|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 19:50:15 GMT
Halusin kertoo, koska mullei oo niin montaa kaverii jolle kertoo ja täälä on niin kivoja ihmisiä (<3), okei? Olipa kerran mä (Reb) ja ihastus Linux (kyllä, se käyttöjärjestelmä). Surffailin netin teillä tietämättömillä, kuten aina, kunnes päätin mennä Youtubeen tsekkaamaan tilaukset. Sielä Pewdiepie oli ladannut uuden videon, jossa tutustuin peliin nimeltä Genital Jousting. (Sen tarkotuksena on olla penis ja pelata erilaisia minipelejä. Alhaalta voit kattoa videon siitä pelistä, en viitti suoraa kuvaa linkata :---D) Ja sitten mä sainkin idean: ehdotan Linuxille, että ostettais molemmat se peli ja pelattaisiin yhdessä! Siltä tuli hieman hämmentynyt vastaus. ( ) (Mä oon harmaa, se pinkki) En kuitenkaa ollu varma, tarkottiko se kyllä vai ei, joten päätin varmistaa. Tiesin miten vanhemmilta ei kehtais pyytää rahaa niin härskiin peliin, joten päätin olla kerrankin hyvä ihminen ja ostaa sille sen pelin. Sattuikin vielä sopivasti olemaan muutama ylimääräinen kolikko lompakossa. Tottakai mä lisäsin mieltä lämmittävän viestin ja toivotuksen 'xoxoxo'. Ei menny varmaan edes minuuttia oston jälkeen, kun tuli jo viesti :---D (tässä vaiheessa nauroin jo paskat housussa omalle hassulle jutulle) Se kuitenkin hyväksyi sen lahjan ja kiittikin! Mutta nyt en ehkä pääse ikinä yli, että se lähetti sydämen. (:3) and they lived happily ever after. The end. joo emmä tiiä, halusin vaan jakaa koska oli mun mielestä niin hassu juttu : ja koska en oo ikinä päässy näin lähelle ihastusta!! sori mun rakkauselämä on ollut olematon, niin innostuin. niin ja ettei tää olis niin turha, niin jakakaa tekin toki söpöjä/hassuja/tmv tarinoita teidän elämästä!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 20:43:49 GMT
omg :#DD söpöä
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 26, 2016 22:54:20 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 27, 2016 16:14:46 GMT
Mäkin haluun ostaa jollekin penispelin ((
|
|
|
Post by swordsman on Nov 27, 2016 19:28:42 GMT
:--D ihanaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 27, 2016 20:54:17 GMT
Mäkin haluun ostaa jollekin penispelin (( parhaat rakkaustarinat alkaa aina penispelillä
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 28, 2016 15:53:17 GMT
Mäkin haluun ostaa jollekin penispelin (( parhaat rakkaustarinat alkaa aina penispelillä XDDD voi teitä
|
|