|
Post by Miopod on Sept 16, 2016 2:20:55 GMT
näin kolmelta aamuyöstä ja löysin muunmuassa mun vanhan winx leikekirjan jota pidin joskus 8-10 vuotiaana ja Roope Ankan ensilantin
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 16, 2016 8:54:55 GMT
Ihana. :-D Mä oon joskus tyhmänä 12-vuotiaana hävittäny mun kaikki tollaset söpöt vihkot ja päiväkirjat ja muut.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 16, 2016 11:09:29 GMT
Ihana. :-D Mä oon joskus tyhmänä 12-vuotiaana hävittäny mun kaikki tollaset söpöt vihkot ja päiväkirjat ja muut. Mulla on niitä viljeltynä pitkin kaappeja ja lipastoja En koskaa malta heittää mitää tommosta pois
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 16, 2016 19:48:47 GMT
Aw
miks mä en tehny leikekirjaa? haluan leikekirjan.
onks kellään ylimääräsiä winxejä?
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 16, 2016 21:26:49 GMT
vähänkö söpööö
mäki löysin jotain vanhoja kirjeitä, joita kirjottelin mun sen aikaselle parhaalle kaverille ja puhuttiin aika pahasti mun yhestä kaverista, koska luultiin että se on selkäänpuukottaja :-D sit selviskin, että tää paras kaveri oliki selkäänpuukottaja ja yritti erottaa mua mun kaverista. voi sitä ala-astedraamaa.
|
|
|
Post by swordsman on Sept 17, 2016 7:15:57 GMT
mäkin löysin muutama viikko sitten mun päiväkirjan, jonka sain 7-vuotiaana synttärilahjaks mun silloselta parhaalta kaverilta :-D Oon kirjottanu sinne kaikkia eskaripäivien tapahtumia ja kertonut mitä uusia leluja oon saanut, sitä on ihan hauska lukea
|
|
|
Post by Miopod on Sept 17, 2016 12:34:13 GMT
mäkin löysin muutama viikko sitten mun päiväkirjan, jonka sain 7-vuotiaana synttärilahjaks mun silloselta parhaalta kaverilta :-D Oon kirjottanu sinne kaikkia eskaripäivien tapahtumia ja kertonut mitä uusia leluja oon saanut, sitä on ihan hauska lukea Mäki sain 7-vuotiaana synttärilahjaksi päiväkirjan ja sain samana synttärinä semmosen pokepallon mistä napista painamalla pompahtaa semmonen pikachu figuuri esiin, ja sit olin kirjottanu siihen päiväkirjaan miten treenaan mun uutta pikachua että voisin voittaa salimerkkejä ja päästä Johto-liigaan :DD
|
|