|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2016 13:57:28 GMT
Joo eli on ollut paljon niitä ''miltä kuvittelet edellisen näyttävän'' -aiheita, mutta entäpä millaiseks kuvittelisit edellisen tyyliltään? Ja tää on vaan leikkiä eli ei oteta liian vakavasti, vaikka tietysti toisten kuvitelmia saa halutessaan korjailla vähän todenmukaisimmiks ja musta tää kai lähtee, eli seuraava: miten pete pukeutuu IRL? Saat soijanakin jos arvaat oikein.
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 29, 2016 16:45:39 GMT
Sellanen hivenen hipsteri ja pikkuruisen boheemi, mutta muuten aika lailla valtavirtaan sulautuva. Tykkää hameista ja ehkä mekoistakin. Värimaailma on jotain melko maanläheistä mutta ei ihan hirveen hippiä kuitenkaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2016 19:05:58 GMT
Sellanen hivenen hipsteri ja pikkuruisen boheemi, mutta muuten aika lailla valtavirtaan sulautuva. Tykkää hameista ja ehkä mekoistakin. Värimaailma on jotain melko maanläheistä mutta ei ihan hirveen hippiä kuitenkaan. ...aika hyvin, saat soijanakin! Susta taas kuvittelisin, että tykkäät vähän tummemmista, syvistä väreistä, niinkun mustasta ja joistakin punaisen sävyistä. Käytät bändipaitoja ja mukavuus on sulle tärkeetä, mutta tyylis on silti naisellinen ja jopa elegantti.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 31, 2016 12:50:30 GMT
Kirpputoriboheemi, murrettuja värejä eikä sovi oikein mihinkään vuodenaikaan
|
|
|
Post by Miopod on Aug 31, 2016 16:11:12 GMT
Mulla on tästä ehkä jo jotain osviittaa mutta noin niinku pähkinänkuoressa värikkäästi, tyttömäisesti ja omalaatuisesti.
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 1, 2016 17:55:39 GMT
Sä oot vaikee! :-D Kaikki mitä mulle tulee susta mieleen, on toi sun allekirjotus, toi "unlimited rice puddings". Mutta sanotaanpa, että säkin oot sellanen hivenen hipsteri ja pikkusen boheemi, mutta muuten hyvin valtavirtaan sulautuva.
|
|
|
Post by Jp on Sept 1, 2016 20:11:08 GMT
Sä oot vaikee! :-D Kaikki mitä mulle tulee susta mieleen, on toi sun allekirjotus, toi "unlimited rice puddings". Mutta sanotaanpa, että säkin oot sellanen hivenen hipsteri ja pikkusen boheemi, mutta muuten hyvin valtavirtaan sulautuva. Kuvittelen sut sit aina proffakuvas mukaan....
|
|
|
Post by Sibe on Sept 2, 2016 14:11:32 GMT
siis apua, ei mitään hajua :--D ehkä jotenkin "tavanomaisesti" esim farkut ja huppari
oon tosi huono sanomaan tälläsiä mut halusin kuulla vaan arvailuja mun tyylistä XD
|
|
|
Post by Jp on Sept 8, 2016 12:57:27 GMT
siis apua, ei mitään hajua :--D ehkä jotenkin "tavanomaisesti" esim farkut ja huppari oon tosi huono sanomaan tälläsiä mut halusin kuulla vaan arvailuja mun tyylistä XD Ja ammuit puoliks maaliin...tykkään huppareist... Käyttäjänimen puolesta kuvittelen sut jotenkin luonnonläheiseks ja et pitäisit Siperianhuskyist.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 10, 2016 20:40:54 GMT
osaan vaan kuvitella sulle tollasen paidan joka sun avatarilla on päällä
tosin jos nyt joku sanoo että kuvittelee mun pukeutuvan niinku mun avatar nii alan itkeen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2016 8:14:10 GMT
:DDD älä itke
pukeudut varmaan silleen kivasti hienoihin takkeihin ja Arctic Monkeys- paitoihin ja sen tiiän että sulla on söpöt kengät!!
ja kyllä mä uskoisin että pistäisit päälles alexin pesukoneenkin jos vaan voisit (onkohan sekin rosenlew-merkkinen?)
|
|
|
Post by Arabella on Sept 11, 2016 20:05:31 GMT
muistat ne mun kengät varmaan ikuisesti
ja ihan hyvä pointti koska niinhän mä varmaan pistäisin jos vaan voisin </3
ja no mää tiiän että sää tykkäät takeista ja kengistä ja hatuista
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 12, 2016 19:59:08 GMT
Valtavirrasta positiivisella tavalla erottuva, tyttömäinen, söpö
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 13, 2016 9:14:16 GMT
Oot salee niitä harvoja ihmisiä jotka saa "rockahtavan" tyylin näyttämään joltain muulta ku 15-vuotiaalta edgelordilta, eli toisin sanoen osaat käyttää muutakin ku kulahtaneita vaatteita jotka ei istu. Sun musta on mustaa eikä valahtanu harmaa ja valitset bändipaidoistaki ne joissa graafinen suunnittelu on jopa toimivaa. Oon kans varma et osaat kerrostaa järkevästi.
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 14, 2016 18:58:28 GMT
oikeen kalliisti ja siististi, merkkivaatteita
|
|