Deleted
Deleted Member
|
Peilit
Nov 18, 2016 7:21:48 GMT
via mobile
Post by Deleted on Nov 18, 2016 7:21:48 GMT
Oon alkanut pitämään jollakin tapaa peilikuvastani (kasvoista), mutta tänään tajusin että näytänkin varmaan ihan erilaiselta luonnossa kuin peilikuvassa. Onkohan näin? Kokeilin ottaa kännykän etukameralla kuvaa itestäni (se näyttää kai toisinpäin kasvot kuin peilissä) ja näytin ihan hirveältä. Inhottaa, jos tosiaan näytän siltä muille ihmisille Miltä teidän peilikuva näyttää? Ja jos joku tietää millä tavalla me näyttäydytään muille ihmisille niin kertokaa
|
|
|
Peilit
Nov 18, 2016 8:26:22 GMT
Post by Trixie™ on Nov 18, 2016 8:26:22 GMT
Muut ihmiset ei näe sua samalla lailla kuin sä oman peilikuvasi eikä sellaisena kujn kamera näyttää! Valokuvat näyttää usein kamalalta kuuri senbtakia että on tottunu katsomaan itseään peilikuvana, joten valokuva tuntuu vieraalta (ite flippaan melkeen kaikki selfiet ku näytän tosi kummalliselta. Valokuvat myös litistää kolmiulotteiset piirteet kahteen ulottuvuuteen (kuva on litteä etc) ja sen takia valokuvassa piirteet vääristyy vähän ja usein edessä olevat osat näyttää isommilta, kaula voi blendaa päähän jne.
Kumpikaan ei oo totuus ja itsensä voi nähdä kunnolla vaan videolta. Tavallaan aika kosmista että moni ihminen ei oo ikinä nähnyt itseään.
|
|
|
Peilit
Nov 18, 2016 9:27:02 GMT
Post by Miopod on Nov 18, 2016 9:27:02 GMT
Muut ihmiset ei näe sua samalla lailla kuin sä oman peilikuvasi eikä sellaisena kujn kamera näyttää! Valokuvat näyttää usein kamalalta kuuri senbtakia että on tottunu katsomaan itseään peilikuvana, joten valokuva tuntuu vieraalta (ite flippaan melkeen kaikki selfiet ku näytän tosi kummalliselta. Valokuvat myös litistää kolmiulotteiset piirteet kahteen ulottuvuuteen (kuva on litteä etc) ja sen takia valokuvassa piirteet vääristyy vähän ja usein edessä olevat osat näyttää isommilta, kaula voi blendaa päähän jne. Kumpikaan ei oo totuus ja itsensä voi nähdä kunnolla vaan videolta. Tavallaan aika kosmista että moni ihminen ei oo ikinä nähnyt itseään. JEE mä näytän videolla mun mielestä hyvältä :DD Aina kuvissa oon huomannu et mun nenä näyttää ihan vintturalta ku se on niinku "oikein päin" se kuva. Peilissä se näyttää ihan normaalilta
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Peilit
Nov 18, 2016 11:11:31 GMT
via mobile
Post by Deleted on Nov 18, 2016 11:11:31 GMT
Muut ihmiset ei näe sua samalla lailla kuin sä oman peilikuvasi eikä sellaisena kujn kamera näyttää! Valokuvat näyttää usein kamalalta kuuri senbtakia että on tottunu katsomaan itseään peilikuvana, joten valokuva tuntuu vieraalta (ite flippaan melkeen kaikki selfiet ku näytän tosi kummalliselta. Valokuvat myös litistää kolmiulotteiset piirteet kahteen ulottuvuuteen (kuva on litteä etc) ja sen takia valokuvassa piirteet vääristyy vähän ja usein edessä olevat osat näyttää isommilta, kaula voi blendaa päähän jne. Kumpikaan ei oo totuus ja itsensä voi nähdä kunnolla vaan videolta. Tavallaan aika kosmista että moni ihminen ei oo ikinä nähnyt itseään. Kiitos selvennöksestä! Yritän videoida itteäni tänään ja kattoa miltä näytän D: lähinnä mua vaan inhottaa siinä ku otan sen kuvan missä näyn "oikein päin" se, että mun kasvojen rumempi puoli näyttää hallitsevammalta (en osaa selittää) ja näytän sen takia kamalalta D: Voisin kysyä tänään äidiltä näytänkö samalta kuin peilikuvassa tai kuin kuvassa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Peilit
Nov 18, 2016 13:42:23 GMT
via mobile
Post by Deleted on Nov 18, 2016 13:42:23 GMT
Kaikki toivo on menetetty. Otin videoo itestäni ja näytin yhtä kamalalta. Alan olla kateellinen mun peilikuvalle.
|
|
|
Peilit
Nov 18, 2016 18:03:00 GMT
Post by petefromtheshop on Nov 18, 2016 18:03:00 GMT
luulen et realistisimman lopputuloksen saa kun asettaa kaks peiliä V-asentoon, silleen että peilikuvasta heijastuu vielä peilikuva toiseen peiliin, mikä sitten on se ns. oikea kuva.
mä ite stressasin joskus tosi paljon sitä miltä näytin kuvissa ja oikeesti, mua raasto se epävarmuus kun en tiennyt kumpi oli oikeessa: kuvat vai peili
mut hei jos oot alkanu tykkää sun peilikuvasta niin todennäkösesti tuut vielä joskus tykkää itestäs kuvissakin, kunhan vaan totut näkemääs
mä luulen et peilikuva näyttää aina kauniimmalta sen takia, koska me nähään siinä ittemme sellaisena kuin me itsemme tunnetaan vähän saman tapaan kuin ystävät, jotka on tuntenut pitkään, näyttää kauniimmalta mitä vieraat kasvot ja mitä paremmin sä opit tuntemaan sen henkilön, sitä enemmän se ihminen alkaa näyttää peilikuvaltaan - me aletaan nähä toisemme sellaisina kuin me nähdään itsemmekin
entiedä
|
|
|
Peilit
Nov 18, 2016 20:26:43 GMT
via mobile
Post by swordsman on Nov 18, 2016 20:26:43 GMT
mäkin näytän omasta mielestäni peilissä usein ihan hyvältä, mut varsinkin ite ottamissani kuvissa näytän yleensä aika kauheelta D: välillä muakin mietityttää kauheesti, miltä näytän muiden silmissä, mut en kyllä oikeestaan usko että se on kovin merkittävä ero. On vaan hämmentävää nähdä oma naama erilaisena kun mihin on tottunut ja mitä on oppinut sietämään
|
|
|
Peilit
Nov 21, 2016 0:30:10 GMT
Post by Miopod on Nov 21, 2016 0:30:10 GMT
Muut ihmiset ei näe sua samalla lailla kuin sä oman peilikuvasi eikä sellaisena kujn kamera näyttää! Valokuvat näyttää usein kamalalta kuuri senbtakia että on tottunu katsomaan itseään peilikuvana, joten valokuva tuntuu vieraalta (ite flippaan melkeen kaikki selfiet ku näytän tosi kummalliselta. Valokuvat myös litistää kolmiulotteiset piirteet kahteen ulottuvuuteen (kuva on litteä etc) ja sen takia valokuvassa piirteet vääristyy vähän ja usein edessä olevat osat näyttää isommilta, kaula voi blendaa päähän jne. Kumpikaan ei oo totuus ja itsensä voi nähdä kunnolla vaan videolta. Tavallaan aika kosmista että moni ihminen ei oo ikinä nähnyt itseään. Hei tähän viä lisään et videokameroidenki läpi näyttää usein erilaiselta riippuen kamerasta. Jotku kamerat läskistää ihan hirveesti ja joissaki näyttää naama hassulta tai vanhemmalta ja toisissa sit ihan normilta. Ihan vaan jos seuraa vaikka jonku tvkasvon videokuvaa niin lyhyeltä aikaväliltä ettei niil oo ollu aikaa muuttua sen erityisemmin nii jotku studiokamerat hyvässä valaistuksessa kuvaa ne ihan täydellisinä ja sit jonku reportterin kamera jossain radioaseman käytävillä loisteputkivalossa kuvaa ne ihan posahtaneina pallokaloina. Tai esim Heikki Paasonen joka näyttää 30 vuotta vanhemmalta mtv3 HD kanavalla ku normaalilla.
|
|
|
Peilit
Nov 22, 2016 17:52:04 GMT
Post by Trixie™ on Nov 22, 2016 17:52:04 GMT
Muut ihmiset ei näe sua samalla lailla kuin sä oman peilikuvasi eikä sellaisena kujn kamera näyttää! Valokuvat näyttää usein kamalalta kuuri senbtakia että on tottunu katsomaan itseään peilikuvana, joten valokuva tuntuu vieraalta (ite flippaan melkeen kaikki selfiet ku näytän tosi kummalliselta. Valokuvat myös litistää kolmiulotteiset piirteet kahteen ulottuvuuteen (kuva on litteä etc) ja sen takia valokuvassa piirteet vääristyy vähän ja usein edessä olevat osat näyttää isommilta, kaula voi blendaa päähän jne. Kumpikaan ei oo totuus ja itsensä voi nähdä kunnolla vaan videolta. Tavallaan aika kosmista että moni ihminen ei oo ikinä nähnyt itseään. Hei tähän viä lisään et videokameroidenki läpi näyttää usein erilaiselta riippuen kamerasta. Jotku kamerat läskistää ihan hirveesti ja joissaki näyttää naama hassulta tai vanhemmalta ja toisissa sit ihan normilta. Ihan vaan jos seuraa vaikka jonku tvkasvon videokuvaa niin lyhyeltä aikaväliltä ettei niil oo ollu aikaa muuttua sen erityisemmin nii jotku studiokamerat hyvässä valaistuksessa kuvaa ne ihan täydellisinä ja sit jonku reportterin kamera jossain radioaseman käytävillä loisteputkivalossa kuvaa ne ihan posahtaneina pallokaloina. Tai esim Heikki Paasonen joka näyttää 30 vuotta vanhemmalta mtv3 HD kanavalla ku normaalilla. Joo hei ehdottomasti, videokin on usein latistettua kuvaa ! Oikeestaan tarvittaisiin todella tarkka 3D-video siihen että näyttäis just samalta kuin luonnossa ja tietty oikeat puitteet. PS eiks öö hämyy et juuri kukaan meistä ei oo ikinä nähnyt itseään
|
|
|
Peilit
Nov 22, 2016 18:19:41 GMT
Post by Miopod on Nov 22, 2016 18:19:41 GMT
Hei tähän viä lisään et videokameroidenki läpi näyttää usein erilaiselta riippuen kamerasta. Jotku kamerat läskistää ihan hirveesti ja joissaki näyttää naama hassulta tai vanhemmalta ja toisissa sit ihan normilta. Ihan vaan jos seuraa vaikka jonku tvkasvon videokuvaa niin lyhyeltä aikaväliltä ettei niil oo ollu aikaa muuttua sen erityisemmin nii jotku studiokamerat hyvässä valaistuksessa kuvaa ne ihan täydellisinä ja sit jonku reportterin kamera jossain radioaseman käytävillä loisteputkivalossa kuvaa ne ihan posahtaneina pallokaloina. Tai esim Heikki Paasonen joka näyttää 30 vuotta vanhemmalta mtv3 HD kanavalla ku normaalilla. Joo hei ehdottomasti, videokin on usein latistettua kuvaa ! Oikeestaan tarvittaisiin todella tarkka 3D-video siihen että näyttäis just samalta kuin luonnossa ja tietty oikeat puitteet. PS eiks öö hämyy et juuri kukaan meistä ei oo ikinä nähnyt itseään Vähä ahistava ajatus Ja hei mehän ei olla nähty ees kaikkii julkkiksiakaa miltä ne näyttää niinku oikeesti oikeesti. ;O Mut toisaalta kaikki muutki näkee meidät kuitenki jokanen eri tavallaan omissa silmissään et eikai sillä välii oo miltä me näytetään. Tän takia mä vihaanki sitä ajatusmallia ku kaikki käyttäytyy sillee niinku se ois tähtiin kirjotettu et joku tyyppi on ruma jos se on omasta mielestä ruma. Kaikki on heti sillee "Voi voi nyt et pääse naimisiin ((" Vaikka oikeesti se on niin et jokaselle löytyy maailmas yhtä paljo niitä ihmisiä joiden mielestä on superkaunis, superruma tai super-ok. Eikä kaikki oo vaan ikuisesti tuomittu oleen yhtä niistä koko maailman mielestä
|
|
|
Peilit
Nov 22, 2016 19:21:09 GMT
via mobile
Post by Jp on Nov 22, 2016 19:21:09 GMT
Olis varmaa hämmentävää moikata jossain elokuvastudiol jotain lempi näyttelijäänsä kun se on lempi hahmos kamat pääl.
|
|
|
Peilit
Nov 22, 2016 22:14:27 GMT
Post by Trixie™ on Nov 22, 2016 22:14:27 GMT
Joo hei ehdottomasti, videokin on usein latistettua kuvaa ! Oikeestaan tarvittaisiin todella tarkka 3D-video siihen että näyttäis just samalta kuin luonnossa ja tietty oikeat puitteet. PS eiks öö hämyy et juuri kukaan meistä ei oo ikinä nähnyt itseään Vähä ahistava ajatus Ja hei mehän ei olla nähty ees kaikkii julkkiksiakaa miltä ne näyttää niinku oikeesti oikeesti. ;O Mut toisaalta kaikki muutki näkee meidät kuitenki jokanen eri tavallaan omissa silmissään et eikai sillä välii oo miltä me näytetään. Tän takia mä vihaanki sitä ajatusmallia ku kaikki käyttäytyy sillee niinku se ois tähtiin kirjotettu et joku tyyppi on ruma jos se on omasta mielestä ruma. Kaikki on heti sillee "Voi voi nyt et pääse naimisiin ((" Vaikka oikeesti se on niin et jokaselle löytyy maailmas yhtä paljo niitä ihmisiä joiden mielestä on superkaunis, superruma tai super-ok. Eikä kaikki oo vaan ikuisesti tuomittu oleen yhtä niistä koko maailman mielestä Tru :^D ite kuitenki tarraantuu omiin "virheisiinsä" joita kukaan muu tuskin huomaa. Tälleen sidenotena en kyl tykkää siitäkään ajatuksesta et kaikkien pitäisi olla kauniita. Kauneus ei oo mikään vuokra jota maksetaan maailmalle, me ei olla täällä katsottavina. On ihan ok olla ruma, kaikki on joskus rumia. Ja joo puhun ulkonäöstä, sisäisen kauneuden puolestapuhujat gtfo
|
|