|
Post by Miopod on Sept 27, 2016 16:33:11 GMT
Siinä mä chillailin pimeessä mun sängyssä koneen kanssa ku yhtäkkiä tunsin jotain mun käsivarrella. Tuli paha aavistus ja kylmä hiki nousi pintaan kun läimäisin sitä jotain ja sytytin valot. Kamala lukki kipitteli siinä sängyllä kohti reunaa ja mä kiljuin ja se lukki kiljui ja mä hyppäsin äkkiä sängystä siihen lattialle ja siinä vaihees se ehti kadota ja aattelin jo että mun pitää nukkua (taas) takkahuoneessa. Hain kuitenki äidin kengät aseeksi jos ehkä kumminki surmaisin sen ja saisin puoli valtakuntaa ja prinsessan. Täs välis näin toisen pienemmän hämpyn mun seinässä mut ensimmäisen jälkeen I just couldn't give a fuq ja liiskasin sen siitä ohimennen ja palasin lukkijahtiin ja ootin siinä varmaan kymmenen minuuttia ennenku se lonti siitä ihan mun jalan vierestä lattian poikki ja sit liiskasin sen mun päiväpeittoon sillä kengällä niin että nyt siinä on vaan hiekkaset raidat. Oikeesti tärisin ihan kunnolla ja tarvittin astmapiippua sen jälkeen. Hyi. Nukuin loppuyön pussilakanan sisällä ja heräsin semmoset neljä viis kertaa pitkin yötä.
Sit kerroin tästä aamulla mun veljelle ja sille tuli viesti kesken kaiken niin se sano että "No nyt se lukki lähetti mulle viestin!" ja haki sen puhelimen ja huusi "Kato! Lukkiviesti!" ja yritti pelotella mua sillä :DD
Tapoin muuten taas hämiksen mun huoneesta ennen ku kirjotin tän. Just ku meinasin et ehkä uskaltaisin nukkua rauhas tänäyönä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 27, 2016 16:45:59 GMT
ai hyi kauhee, mulleki tuttuja noi yölliset ninjailut
ite tossa toissa yönä pakenin toiseen huoneeseen nukkuu kun kuulin omasta huoneesta jotain ihme rapinaa (joka btw aamulla osoittautu kynäkoteloon jumiin jääneeks koppakuoriaiseks!!)
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 28, 2016 15:31:04 GMT
ai hyi kauhee, mulleki tuttuja noi yölliset ninjailut ite tossa toissa yönä pakenin toiseen huoneeseen nukkuu kun kuulin omasta huoneesta jotain ihme rapinaa (joka btw aamulla osoittautu kynäkoteloon jumiin jääneeks koppakuoriaiseks!!) Koppakuoriaiseks! Cool. Mun kämpässä ei tällä hetkellä majaile kai yhtään hämähäkkiä. Yhen lähetin ikkunasta pihalle kun se meinas tehdä kodin just sille ikkunalaudalle missä mä aina meikkaan.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Sept 28, 2016 17:25:43 GMT
Oonko vaan väsyny vai miks nauroin tolle ''lukki kiljui'' kohdalle? voin ajatella sellasen pitkäjalkasen lukin vaa kiljuvan sulle siel sängys..
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 28, 2016 17:34:17 GMT
Hyi kamala hyi kamala hyi kamala vihAAN HÄMÄHÄKKEJÄ
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2016 17:38:43 GMT
Oonko vaan väsyny vai miks nauroin tolle ''lukki kiljui'' kohdalle? voin ajatella sellasen pitkäjalkasen lukin vaa kiljuvan sulle siel sängys.. Se oli oikeestaan aika chill lukki. Yleensä neki sätkii ja säntäilee (ja varmaan kiljuu) yhtä paljo ku minä ku säikäytetään toisemme mut tää vaan käänty kaikes rauhas kannoillaan ja lonti reunan yli pois, ja yhtä rauhas meinas myöhemmin kiivetä muhun uudestaan ku mä viimein löysin sen pirulaisen ja liiskasin sen. Se oli varmaan enivei jo tosi vanha mummo/paappahämpsy. Tai sit se oli vaan tyhmä.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2016 17:40:29 GMT
Hyi kamala hyi kamala hyi kamala vihAAN HÄMÄHÄKKEJÄ NIIN MÄKI. Viime vuonna tähän aikaan kävi lähes sama juttu ku olin menos nukkumaan ja siinä mun tyynyllä vaan hengas lukki ja sit laitoin veljen imuroimaan sen ja nukuin seuraavan yön takkahuonees. ::::
|
|
|
Post by swordsman on Sept 28, 2016 18:12:30 GMT
hyii, mäkin inhoon sitä kun ötököitä on meillä sisällä. Mitä isompia, sen kauheempia (ja sitä enemmän saan kylmiä väreitä). Meilläkin isot hämähäkit on aika tuttu näky, mut sitäkin useemmin lattioilla kipittää jotain tuhatjalkasia D: Inhoon niitä yli kaiken, mut onneks niitäkään ei oo nyt ihan vähään aikaan näkyny. Olisin varmaan ihan paniikissa jos näkisin sellasia yöllä :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 29, 2016 4:15:18 GMT
ai hyi kauhee, mulleki tuttuja noi yölliset ninjailut ite tossa toissa yönä pakenin toiseen huoneeseen nukkuu kun kuulin omasta huoneesta jotain ihme rapinaa (joka btw aamulla osoittautu kynäkoteloon jumiin jääneeks koppakuoriaiseks!!) Koppakuoriaiseks! Cool. Mun kämpässä ei tällä hetkellä majaile kai yhtään hämähäkkiä. Yhen lähetin ikkunasta pihalle kun se meinas tehdä kodin just sille ikkunalaudalle missä mä aina meikkaan. joo tais olla iha oikee mc koppakuoriainen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 29, 2016 4:17:54 GMT
hyii, mäkin inhoon sitä kun ötököitä on meillä sisällä. Mitä isompia, sen kauheempia (ja sitä enemmän saan kylmiä väreitä). Meilläkin isot hämähäkit on aika tuttu näky, mut sitäkin useemmin lattioilla kipittää jotain tuhatjalkasia D: Inhoon niitä yli kaiken, mut onneks niitäkään ei oo nyt ihan vähään aikaan näkyny. Olisin varmaan ihan paniikissa jos näkisin sellasia yöllä :-D mä näin kerran tuhatjalkasen meidän lattialla (yöllä) ja sain lievän sydänkohtauksen ... kolmesti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 29, 2016 4:19:39 GMT
Oonko vaan väsyny vai miks nauroin tolle ''lukki kiljui'' kohdalle? voin ajatella sellasen pitkäjalkasen lukin vaa kiljuvan sulle siel sängys.. Se oli oikeestaan aika chill lukki. Yleensä neki sätkii ja säntäilee (ja varmaan kiljuu) yhtä paljo ku minä ku säikäytetään toisemme mut tää vaan käänty kaikes rauhas kannoillaan ja lonti reunan yli pois, ja yhtä rauhas meinas myöhemmin kiivetä muhun uudestaan ku mä viimein löysin sen pirulaisen ja liiskasin sen. Se oli varmaan enivei jo tosi vanha mummo/paappahämpsy. Tai sit se oli vaan tyhmä. ehkä se oli mafialukki ja nyt lukkimafia on matkalla sinne
|
|
|
Post by Miopod on Sept 29, 2016 10:04:32 GMT
Se oli oikeestaan aika chill lukki. Yleensä neki sätkii ja säntäilee (ja varmaan kiljuu) yhtä paljo ku minä ku säikäytetään toisemme mut tää vaan käänty kaikes rauhas kannoillaan ja lonti reunan yli pois, ja yhtä rauhas meinas myöhemmin kiivetä muhun uudestaan ku mä viimein löysin sen pirulaisen ja liiskasin sen. Se oli varmaan enivei jo tosi vanha mummo/paappahämpsy. Tai sit se oli vaan tyhmä. ehkä se oli mafialukki ja nyt lukkimafia on matkalla sinne HYYYYY
|
|
|
Post by Arabella on Sept 29, 2016 12:47:49 GMT
joo munki huoneessa on aina hämähäkkejä ja sit tapan niitä ruotsalaisilla kasvikirjoilla oon todennu että ne on hyviä aseita
sit kesällä täällä oli aina joku kärpänen joskus kuudelta aamulla niinku mikä olet mistä tulit mulla on hei hyttysverkko ikkunassa
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 30, 2016 11:44:04 GMT
hyi helvetti itekin sain sydärin melkeen, kun mun sängyllä meni hämy (vaikka se oli ihan mini), mutta silti! hyids
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 1, 2016 17:50:36 GMT
löysin just hämähäkin mun hiuksista
siis HIUKSISTA
kalju kutsuu
|
|