|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2016 18:01:33 GMT
(tää on 2016 keskustelu mut käytän tätä tänäkin vuonna) Eli jos sun nimimerkkiä saa käyttää tarinassa, kerro se tässä keskustelussa. Voit myös kertoo jos haluat että susta käytetään nimimerkin sijaan esim. jotain lempinimeä (tosin sellasta saatetaan käyttää jokatapauksessa jos nimi on tosi pitkä, tai ainakin numerot varmaan jätetään nimistä pois ellei ne sit ole jollain tapaa tosi olennaisia) sut myös saatetaan piirtää tarinaan kissana tai muuna hahmona, joka voi saada vaikutteita esim. avatarista ja muusta sellaisesta tarinassa tulee varmaan olemaan runsaasti huumoria (... mutta en takaa että se olisi aina niin hauskaa mitä mä kuvittelen) mukana mutta emme kuitenkaan pyri nöyryyttämään ketään - ja hahmot on lopulta vaan hahmoja. Voit myös kertoa kaikenlaisia pieniä tai suuria toiveita hahmoihinne liittyen, Mukana olijat: -petefromtheshop ''pete'' (teen itestäni diktaattorin MUAHAH okei en) - Trixie™ (ilman trademarkia) - swordsman - Angelus -Miopod -Arabella -Hermeliini -MilZiu -Jp -Adalmiia -Rebdomine -Renak -zuttathezombie -Sibe -Ainojosefiina -Vanilijallinen -marrasaamu Osallistua voi millon vaan, mutta mitä aikaisemmin osallistut, sitä paremmin sun hahmo ehditään ottaa mukaan ps. jos tahdot mukaan käsikirjoitus- tai kuvitustiimiin, käy täällä : catland.boards.net/thread/2885/kattilan-joulukalenteri-2017
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 13, 2016 18:39:46 GMT
vanhan kunnon tracyn saa aina lukea mukaan >:^) trademarkia ei tarvii laittaa, he
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2016 18:53:56 GMT
vanhan kunnon tracyn saa aina lukea mukaan >:^) trademarkia ei tarvii laittaa, he eli kutsutaanko sua tarinassa trixieks vai tracyks ? :DD voit saada trademarkin t-paitaan jos haluat
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 13, 2016 19:02:01 GMT
vanhan kunnon tracyn saa aina lukea mukaan >:^) trademarkia ei tarvii laittaa, he eli kutsutaanko sua tarinassa trixieks vai tracyks ? :DD voit saada trademarkin t-paitaan jos haluat Trixie on ihan hyvä :'^D ainaki siitä tietää kuka on kyseessä, se tracy-juttu oli alunalkaenki ihan tyhäm
|
|
|
Post by swordsman on Nov 13, 2016 19:09:05 GMT
mut saa kyllä mainita tarinassa ja annan teille vapaat kädet kirjottaa mitä tykkäätte, mut mitään isoa roolia mä en tarvi
|
|
|
Post by Angelus on Nov 13, 2016 19:17:36 GMT
Mut saa laittaa mukaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2016 19:18:24 GMT
eli kutsutaanko sua tarinassa trixieks vai tracyks ? :DD voit saada trademarkin t-paitaan jos haluat Trixie on ihan hyvä :'^D ainaki siitä tietää kuka on kyseessä, se tracy-juttu oli alunalkaenki ihan tyhäm :'DD mikä vika tracyssa?
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 13, 2016 19:23:45 GMT
Trixie on ihan hyvä :'^D ainaki siitä tietää kuka on kyseessä, se tracy-juttu oli alunalkaenki ihan tyhäm :'DD mikä vika tracyssa? Armon vuonna 2005 kun minä olin viidennellä luokalla, oli meidän englannin kirjassa hahmot Tracy ja Steve. Tracy ja Steve matkustivat ajassa taaksepäin Lontoon torniin ja Tracy sotki tulevan historiallisen kohteen tagilla "Tracy is cool" ja siitä eteenpäin olen vannonut kostoa kaikkia ei-ironisia Tracyja kohtaan. No ei, se tuli alunperin vaan siitä kun Trixie Mattelin nimeä ei muistettu jossain baarissa jossa se oli esiintymässä ja se kuulutettiin lavalle nimellä Tracy Martel.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2016 19:30:49 GMT
Armon vuonna 2005 kun minä olin viidennellä luokalla, oli meidän englannin kirjassa hahmot Tracy ja Steve. Tracy ja Steve matkustivat ajassa taaksepäin Lontoon torniin ja Tracy sotki tulevan historiallisen kohteen tagilla "Tracy is cool" ja siitä eteenpäin olen vannonut kostoa kaikkia ei-ironisia Tracyja kohtaan. No ei, se tuli alunperin vaan siitä kun Trixie Mattelin nimeä ei muistettu jossain baarissa jossa se oli esiintymässä ja se kuulutettiin lavalle nimellä Tracy Martel :DDD ehin jo alkaa googlaa tota kirjaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 13, 2016 19:34:42 GMT
Armon vuonna 2005 kun minä olin viidennellä luokalla, oli meidän englannin kirjassa hahmot Tracy ja Steve. Tracy ja Steve matkustivat ajassa taaksepäin Lontoon torniin ja Tracy sotki tulevan historiallisen kohteen tagilla "Tracy is cool" ja siitä eteenpäin olen vannonut kostoa kaikkia ei-ironisia Tracyja kohtaan. No ei, se tuli alunperin vaan siitä kun Trixie Mattelin nimeä ei muistettu jossain baarissa jossa se oli esiintymässä ja se kuulutettiin lavalle nimellä Tracy Martel :DDD ehin jo alkaa googlaa tota kirjaa Express 5, mut ei siitä löydy enää oikein mitään koska se on täys reliikki Toi muute tapahtu siinä, muttei liity mitenkään mihinkään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 13, 2016 19:40:47 GMT
:DDD ehin jo alkaa googlaa tota kirjaa Express 5, mut ei siitä löydy enää oikein mitään koska se on täys reliikki Toi muute tapahtu siinä, muttei liity mitenkään mihinkään harmi, kuulosti hyvältä kirjalta
|
|
|
Post by Miopod on Nov 13, 2016 20:44:40 GMT
MINÄ MIOPOD
jos tarvii lyhentää nii sit Tia.
|
|
|
Post by Arabella on Nov 13, 2016 22:00:23 GMT
voitte käyttää mua voitte myös kutsua mua ihan miksi haluatte
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 13, 2016 22:13:55 GMT
Minääh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 14, 2016 5:04:25 GMT
voitte käyttää mua voitte myös kutsua mua ihan miksi haluatte ehkä oot ra(s)putin
|
|