Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2016 10:37:24 GMT
Voin piirtää jotain (kissoja)? Mut millanen tarina olis kyseessä, kuka kirjottaa...? aattelin et vois oikeesti koota sen ns. käsikirjotustiimin, jonka kanssa sit ideoitas ja kirjotettas se tarina- en vielä tiedä millanen siitä tarinasta siis tulee mut olettasin et jotain missä henkilöinä on kattilaiset ja tapahtumapaikkana kattila (tosin varmaan foorumin sijaan se kuvataan omana maailmanaan) - juoni sit tietysti jää teille yllätykseks. Jos haluat niin voit olla yks tarinan kuvittajista, kissoilla voi varmasti kuvata kattilaisia ihan hyvin Nii ja ajattelin et mahdollisille kuvittajille ei suoraan sanottas "piirrä tämä tässä" vaan laitettas viestillä se tarinanpätkä ja kuvittaja sit sais tulkita sen omalla tavallaan ja piirtää siitä sen kohdan/osan minkä haluaa, tietysti mukaan vois laittaa jotain ehdotuksia siitä mitä piirtää mut taiteilijalla ois muuten suht vapaat kädet Hyvä idea. Ehdotan unisiipi kirjoitustiimiin! aivan mahtava kirjoittaja ja keksii aina parhaat ideat c:
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 10, 2016 15:44:06 GMT
Ihana söpö idea :^D Periaatteessa ois siistii osallistua mut oon tosi huono dedisten kanssa .. . osaan piirtää vähän ja voin tehdä hirveimmän kattila-soittolistan ikinä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 19:06:05 GMT
Ihana söpö idea :^D Periaatteessa ois siistii osallistua mut oon tosi huono dedisten kanssa .. . osaan piirtää vähän ja voin tehdä hirveimmän kattila-soittolistan ikinä Kaikki käy! pitäs varmaan alkaa suunnittelee sitä tarinaa (mäkään en oo kauhee hyvä dedisten kaa)
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 10, 2016 19:13:26 GMT
Ihana söpö idea :^D Periaatteessa ois siistii osallistua mut oon tosi huono dedisten kanssa .. . osaan piirtää vähän ja voin tehdä hirveimmän kattila-soittolistan ikinä Kaikki käy! pitäs varmaan alkaa suunnittelee sitä tarinaa (mäkään en oo kauhee hyvä dedisten kaa) Hyvä et idea tuli näin aikasin, enemmän aikaa nysvää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 19:31:27 GMT
Kaikki käy! pitäs varmaan alkaa suunnittelee sitä tarinaa (mäkään en oo kauhee hyvä dedisten kaa) Hyvä et idea tuli näin aikasin, enemmän aikaa nysvää joo, oon tehny nysväilyä varten ihan aikataulun joka kestää marraskuun 30. päivään saakka
|
|
unisiipi
Ninja The Cat
Sometimes following your heart means losing your mind
|
Post by unisiipi on Dec 30, 2016 15:42:17 GMT
Vähän liian myöhään tämän huomasin, muuten olisin mielelläni auttanut xc
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2016 16:04:12 GMT
Vähän liian myöhään tämän huomasin, muuten olisin mielelläni auttanut xc Ehkä ens vuonna ;(
|
|
unisiipi
Ninja The Cat
Sometimes following your heart means losing your mind
|
Post by unisiipi on Dec 30, 2016 19:16:09 GMT
Jep
|
|