håt mitä katoin sen facenoob sivua :DD oh, cool håtit sukulaiset saa mut aina pohtii et mikä mun kohdalla meni vikaan tai ''jos oisin mies niin näyttäsin varmasti tolta'' :
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 0:23:01 GMT
Post by Miopod on Dec 4, 2016 0:23:01 GMT
Nää oli kans Michiganista ja Oregonista. Toi oli niinku mun mumman puoleisen suvun kirja, mut mun paapanki puolelta kuulemma on käyty amerikassa. Yks tyyppi jolla oli suomalainen sukunimi työskentelee Warner Brosille Amerikassa ja se on aika håt mitä katoin sen facenoob sivua :DD oh, cool håtit sukulaiset saa mut aina pohtii et mikä mun kohdalla meni vikaan tai ''jos oisin mies niin näyttäsin varmasti tolta'' : :DD mä oon aina sillee "NÄYTTÄÄKS TÄÄ EES VÄHÄÄKÄÄ MULTA??"
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 0:35:45 GMT
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 0:35:45 GMT
oh, cool håtit sukulaiset saa mut aina pohtii et mikä mun kohdalla meni vikaan tai ''jos oisin mies niin näyttäsin varmasti tolta'' : :DD mä oon aina sillee "NÄYTTÄÄKS TÄÄ EES VÄHÄÄKÄÄ MULTA??" :DDDDD no kieltämättä tosin ainakin mun äitinpuoleiset sukulaiset on tosi samannäkösiä keskenään, kaikilla sellaset nappisilmät, ihmeposket ja jäätävät otsarypyt. voitte vaan kuvitella kuinka kummalliselta näytän hahah kerran jossain sukujuhlissa oli mua jotain öö kymmenen vuotta vanhempi serkku ja holy shit se oli ilmestys harmi että se oli naimisissa. ja mun serkku. ja mua kymmenen vuotta vanhempi. :
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 2:59:13 GMT
Post by Miopod on Dec 4, 2016 2:59:13 GMT
:DD mä oon aina sillee "NÄYTTÄÄKS TÄÄ EES VÄHÄÄKÄÄ MULTA??" :DDDDD no kieltämättä tosin ainakin mun äitinpuoleiset sukulaiset on tosi samannäkösiä keskenään, kaikilla sellaset nappisilmät, ihmeposket ja jäätävät otsarypyt. voitte vaan kuvitella kuinka kummalliselta näytän hahah kerran jossain sukujuhlissa oli mua jotain öö kymmenen vuotta vanhempi serkku ja holy shit se oli ilmestys harmi että se oli naimisissa. ja mun serkku. ja mua kymmenen vuotta vanhempi. : Mä näytän vissiin ihan mun iskältä mut naispuolisena Iskä sanooki aina et "Noh, ainakaa sulta ei tuu puuttumaan naisihailijoita" :DD Mut mun äitin puolella mullon kans joku varmaan kymmenen vuotta nuorempi pikkuserkku joka näyttää ihan multa ku mä olin sen ikänen. Ja on kuulemma vauvasta asti näyttäny.
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 3:23:26 GMT
Post by petefromtheshop on Dec 4, 2016 3:23:26 GMT
:DDDDD no kieltämättä tosin ainakin mun äitinpuoleiset sukulaiset on tosi samannäkösiä keskenään, kaikilla sellaset nappisilmät, ihmeposket ja jäätävät otsarypyt. voitte vaan kuvitella kuinka kummalliselta näytän hahah kerran jossain sukujuhlissa oli mua jotain öö kymmenen vuotta vanhempi serkku ja holy shit se oli ilmestys harmi että se oli naimisissa. ja mun serkku. ja mua kymmenen vuotta vanhempi. : Mä näytän vissiin ihan mun iskältä mut naispuolisena Iskä sanooki aina et "Noh, ainakaa sulta ei tuu puuttumaan naisihailijoita" :DD Mut mun äitin puolella mullon kans joku varmaan kymmenen vuotta nuorempi pikkuserkku joka näyttää ihan multa ku mä olin sen ikänen. Ja on kuulemma vauvasta asti näyttäny. :DD mä taas näytän ihan mun äitiltä, oikeesti: kärsin aina kun kaikki sukulaiset joista mulla ei oo hajuakaan, tunnistaa mut heti ja tulee juttelee ja kaikkee ja mä oon ihan että öö Joo siis mullaki on yhet serkut jotka näyttää ihan multa ja se toinen on 5-vuotias ja kaikki sanoo et se on ihan niinkun minä pienenä, se vaan istuu hiljaa itekseen ja piirtää tai askartelee jotain muuta, eikä se ikinä hymyile (!!). Sit se on oikee pete-fani, se kutsuu mua ''parhaaksi ystäväkseen'' ja sit se aina piirtää mulle jotain ihmekissoja ja muita eläimiä ja oon silleen ''...kiitos''. Tai siis onhan se ihanaa mut tiiätkö kun pikkulapset piirtää niin ne vaan vetää pari viivaa siihen ja huutaa ''valmis!'' ja sit lopulta mulla on kauhee kasa piirroksia jotka kaikki näyttää samalta mutta joissa sen mukaan on vaikka mitä :''DD kerran kun ne oli meillä käymässä, se serkku vaan tulee joskus kuuden aikaan aamulla mun huoneeseen ja huutaa ''Herätys!! Minulla on asiaaa!!'' sit oon sillee ''mmitöh'' ja se juoksee pois ja sillä välin mä nousen ja kun kysyn siltä mikä se asia oli, se vastaa ''Ei oo enää yö!! :-))'' EI OO ENÄÄ YÖ </3
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 16:01:03 GMT
Post by Sibe on Dec 4, 2016 16:01:03 GMT
Löysin meidän jonku sukukirjan joka yltää johki 1700-luvulle asti ja joku sukuhaara menee ihan USA:an asti ja tääl mm. on jotain tyyppejä joiden sukunimi on Gaylord. Ettiskelen noita nuorimpia tyyppejä facebookista ja stalkkaan niitten sivuja. Vähä siistiä. vähänkö cool!! ois kiva tietää omasta suvusta tommosta mut GAYlord apua anteeksi ihan mahtava sukunimi
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 16:41:19 GMT
Post by Trixie™ on Dec 4, 2016 16:41:19 GMT
Meilki on jtn sukukirjoi mut niissä ei oo mitään hauskaa, ainoastaan läjä Mänttäreitä.
Tosin oon aika gaylord ilman sukunimeeki
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 17:22:42 GMT
via mobile
Post by swordsman on Dec 4, 2016 17:22:42 GMT
muakin kiinnostais kamalasti tietää minkälaisesta väestä oon polveutunut! ois varmaan hauska nähä millasia nimiä ja naamoja sieltä esivanhempien joukosta löytyis, mut meillä ei vaan taida olla mitään sukukirjoja :-(
|
|
|
wow
Dec 4, 2016 19:56:38 GMT
Post by Miopod on Dec 4, 2016 19:56:38 GMT
Meilki on jtn sukukirjoi mut niissä ei oo mitään hauskaa, ainoastaan läjä Mänttäreitä. Tosin oon aika gaylord ilman sukunimeeki Sielä oli muunmuassa eräski kaukainen sukulainen nimeltä Christopher Gaylord :DD En muista enää koska se synty mut se oli/on vissiin vähä vanhempi herra. Vois senki ettii facebookista jos löytyis. Munmielestä se ainaki synty viime vuosisadalla. Mut muuten suurinosa oli vaan jostain ähtärin seutuvilta. Ulkomaalaisista muistan et oli eniten Gaylordeja ja Donovaneja.
|
|