|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 18:29:39 GMT
oh aika kuraa toisaalta tässä on se hyvä puoli, että et sentään oo yksin koulussa! mitä jos koittaisit jollekin jutella lisää ja tutustua D: tai sit jos se on jo testattu keino, niin yyh koitat vaikka koulussa tai kirjastossa tai jossain tutustua johonki uuteen ihmiseen ni ois joku ystäväkin netin ulkopuolella #sibenneuvoteikoskaantoimi Kiitos neuvoista <3 toivottavasti niistä ois jotain hyötyää ):
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 5, 2016 18:31:55 GMT
en ois kyl varmaan voinut tehdä mitään toisin, mutta jos mua ei olis ikinä kiusattu niin en ehkä ois näin fucked up nyt
|
|
|
Post by Jp on Dec 7, 2016 15:06:34 GMT
oh aika kuraa toisaalta tässä on se hyvä puoli, että et sentään oo yksin koulussa! mitä jos koittaisit jollekin jutella lisää ja tutustua D: tai sit jos se on jo testattu keino, niin yyh koitat vaikka koulussa tai kirjastossa tai jossain tutustua johonki uuteen ihmiseen ni ois joku ystäväkin netin ulkopuolella #sibenneuvoteikoskaantoimi Kiitos neuvoista <3 Pakko myöntää, mut omat kaveritki löyty kyl netin kautta ja kaikkialt muualt ku koulust esim yks coni avas mulle ihmissuhteit yliopistolle.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 13, 2016 21:05:44 GMT
Jos en olis menny tolle ala-asteelle, missä olin niin en olis tutustunu mun parhaaseen ystävään. Jos en olis liittyny yhteen ropeen gosussa, en olis saanu kaikkia ihania mun nettikavereita, ly ♡
|
|
|
Post by Jp on Dec 13, 2016 22:00:21 GMT
Jos en olis menny tolle ala-asteelle, missä olin niin en olis tutustunu mun parhaaseen ystävään. Jos en olis liittyny yhteen ropeen gosussa, en olis saanu kaikkia ihania mun nettikavereita, ly ♡ Jos osaisin roolia jotain sellaista, mikä saa vastapuolen perverssit halut herää... en olis täs tilantees.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2016 8:48:18 GMT
Jos en olis menny tolle ala-asteelle, missä olin niin en olis tutustunu mun parhaaseen ystävään. Jos en olis liittyny yhteen ropeen gosussa, en olis saanu kaikkia ihania mun nettikavereita, ly ♡ Jos osaisin roolia jotain sellaista, mikä saa vastapuolen perverssit halut herää... en olis täs tilantees. Missä tilanteessa?
|
|