|
Post by petefromtheshop on Nov 7, 2016 13:38:11 GMT
mahti-ideasta kiitokset @milzue lle!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 7, 2016 18:03:49 GMT
''Tuoreimman tutkimuksen mukaan catland.boards.net-sivuston käyttäjien suosituin banaanin kypsyysaste on-BANAANI''
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2016 5:26:31 GMT
Olihan mun nyt ihan pakko vastata BANAANI vaikka oonki sitä vastaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 8, 2016 16:54:09 GMT
Olihan mun nyt ihan pakko vastata BANAANI vaikka oonki sitä vastaan kukaan ei oo banaanien ystävä ( kukaan ei oo valinnut "banaanit ovat ystäviäni. en syö ystäviäni" ... tai sit ne syö ystäviään eikä siks valinnu tota
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 9, 2016 19:55:03 GMT
Olihan mun nyt ihan pakko vastata BANAANI vaikka oonki sitä vastaan kukaan ei oo banaanien ystävä ( kukaan ei oo valinnut "banaanit ovat ystäviäni. en syö ystäviäni" ... tai sit ne syö ystäviään eikä siks valinnu tota Jaa-a, syön niitä, ehkä ne on kavereita ehkä ei xD
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 10, 2016 15:41:52 GMT
banaanit on iljettäviä oli kypsyysaste mikä tahansa ja ne paskiaiset eivät todellakaan ole ystäviä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 19:10:10 GMT
banaanit on iljettäviä oli kypsyysaste mikä tahansa ja ne paskiaiset eivät todellakaan ole ystäviä no onhan ne aika hirveitä elokuvissaki on aina pääpahiksena banaaninkuori johon joku raukka astuu
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 10, 2016 19:15:36 GMT
banaanit on iljettäviä oli kypsyysaste mikä tahansa ja ne paskiaiset eivät todellakaan ole ystäviä no onhan ne aika hirveitä elokuvissaki on aina pääpahiksena banaaninkuori johon joku raukka astuu Banaaneis on kaikki pielessä. Ne haisee kamalalta, maistuu pahalle, niiden rakenne on sekä mössö että niljainen, niissä on niit kauheita rantuja ja kaiken lisäks ne on fallistisia. Pettymysten pettymys kun kakussa on banaania välissä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 19:47:55 GMT
no onhan ne aika hirveitä elokuvissaki on aina pääpahiksena banaaninkuori johon joku raukka astuu Banaaneis on kaikki pielessä. Ne haisee kamalalta, maistuu pahalle, niiden rakenne on sekä mössö että niljainen, niissä on niit kauheita rantuja ja kaiken lisäks ne on fallistisia. Pettymysten pettymys kun kakussa on banaania välissä. äiti laittaa aina kakun väliin banaania ja mansikkahilloo ja mä itken vääryyttä ''EI BANAANI JA MANSIKKA KUULU YHTEEN!'' kerran juna-asemalla jaettiin jotain ilmasia piirtelöjuomia olin sillee ''ai, jee, kiva!'' kunnes sit luin ''uusi HERKULLINEN maku: MANSIKKA-BANAANI'' tosin ei banaani kyllä kuulu minkään kanssa yhteen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2016 20:25:55 GMT
Osallistun banaanikeskusteluun. Banaanit on parhaita vihreinä! Mut sit sellaset mustapilkulliset on liian makeita ja löysiä ja kamalia D: Mutta mutta, mansikka ja banaani kuuluu yhteen!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 20:41:23 GMT
Osallistun banaanikeskusteluun. Banaanit on parhaita vihreinä! Mut sit sellaset mustapilkulliset on liian makeita ja löysiä ja kamalia D: Mutta mutta, mansikka ja banaani kuuluu yhteen! sanotaan että psykopaatit tykkää vihreistä banaaneista tosin mä kutsun niitä bsykopataateiks ei kuulu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2016 7:21:40 GMT
Osallistun banaanikeskusteluun. Banaanit on parhaita vihreinä! Mut sit sellaset mustapilkulliset on liian makeita ja löysiä ja kamalia D: Mutta mutta, mansikka ja banaani kuuluu yhteen! sanotaan että psykopaatit tykkää vihreistä banaaneista tosin mä kutsun niitä bsykopataateiks ei kuulu Sanotaanko?! Ei ihme et oon tällänen, johtuu varmasti vihreistä banaaneista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 11, 2016 19:08:29 GMT
sanotaan että psykopaatit tykkää vihreistä banaaneista tosin mä kutsun niitä bsykopataateiks ei kuulu Sanotaanko?! Ei ihme et oon tällänen, johtuu varmasti vihreistä banaaneista ei mut sanotaan et psykopaatit tykkää happamista asioista niiku mustasta kahvista niin aattelin et sitä vois soveltaa myös vihreisiin banaaneihin ja joo-o, banaanit on syy kaikkeen mäki oon tämmönen koska pienenä mun päähän tippu banaani
|
|