|
Post by rebdomine on Nov 30, 2016 16:13:15 GMT
ja jotain asiaa ei olis tapahtunu, jonka takia ette olisi tässä elämäntilanteessa?
siis esimerkkinä minä: jos en olisi mennyt lukioon, en olis tutustunu Jormaan(yksi mun parhaista kavereista) ja hänen kauttaan en olisi tutustunut Villeen ja Roniin. noiden kaikken kanssa ollaan nyt kaveriporukka, mutta jos en olisi tutustunut Jormaan, en tuntis niistä ketään. ilman Jormaa en olis myöskään ruvennut pelaamaan yhtä peliä, jonka kautta tapasin Linuxen, yhden ihanimmista ihmisistä ikinä.
long story short: jos en olis mennyt lukioon, en tuntis 60% tykkäämistäni ihmisistä.
edit 5.12: en olis myöskään tutustunut lukiossa Kimmoon (ihan unohdin XD) eli en ois tavannu 70% tykkäämistäni ihmisistä
kertokaa toki omiakin tämmösiä tarinoita :>
|
|
|
Post by Sibe on Nov 30, 2016 19:10:26 GMT
jos olisin mennyt toiseen lukioon, jonne kaikki peruskoulun aikaset kaverit meni, ois käyny huonosti. ok, ei nyt ihan. mutta melkeen. koska en ois tutustunu mun parhaimpiin ystäviin ja saanut tätä tiettyä squadia, jossa on aina joku joka voi hengata välitunnilla, joka auttaa kurssitöissä, joka halaa kun on huono päivä jne D: ja jos en ois tutustunu tähän kaveriporukkaan, en ois saanut tätä yhtä ihanaa ihmistä rakkaaksi ystäväkseni ja voinut olla tukena ;_;
onneksi pidin pääni ja uskalsin rohkeesti mennä tähä lukioon
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2016 21:47:42 GMT
jos en ois ikinä kuullu ankkalasta eikä candypompom ois kertonu tästä sivustosta niin mä varmaan oisin nyt nukkumassa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 30, 2016 22:29:33 GMT
...........ja en ois koskaan tavannu kaikkia ihania hassuja mussuja täällä
|
|
|
Post by Jp on Dec 1, 2016 5:49:18 GMT
...........ja en ois koskaan tavannu kaikkia ihania hassuja mussuja täällä Kai mä oon yks niist ja milloin epäilet mun ilmestyvän kalenteriin... sitähän tässä kokoajan odotetaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2016 6:03:49 GMT
Jos en ois ettiny yks kerta mun gosuaikasta nettikaveria netistä ja laittanu viestiä, en ois koskaan tutustunu siihen paremmin, eikä mulla ehkä nyt olis yhtään kaveria. + jos en ois tutustunu Sibeen, en koskaan ois löytäny kattilaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 1, 2016 8:06:21 GMT
...........ja en ois koskaan tavannu kaikkia ihania hassuja mussuja täällä Kai mä oon yks niist ja milloin epäilet mun ilmestyvän kalenteriin... sitähän tässä kokoajan odotetaan. kaikki ilmestyy kalenteriin aikanaan~
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 1, 2016 19:49:19 GMT
Mietin joskus millasta mun elämä ois jos en oiskaan muuttanu Jyväskylään.
Sillei joo perussettiä et mun kaveriporukka ois tosi erilainen - jo ihan sen pohjalta etten tuntenu ketään Jyväskylässä ku muutin tänne, Helsingissä mulla ois ollu varmaan joo koulukaverit, mutten ehkä ois jaksanu rakentaa niin syvii ihmissuhteita ku oisin voinu vaan hengailla vanhojen kavereiden kanssa.
Niin joo ja mul ois salee paskempi kämppä, pääkaupunkiseutu on kallista. Niin ja mun pokedex ois tyhjempi koska Jyväskylä on oikeesti Suomen PoGo-pääkaupunki.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 1, 2016 23:53:00 GMT
jos olisin mennyt toiseen lukioon, jonne kaikki peruskoulun aikaset kaverit meni, ois käyny huonosti. ok, ei nyt ihan. mutta melkeen. koska en ois tutustunu mun parhaimpiin ystäviin ja saanut tätä tiettyä squadia, jossa on aina joku joka voi hengata välitunnilla, joka auttaa kurssitöissä, joka halaa kun on huono päivä jne D: ja jos en ois tutustunu tähän kaveriporukkaan, en ois saanut tätä yhtä ihanaa ihmistä rakkaaksi ystäväkseni ja voinut olla tukena ;_; onneksi pidin pääni ja uskalsin rohkeesti mennä tähä lukioon kyllä se lukio on vaan jännä paikka :-------)
|
|
|
Post by Sibe on Dec 3, 2016 19:18:46 GMT
jos olisin mennyt toiseen lukioon, jonne kaikki peruskoulun aikaset kaverit meni, ois käyny huonosti. ok, ei nyt ihan. mutta melkeen. koska en ois tutustunu mun parhaimpiin ystäviin ja saanut tätä tiettyä squadia, jossa on aina joku joka voi hengata välitunnilla, joka auttaa kurssitöissä, joka halaa kun on huono päivä jne D: ja jos en ois tutustunu tähän kaveriporukkaan, en ois saanut tätä yhtä ihanaa ihmistä rakkaaksi ystäväkseni ja voinut olla tukena ;_; onneksi pidin pääni ja uskalsin rohkeesti mennä tähä lukioon kyllä se lukio on vaan jännä paikka :-------) agreed!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2016 8:00:39 GMT
Jos oisin menny toiseen lukioon, mulla olis varmaan ystäviä nyt
|
|
|
Post by Sibe on Dec 4, 2016 15:58:50 GMT
Jos oisin menny toiseen lukioon, mulla olis varmaan ystäviä nyt apua voi ei D: mä käsitin, että sulla oli tonnekin mennessä joitakin kavereita?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2016 16:19:28 GMT
Jos oisin menny toiseen lukioon, mulla olis varmaan ystäviä nyt apua voi ei D: mä käsitin, että sulla oli tonnekin mennessä joitakin kavereita? Joo, koulukavereita löytyy, mutta ei yhtään ystävää (jos en laske netistä saatuja <3) jotka juttelis mulle vaikka vapaa-ajalla jotain. En puhu mun koulukavereiden kanssa muusta kuin koulusta, koulussa :/
|
|
|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 16:10:19 GMT
apua voi ei D: mä käsitin, että sulla oli tonnekin mennessä joitakin kavereita? Joo, koulukavereita löytyy, mutta ei yhtään ystävää (jos en laske netistä saatuja <3) jotka juttelis mulle vaikka vapaa-ajalla jotain. En puhu mun koulukavereiden kanssa muusta kuin koulusta, koulussa :/ oh aika kuraa toisaalta tässä on se hyvä puoli, että et sentään oo yksin koulussa! mitä jos koittaisit jollekin jutella lisää ja tutustua D: tai sit jos se on jo testattu keino, niin yyh koitat vaikka koulussa tai kirjastossa tai jossain tutustua johonki uuteen ihmiseen ni ois joku ystäväkin netin ulkopuolella #sibenneuvoteikoskaantoimi
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2016 17:22:09 GMT
Joo, koulukavereita löytyy, mutta ei yhtään ystävää (jos en laske netistä saatuja <3) jotka juttelis mulle vaikka vapaa-ajalla jotain. En puhu mun koulukavereiden kanssa muusta kuin koulusta, koulussa :/ oh aika kuraa toisaalta tässä on se hyvä puoli, että et sentään oo yksin koulussa! mitä jos koittaisit jollekin jutella lisää ja tutustua D: tai sit jos se on jo testattu keino, niin yyh koitat vaikka koulussa tai kirjastossa tai jossain tutustua johonki uuteen ihmiseen ni ois joku ystäväkin netin ulkopuolella #sibenneuvoteikoskaantoimi Kiitos neuvoista <3
|
|