|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 13:17:24 GMT
kun sitä ei oo näkyny täällä nyt vähään aikaan :oo huolestuttavaa, entä jos joku on varastanut meidän sannin?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2016 13:28:31 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 13:51:09 GMT
mut mitää jos Hermeliini onkin se joka varasti meidän sannin? catland ja kadonneen sannin arvoitus
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2016 16:10:15 GMT
mut mitää jos Hermeliini onkin se joka varasti meidän sannin? catland ja kadonneen sannin arvoitus *järkyttynyt hengenveto*
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 16:39:09 GMT
mut mitää jos Hermeliini onkin se joka varasti meidän sannin? catland ja kadonneen sannin arvoitus *järkyttynyt hengenveto* mut ei hermeliinikään oo käyny täällä hetkeen onks kellään tietoo missä hermeliini on ??
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2016 17:28:49 GMT
mut ei hermeliinikään oo käyny täällä hetkeen onks kellään tietoo missä hermeliini on ?? Mulla on! Se on koulussa. Mulla on sen snäppi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 18:42:15 GMT
mut ei hermeliinikään oo käyny täällä hetkeen onks kellään tietoo missä hermeliini on ?? Mulla on! Se on koulussa. Mulla on sen snäppi Ai no sepäs sattui :DD koulussa? tähän aikaan? no mut anyway, ehkä sä voisit kysyä siltä onko se kidnapannut sannin. Laita peteltä terkkuja!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2016 19:29:12 GMT
Mulla on! Se on koulussa. Mulla on sen snäppi Ai no sepäs sattui :DD koulussa? tähän aikaan? no mut anyway, ehkä sä voisit kysyä siltä onko se kidnapannut sannin. Laita peteltä terkkuja! Hheheh siis meinasin et päivisin xD ja tota joo teen niin (heti ku jaksan)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 19:34:54 GMT
Ai no sepäs sattui :DD koulussa? tähän aikaan? no mut anyway, ehkä sä voisit kysyä siltä onko se kidnapannut sannin. Laita peteltä terkkuja! Hheheh siis meinasin et päivisin xD ja tota joo teen niin (heti ku jaksan) ahaa joo :DDD joo, eipä tässä mitään kiirettä oo, varmaan se sanni ilmestyy omia aikojaan mut oishan se silti hyvä tietää onko se elossa x')
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 6, 2016 17:14:40 GMT
petefromtheshop ja @milziu, ootte hassuja :'3 Tosiaan, oon päivisin koulussa (yllätyskö?) XD Unohin vaan kokonaan käydä täällä, mut eipä hätiä, tulin takaisin 8) Ja tosiaan, en oo kidnapannu Sannia tai tehny sille muutakaan, nähtiin viimeksi 22.10, niin ei mitään hajua sen olinpaikasta. On se kait hengissä, kun se snäppää mulle joka päivä xD Voin käskyttää sitä käymään :")
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 6, 2016 17:34:08 GMT
petefromtheshop ja @milziu , ootte hassuja :'3 Tosiaan, oon päivisin koulussa (yllätyskö?) XD Unohin vaan kokonaan käydä täällä, mut eipä hätiä, tulin takaisin 8) Ja tosiaan, en oo kidnapannu Sannia tai tehny sille muutakaan, nähtiin viimeksi 22.10, niin ei mitään hajua sen olinpaikasta. On se kait hengissä, kun se snäppää mulle joka päivä xD Voin käskyttää sitä käymään :") :DDD hei vain hmm kyllä mä ehkä uskon ettet oo kidnapannu sitä vaikket käskyttäiskään sitä tänne, mut tietysti ois kiva jos kertoisit sille että sitä kaipaillaan täällä :'D anyway, hyvä tietää että se on elossa !! ja sekin on hyvä että sä oot elossa ja päivisin koulussa !!
|
|
|
Post by Candypompom on Nov 6, 2016 20:27:44 GMT
moi tääl mä oon oon laiska käymää tääl voin yrittää mutku oon minejonne rakastan teit pus
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 6, 2016 20:32:56 GMT
petefromtheshop ja @milziu , ootte hassuja :'3 Tosiaan, oon päivisin koulussa (yllätyskö?) XD Unohin vaan kokonaan käydä täällä, mut eipä hätiä, tulin takaisin 8) Ja tosiaan, en oo kidnapannu Sannia tai tehny sille muutakaan, nähtiin viimeksi 22.10, niin ei mitään hajua sen olinpaikasta. On se kait hengissä, kun se snäppää mulle joka päivä xD Voin käskyttää sitä käymään :") :DDD hei vain hmm kyllä mä ehkä uskon ettet oo kidnapannu sitä vaikket käskyttäiskään sitä tänne, mut tietysti ois kiva jos kertoisit sille että sitä kaipaillaan täällä :'D anyway, hyvä tietää että se on elossa !! ja sekin on hyvä että sä oot elossa ja päivisin koulussa !! Jotenkii toi viiminen lause sai mut hihittelemään yksin (tosin oon myös tosi väsyny, joten) xD Olisin kyl tosi huolissani, jos en olisi päivisin koulussa :') Huomenna taas pitää raahautua sinne kuluttamaan niitä kohtuullisen uusia koulunpenkkejä xd
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 6, 2016 22:36:58 GMT
moi tääl mä oon oon laiska käymää tääl voin yrittää mutku oon minejonne rakastan teit pus Heeeeii, olet elossa! ♡
|
|