|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 14:11:16 GMT
löytäny lukin vesihanan takaa Ja ne oli vieläpä eri hanoja
just kun ehin aatella et "joko kaikki lukit on kadonnu tai sit ne on vaan piiloutunu tosi hyvin"
niiku miettikää hyi ne on saattanu olla siellä pitkään ja mä oon saattanu vahingossa koskee niihin vesihanaa avatessa
hirvittää
meinasin eka tappaa ne lukit mut sit katoin ulos pakkaseen ja ymmärsin miks ne tuli mieluummin meille
ja olihan se nyt tosi clever-veto piiloutua vesihanan taakse, en mä sieltä tajunnu kattoo ennen ku vasta vahingossa
mut mä kyl varotin niitä et kun mä tuun takas, niiden on piilouduttava uudelleen koska mä en halua nähdä niitä
et joko kaikilla lukeilla on tapana piileskellä vesihanojen takana, tai sit toi yks aatteli et ois hyvä idea piiloutua vaan toisen vesihanan taakse
|
|
|
Post by Miopod on Nov 10, 2016 14:36:50 GMT
HYYYY meilläki mökin saunan ikkunasta kiipes sisään semmonen muutama päivä sitte (( ja meinas viedä mun rannekorun. Äiti ohjas sen takasi ulos
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 19:11:33 GMT
HYYYY meilläki mökin saunan ikkunasta kiipes sisään semmonen muutama päivä sitte (( ja meinas viedä mun rannekorun. Äiti ohjas sen takasi ulos en tienny et lukitki on varkaita nyt alko pelottaa
|
|
|
Post by Miopod on Nov 10, 2016 19:14:42 GMT
HYYYY meilläki mökin saunan ikkunasta kiipes sisään semmonen muutama päivä sitte (( ja meinas viedä mun rannekorun. Äiti ohjas sen takasi ulos en tienny et lukitki on varkaita nyt alko pelottaa Sitä kohti se ainaki hitaasti lonti D:: mut ehdin pelastaa mun korun ennenku hirviö saapui
|
|