|
Post by Miopod on Sept 28, 2016 21:58:56 GMT
Pääseekö ylioppilaaksi jos on keskeytyneitä kursseja todistuksessa?
Siis jos ne on syventävis tai soveltavis kursseis. Ku mun veli väitti et ne pitää olla suoritettuna mut mun opo ei oo sanonu niistä mitää?
|
|
|
Kymysys
Sept 29, 2016 4:20:38 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Sept 29, 2016 4:20:38 GMT
kyllä mä luulisin mut toisaalta en kyl tiiä mitään joten
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 29, 2016 13:22:33 GMT
Jos sul on tarpeeks suoritettuja kursseja ja noi on vaan ns ylimääräsiä niin kyl pitäs päästä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2016 17:14:15 GMT
Jos sul on tarpeeks suoritettuja kursseja ja noi on vaan ns ylimääräsiä niin kyl pitäs päästä Okei no hyvä sitte. Mun veli vissiin puhu sit vaan pakollisista kursseista
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 29, 2016 18:13:20 GMT
Jos sul on tarpeeks suoritettuja kursseja ja noi on vaan ns ylimääräsiä niin kyl pitäs päästä Okei no hyvä sitte. Mun veli vissiin puhu sit vaan pakollisista kursseista Todennäkösesti :^D Oishan se ihan tyhmää et pitäs väkipakolla tehä valinnaisii kurssei loppuun vaikkei sillä oo mitään tärkeetä osaa valmistumisen kannalta. Siinhän heitettäis bussin alle esim ihmisii jotka on heivannu kurssei työmäärän takii tai sit se savenvalanta ei vaan käynykään ja se pitää silti junnaa loppuun
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2016 20:03:04 GMT
Okei no hyvä sitte. Mun veli vissiin puhu sit vaan pakollisista kursseista Todennäkösesti :^D Oishan se ihan tyhmää et pitäs väkipakolla tehä valinnaisii kurssei loppuun vaikeki sillä oo mitään tärkeetä osaa valmistumisen kannalta. Siinhän heitettäis bussin alle esim ihmisii jotka on heivannu kurssei työmäärän takii tai sit se savenvalanta ei vaan käynykään ja se pitää silti junnaa loppuun Joo Ei mulla ois ees aikaa tehä enää mitää extra kursseja Mun pitäs vielä kaks mahduttaa johki tonne että tulee se minimimäärä täyteen. Pitää ehkä niiden kans turvautua vielä vitosjaksoon ku ei ennen penkkareita löydy mitää muuta ku jotai pakollisia tai jo käytyjä kurssivalintaohjelmasta. Tai sit pitää käydä jotain etänä. Mulla niitä keskeyty ihan pikkujuttujen takia Viime vuonna en saanu mistää uutta poissaolovihkoo nii en voinu näyttää poissaoloja yhestä aineesta joka sit keskeyty ja sit keskeyty yks ilmaisutaidonkurssi ku olin kipeenä silloon ku piti täyttää itsearviointi ja se oli vipa päivä enkä saanu sitä opettajaa kiinni mistää ku sillei ollu ees mitää vakiluokkaa tuola koulus Sit viimejaksos keskeyty ruottinkurssi ku olin hammaslääkäris sinä päivänä ku informoitiin aineesta joka piti kirjottaa kotona, ja kuulin siitä vasta silloon ku kuulin että mun kurssi keskeyty. Sen open kans sain onneks asiat järjestettyä niin et lähetän sen aineen sähköpostilla Oon selkeesti joku Aku Ankan maanpäällinen ruumiillistuma.
|
|