|
Post by zuttathezombie on Sept 16, 2016 13:40:34 GMT
Paras meemi gosussa No okei oli imuriki aika upee kun modeilla oli loppuun asti nollatoleranssi sitä kohtaan lmao
Muistatteks muuta?
|
|
|
Post by swordsman on Sept 16, 2016 19:02:38 GMT
millanen toi paniikkihäiriö XD -juttu edes oli ja millon se tapahtu? Multa se meni sillon joskus kokonaan ohi, ja ärsytti kun gosussa myöhemmin tosi monesti viitattiin siihen, enkä ite tienny enkä tiedä vieläkään koko jutusta mitään :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 16, 2016 19:37:21 GMT
en muista mitään
paitsi ne imurit (!!)
muistaaks kukaa muuten sellasta keskusteluu ku gosuhouse (tai vastaava) tein sen joskus vuonna nakki ja pottu siinä pohdittiin mitä tapahtuis jos kaikki kosulaiset muuttas saman katon alle
enkä kyllä muista siitä mitään muuta kun sen etten oo ehkä ikinä nauranu niin paljon mitä sillon
ja mä sentään hei nauran aikastas paljon kuiteski.
yks yö vaan heräsin ja aloin muistaa kaikkee outoo vuosien takaa esim. ton keskustelun
ja sit aloin miettii et onks noi mun muistot ees totta
joten kysyn
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 16, 2016 21:24:49 GMT
millanen toi paniikkihäiriö XD -juttu edes oli ja millon se tapahtu? Multa se meni sillon joskus kokonaan ohi, ja ärsytti kun gosussa myöhemmin tosi monesti viitattiin siihen, enkä ite tienny enkä tiedä vieläkään koko jutusta mitään :-D jos en ihan väärin muista, joku selitti jotain juttua ja se sano jotain tyyliin "en voi tehdä asiaa x, koska mulla on paniikkihäiriö XD "
|
|
|
Post by Arabella on Sept 17, 2016 14:08:03 GMT
oon ikuisesti katkera ku sain aikalisän siitä "haluan olla imurisi" aiheesta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 17, 2016 19:51:52 GMT
millanen toi paniikkihäiriö XD -juttu edes oli ja millon se tapahtu? Multa se meni sillon joskus kokonaan ohi, ja ärsytti kun gosussa myöhemmin tosi monesti viitattiin siihen, enkä ite tienny enkä tiedä vieläkään koko jutusta mitään :-D Sehän meni niin et jonkun luona oli vieraita ja sen ois pitäny mennä hakemaan jotain mut se ei voinu lähteä huoneestaan koska sillä oli paniikkihäiriö XD
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 17, 2016 19:55:13 GMT
ne saakelin joukkotrollit, mummot ja siistisuut
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2016 12:57:55 GMT
ne saakelin joukkotrollit, mummot ja siistisuut Mullaki oli yhesvaihees mummomalli :'DD Siistisuuta en kehannu tehä ku aattelin ettei mulla oo tarpeeks siisti suu.
|
|
|
Post by adalmiia on Sept 19, 2016 14:09:58 GMT
ne saakelin joukkotrollit, mummot ja siistisuut Mullaki oli yhesvaihees mummomalli :'DD Siistisuuta en kehannu tehä ku aattelin ettei mulla oo tarpeeks siisti suu. Mulla taas oli yhes vaihees siistisuu Ainut vaa et olin sillo ala-asteel enkä osannu käyttää kunnolla mitää isoja alkukirjaimia ja pilkuja nii se failas aika nopeesti :DD
|
|