|
Post by petefromtheshop on Nov 4, 2016 10:42:43 GMT
Eli millanen oli sun viimeks saamasi päähänpisto, jonka joko toteutit tai ainakin olisit halunnut toteuttaa?
Tuli vaan mieleen tällanen kun sain just älynväläyksen et haluun perustaa levykaupan Kuubaan
|
|
|
Post by Angelus on Nov 6, 2016 1:01:44 GMT
Se et kesällä (okei ei sen tarvitse ihan kesä olla... mut mieluummin lämmin kuin talvinen keli) haluan lähteä pitkälle automatkalle niin, että päätän sattumanvaraisesti seuraavan suunnan...
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 6, 2016 10:11:06 GMT
Keksin jostain että vektorit ja kompleksiluvut on kurssi jonka oon aina halunnu käydä
0/10 huono idea
|
|
|
Post by swordsman on Nov 7, 2016 13:07:17 GMT
Se et kesällä (okei ei sen tarvitse ihan kesä olla... mut mieluummin lämmin kuin talvinen keli) haluan lähteä pitkälle automatkalle niin, että päätän sattumanvaraisesti seuraavan suunnan... haha, mäkin oon joskus ajatellu että ois varmaan kiva aina risteyksissä päättää suunta vaikka kolikkoa heittämällä (erään aku ankka -tarinan ja höpsismin innoittamana)
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 9, 2016 14:29:54 GMT
haluisin kertoo ihastukselle, kuinka tykkään siitä :-D aika siirappista
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 10, 2016 21:01:38 GMT
HALUUN TAAS AJELLA MUN PÄÄN Tää ny ei oo mikään uus idea, oon kuumotellu tätä jo ties miten kauan mut tuolla on niin saakelin kylmä et mopin menetys saattais johtaa pään paleltumiseen :----D Toisaalta oon aika kalju jo nyt ja lopuista eroaminen ei ehkä ois maailman isoin skandaali mut.. . .. . ..päätöksiä ps joo mulla on jaksollinen järjestelmä kämpän seinällä, oon kauhee stereotyyppi
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 10, 2016 22:00:32 GMT
halusin pyytää ihastusta pelaamaan mun kaa ja uskalsin! jee
|
|
|
Post by Angelus on Nov 14, 2016 14:14:02 GMT
Se et olis kiva laittaa nää hiukset irokeesiksi (ilman leikkaamista) & värjätä shokkivärillä tai parillakin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 15, 2016 13:42:52 GMT
no se lihansyöjäkasvin hommaaminen :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 15, 2016 16:45:36 GMT
ostaa mikrofoni ja sen aionkin :-D
|
|
|
Post by digimonkaiser on Nov 21, 2016 14:21:34 GMT
Aattelin perustaa mun simstallille omat nettisivut, mut meh..
|
|
|
Post by Angelus on Nov 21, 2016 15:40:43 GMT
Aattelin perustaa mun simstallille omat nettisivut, mut meh.. Oletan et puhut The Sims'stä Aina ku oon laittanut lemmikit niin peli ei enää tahdo toimia kunnolla
|
|
|
Post by digimonkaiser on Nov 21, 2016 16:43:06 GMT
Aattelin perustaa mun simstallille omat nettisivut, mut meh.. Oletan et puhut The Sims'stä Aina ku oon laittanut lemmikit niin peli ei enää tahdo toimia kunnolla Joo Munkin Sims toimii hieman kehnosti kun on liikaa lisäreitä ja varsinkin kaikkea ladattua krääsää..
|
|
|
Post by Angelus on Nov 23, 2016 19:09:33 GMT
Kananmunan paistaminen, teen keittäminen & mikropizzan lämmittäminen ja kaikki nää samaan aikaan.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 24, 2016 15:54:44 GMT
ostaa simsiin lisäosa ja niin tein!
|
|